Hakutulokset

  1. S

    etelä-karjalan+lähiseudun äidit hoi!!(uusia ystäviä)

    moikka!!! olen lappeenrannan myllymäestä kahden tytön perheen äiti ja ikää on 29v eli perheeseeni kuuluu minä ja mieheni ja kaksi tyttöä.. ois kiva saada uusia ystäviä vaikka kahville ja puistoon ja lenkille ja syömää ja elokuviin tai ihan mihin tahansa ja nämä pikku naiset kaipaavat uusia...
  2. S

    pitäis saada jotain ohjeita syntymäpäiviä varten

    booli ohjeita ja jotain syöttävää.. minulla on sunnuntaina oman pikku naisen syntymäpäivät kiitos etu käteen
  3. S

    lappeenranta+lähi seudut äidit+lapset

    moikka!!! olen lappeenrannasta kahden tytön perheen äiti eli perheeseeni kuuluu minä ja mieheni ja kaksi tyttöä.. ois kiva saada uusia ystäviä vaikka kahville ja puistoon ja lenkille ja syömää ja elokuviin tai ihan mihin tahansa ja nämä pikku naiset kaipaavat uusia leikki kavereita ja...
  4. S

    lappeenranta+lähin seudun äidit+lapset hoi!!!!!!

    hei!!! olen lappeenrannasta kahden tytön perheen äiti eli perheeseeni kuuluu minä ja mieheni ja kaksi tyttöä.. ois kiva saada uusia ystäviä vaikka kahville ja puistoon ja lenkille ja syömää ja elokuviin tai ihan mihin tahansa ja nämä pikku naiset kaipaavat uusia leikki kavereita ja...
  5. S

    lappeenranta+lähin seudun äidit+lapset hoi!!!

    hei olen lappeenrannasta kahden tytön perheen äiti eli perheeseeni kuuluu minä ja mieheni ja kaksi tyttöä.. ois kiva saada uusia ystäviä vaikka kahville ja puistoon ja lenkille ja syömää ja elokuviin tai ihan mihin tahansa ja nämä pikku naiset kaipaavat uusia leikki kavereita ja ystäviä...
  6. S

    lappeenranta+lähi seudun äidit hoi!!

    hei täällä on kaksi tyttöä mitkä ovat syntyneet 2004 ja 2006+äiti. me asuttaan täällä lappeenrannan myllymäessä,ois kiva saada lapsille uusia kavereita minkä kaa he vois leikkiä. perheeseen kuuluu tytöt + minä +isä.. mie haluaisin sellaisen kenen kaa vois käydä ulkona ja elokuvissa ja...
  7. S

    lappeenranta+lähi seudun äidit

    täällä ois yksi äiti vailla uusia ystäviä ikää on mulla 27vuotta ja mulla on kaks tyttö lasta heillä on ikää 2v ja 3v9kk ja isukki 28v.. asuttaa täällä lappeenrannan myllymäessä kirjoita seijaahola@gmail.com 0505170813
  8. S

    lappeenranta+lähi seudut

    täällä ois äiti+kaksi tyttö lasta mitä kaipaa uusia ystäviä.. lapsilla on ikää yli 3 ja 1v6kk ja perheeseen kuuluu myös mieheni.. mulla on ikää 26v.. lenkkeily ja kahvi ja juttu seuraa ois kiva saada kirjoita mulle.. seijaahola@gmail.com
  9. S

    lappeenranta/lähiseudun äidit hoi!!!

    täällä olisi kahden tyttö lapsen äiti mikä kaipaisi uusia ystäviä/kavereita.. nämä kaksi tyttöä kaipaavat uusia leikkikavereita.. meidän perheeseen kuuluu minun lisäksi mieheni ja nämä kaksi pikku tyttöä joilla on ikää 1v1kk ja toinen täyttää lokakuussa kolme vuotta.. kirjoita mulle...
  10. S

    lappeenranta/lähiseudun äidit hoi!!!

    minä ja minun pikku naiset kaipaavat uusia ystäviä.. minulla on ikää 26 vuotta ja näillä pikku naisilla 2puoli vuotta ja 10kk.. asuttaa täällä lappeenrannassa. olisi tosi ihanaa saada uusia ystäviä.. lapsetkin kaipaavat uusia leikkikavereita kirjoita mulle seijaahola@gmail.com
  11. S

    lappeenranta/lähiseudun äidit hoi!!!

    täällä ois yksi äiti ja tytöt mitkä kaipaavat uusia ystäviä.. minulla on ikää 26v ja miehelläni 27v ja tytöt 2v5kk ja 9kk ja asuttaa täällä lappeenrannan kisapuistossa.. kirjoita mulle.. seijaahola@gmail.com
  12. S

    lappeenranta hoi!!!

    kaipaamme uusia ystäviä ja lapset kaipaavat uusia leikkikavereita.. me asumme täällä parkkarilassa ja perheeseen kuuluu minä 25v ja mieheni 26v ja tytöt 2v4kk ja 8kk.. kirjoita meille seijaahola@gmail.com minulla ois oriflamen käsienhoitokutsut 23.3.2007 kello 17.00<br><br>
  13. S

    lappeenranta/lähiseudun äidit hoi!!!

    hei kaipaisin uusia ystäviä/kavereita ja lapsille uusia leikkikavereita. minun perheeseen kuuluu:mieheni ja miia 2v2kk ja maria 6kk.. kirjoita mulle seijaahola@gmail.com ollaan täältä lappeenrannasta(kisapuisto)
  14. S

    lappeenranta/lähiseudun äidit hoi!!!

    hei kaipaisin uusia ystäviä.. minun perheeseen kuuluu mieheni 26v ja miia 2v ja maria 5kk, ollaan täältä lappeenrannasta.. kirjoita mulle seijaahola@gmail.com
  15. S

    lappeenranta/etelä-karjalan/lähi seudun äidit hoi!!!!

    kaipaisin uusia ystäviä.. meidän perhe on.. minä 25v ja mieheni 26v ja miia 2v ja maria yli 3kk ja asuttaa täällä lähellä lappeenrannan keskustaa.. kirjoita mulle seijaahola@gmail.com
  16. S

    lappeenranta/lähiseudun äidit hoi!!!

    moi täällä olisi yksi äiti mikä kaipaa uusia ystäviä... minulla on kaksi pientä tyttö lasta ja minun mieheni.. ensimmäinen tyttö on 1v9kk ja toinen on 1kk.. asuttaa tässä lähellä lappeenrannan keskustaa siis jäähallin luona.. kirjoita mulle seijaahola@gmail.com
  17. S

    lappeenranta/lähiseudun äidit hoi!!!

    olisi kiva saada uusia ystäviä.. minulla on yksi pieni tyttö ja sillä on ikää 1v9kk ja sain toisen lapsen tuossa 7.7.2006 ja sekin on tyttö.. perheeni kuuluu: minä ja mieheni ja pikku tyttö 1v9kk ja tyytö vauva. ollaan täältä lappeenrannasta. kirjoita minulle seijaahola@gmail.com olisi kiva...
  18. S

    lappeenranta hoi

    täällä olisi yhden pienen tytön äiti mikä kaipaa juttu/lenkkeily/kahvi/ystävä seuraa.. saan toisen lapsen tossa 8.7.2006 kirjoita minulle seija_ahola@luukku.com =)
  19. S

    lappeenranta hoi

    minulla on jo ikää 25vuotta ja pienellä tytöllä on 1v6kk ja saan tossa toisen lapsen 8.7.2006.. kahvi/lenkkeily/juttuseuraa kirjoita minulle seija_ahola@luukku.com<br><br>
  20. S

    lappenrannan/ylämaan seudun äidit hoi!!

    TÄÄLLÄ OLISI YHDEN PIENEN TYTÖN ÄITI YLÄMAALTA JOKA KAIPAA UUSIA YSTÄVIÄ.. SAAN TOISEN TOSSA 8.7.06 kirjoita minulle: seija_ahola@luukku.com

Yhteistyössä