Hakutulokset

  1. Perussuomalainen LEHMÄ

    Valvojille kysymys, jos tietäisivät :D

    Kuinka pitkältä ajalta taaksepäin voi etsiä kirjoituksia? Siis mitä itse on kirjoittanut? Koska periaatteessahan tuohon voi laittaa päivämääräksi minkä tahansa, mutta onkai siinä jokin kapasiteetti että minkä se tallentaa?
  2. Perussuomalainen LEHMÄ

    Ei voi olla totta ;D

    No ny mie sain sen työpaikan :o
  3. Perussuomalainen LEHMÄ

    Potter kirjasta

    Niin tuliko kyseinen kirja Ouluun myyntiin yöllä? JA jos tuli niin mihin kauppaan? Voi että ku jo pääsis lukeen sen :saint: :saint: Onhan tuota jo iäisyys ootettu :D Mutta ny leijonamiehen kimppuun :heart:
  4. Perussuomalainen LEHMÄ

    Öitä!

    Ihan pakko mennä nukkuun... Aamulla ei jaksa silmät ristissä kökkiä muuten sohvalla ja katsoa yhä uudestaan ja uudestaan samaa autojonoa, jonka poika tuo näytille! :D Ja jos siihen ei mitenkään reagoi, niin alkaapi kuulumaan vaativa 'ÄITIÄITIÄITIÄITI' yhä kovenevalla volyymillä :D :D :D...
  5. Perussuomalainen LEHMÄ

    Tuosta HP:sta

    tuli mieleen? Pelaako kukaan sitä uutta HP:tä PC:llä? Mulla on sellanen onkkelma, että miten niitä (vai voiko niitä ees) voi vaihella että millä sitä H liikuttaa ja käyttää sauvaa? Onhan siellä ne että voi valita joko näppiksen A tahi B, mutta siis itse niitä näppäimiä... Koska ainakaan mie en...
  6. Perussuomalainen LEHMÄ

    HP

    faneja viel hereillä?
  7. Perussuomalainen LEHMÄ

    Irkkaako

    täällä enää kukaan? Tossa yks ilta menin tuonne irkkiin (kanavaa en enää muista :ashamed: ), mutta mutta... Siis siellä ihan kympillä yritettiin saaha aikaan kokoajan nettiseksiä?! (Joo oli etelän poikia, mutta silti...) Ei mua henk.koht. kiinnosta! Joten osaako kukaan suositella 'järkevää'...
  8. Perussuomalainen LEHMÄ

    Plaah...

    Paha olo :$ Tuli veettyy hirvee kasa panda lakritseja |O Juu-u, ihan ittee vaan saa syyttää :D Mutta tollo mikä tollo :headwall: :headwall: :headwall:

Yhteistyössä