Hakutulokset

  1. K

    helppoja uunissa tehtäviä ruokia?

    Mitkäs ois semmosia lapsille maistuvia uuniruokia jotka vois uuniin nakata näin aamusella ulkoilun ajaksi.Ois sitte valmista ku sisälle tullaan lounaaksi...kokoliha ei uppoa.
  2. K

    Onko kukaan tehny ite fleecehaalaria?

    Voiskohan sen tehä silleen kolmesta kappaleesta että takaosa ois ihan vaan sen haalarin mallinen ja sama malli eessä mut keskeltä kahti ja vetskari väliin...tajusko kukaan =D Kinnaakohan semmonen?haluisin helpolla päästä.... Muitaki vinkkejä otan vastaan:D
  3. K

    Onko kukaan syönny H.O.P.E laihdutus valmistetta

    Mulla on kaapissa pari pakettia noita ja eilen aloin niitä napsimaan.Tuskin toimii=D Onko jollain toiminu? Viikon oon juonu reilu 3l vettä päivässä ja näyttäs se ainaki mua kaventaneen...Epätoivoisena yrittää kaikkea:laugh:
  4. K

    voiskohan laihtua muutaman kilon Jutta-dietin syömisillä?

    viis kiloa täytyis saada "vyötäröturvotusta" pois.Mulla on noi dietin ohjeet ja ajattelin et riittäskö tuo pelkkä syömäpuoli keventämään mua....Oon niin laiska jumppaan: / Onko kukaan laihtunu ko.dietillä?
  5. K

    Mitä mun pitäs tehä?(huutisjuttu)

    Myin haalarin huutonetissä ja postitin sen osoitteeseen joka tuli meklarin viestissä.Eilen se mies joka sen osti,soitti ja kyseli kun ei ole paketti saapunut.seurantakoodilla tarkistin että oli saapunut helsinkiin jo ed.päivänä.No tämä mies sanoi että on muuttanut valkeakoskelle ja olenhan...
  6. K

    miten saan tietsikkani silleen että huutiksessa kun olen katsonut kohteen niin se sivu pysyy siinä kohteen kohdalla

    en osaa selittää mutta toisella koneella kun olen ja käyn kurkkaamassa jotain kohdetta niin se sivu jossa on niitä kohteita,pysyy siinä näkyvissä,siis kohdalla.Tällä läppärillä kun selailen huutista niin aina kohteen jälkeen sivu pomppaa sinne ihan alkuun ja joudun hiirellä rullaan siihen asti...
  7. K

    Olen tässä nyt alkanu vaalentamaan hiuksia*saisko vinkkejä*

    eilen laitoin värinpoiston punamustiin hiuksiin ja vaaleni aikas hyvin.Nyt nää on oranssit kuten odotinkin.Haluan varmaan jonku aika vaaleenruskeen lopputuloksen eli laitanko lisää värinpoistoa vai peittääkö väri oranssisuuden?
  8. K

    3-vuotiaan huoneeseen ideoita...

    Minkälaisia huonekaluja teidän lapsilla on huoneessa?Pitäis saada jonkin sortin "työpöytä" pojalle kun tykkää mielellään pöydän ääressä leikkiä.Minkähänlainen ois hyvä vai myydäänkö noin pienille....Ja säilytys ideoita oisin myös vailla... Ois mukava jos vaikka kuviakin ois jollain laittaa
  9. K

    vatsan kiinteytys

    Miten kiinteytätte vatsan seutua?Ois kiva saada vinkkejä kotona tehtäviin liikkeisiin ja onko teillä joitain "juttuja"joita voi kotiaskareiden lomassa tehdä...Haluan kiinteytyä kesäksi :D niin ja tuli vielä mieleen et onko imetyksessä latistuneita rintoja mahdollista kiinteyttää mitenkään...
  10. K

    Minkähän kokoset vaatteet mulle ois sopivat?

    Varmaan joskus teininä oon painanu näin vähän eikä mulla oo hajuakaan minkä kokoiset vaatteet mulle istuis,no tietenkin vaatekoot vaihtelee merkeittäin mut noin suunnilleen ois kiva tietää ku vanhat vaatteet on säkkejä mun päällä.Mul on 3kk synnytyksestä ja painan 10kg vähempi ku ennen...
  11. K

    lapsen ripulista

    3-vuotiaalla lapsellani muuttui aamupäivällä uloste löysähköksi ja ajattelin sen johtuvan jostain mitä on syönyt.Nyt n.5tunnin aikana on vessareissuja ollut kieltämättä kymmenen ja vähän tulee kerralla,ei ihan vetistä ripulia,mutta tosi löysää ulostetta ja säikähdin kun siellä seassa oli...
  12. K

    taulut,verhokankaat,matot ym.tilpehööri lastenhuoneeseen,Mistä?

    nettikauppoja etsin,etenkin noi taulut on hakusessa... Tyttären huoneen remppa jatkuu ja haluaisin sinne jotain värikästä vaikka aluksi ajattelin vaaleaa sillä tyttö on vasta vauva. Minkälaiset verhot,matot ja taulut teillä on lasten huoneissa?
  13. K

    minkä väriset seinät vauvan huoneeseen?

    sisustamisessa ajattelin vaaleanpunaista/limeä käyttää,mut en keksi seiniin maalin väriä.Sais olla hyvinki vaalea kun huone on pieni...mitkään lilan ja v.pun sävyt ei nappaa...onko harmaan sävy liian kylmä? jos jaksatte niin kuvia voisitte laittaa jos teillä on vaaleat,yksiväriset seinät...

Yhteistyössä