Hakutulokset

  1. J

    kysyn täältäkin että tuleeko apteekin testiin viivanpaikka?

    Aijaa.com - 11440468 tällainen?
  2. J

    Tuleeko apteekin omaan testiin viivanpaikka? Nyt itkettää!!

    Mä olen niin varma että tämä on kohdun ulkoinen jos jokin on! 23.11 oli ovis 5.12 alko menkat eli nyt olis niinkun dpo 22 ja noin haalee viiva vai mikä tuo on?? rinnat on kipeet ja kipeytyi heti menkkojen loputtua 9.12 jos nyt raskaana ole tää ei voi ollaa mitään normaalia koska tuo viiva...
  3. J

    Kuuluuko ovulaatiotestien viivan haaleta kun ovis on mennyt?

    Kauanko tuo näyttää tollasta suht selkeetä viivaa ylensä? Aijaa.com - 11342017
  4. J

    Osaisiko joku kiltti auttaa ovulaatio testien tulkitsemisessa+ ovulaation löytämisessä (kuva)

    Kp 20/32 menossa nyt.. kp 17/32 alotin testaamisen kun alko limoja tulla ja mahaa juilimaan. Eilen kp 19/32 sain plussan ovistestiin? vai oliko tuo + se oli märkänä saman vahvunen kun kontrolliviiva. Tänään kp 20/32 sain taas plussan samanlaisen kun eilen ja limojen tulo jatkuu ja mahaa juilii...
  5. J

    Onko kenelläkään tietoa voiko jokin tulehdus aiheuttaa limaista valkovuotoa?

    Ovis kaiken järjen mukaan ollut ja mennyt ja limainen vuoto vain jatkuu. R testit näyttää negaa eli raskaanakaan en ole. Aloin miettimään jotta voiko jokin tulehdus tehdä tuon limasen vuodon?
  6. J

    olikohan sittenkin ovulaatio??

    oireet ihan kun raskaana olis ja testin teinkin ja sain siihen vissiinkin viivanpaikan. NO eilen oli tunne ihan kun ovulaatio olisi ollut mahassa sellainen tunne ja limaa tuli. Tänään kuitenkin tullut aivan älyttömästi kirkasta vetistä valkovuotoa. ihan pikkarit kastelee kun niin lorisee...
  7. J

    oletteko kukaan testannut ovis testillä raskautta?

    itse sain tänään testiin 2 saman vahvuista viivaa 2 kertaa kun testasin. ekalla kertaa virtsa oli ollut rakossa 5h ja toisella 3h nyt ajattelin vielä kertaalleen tuhlata noita tikkuja pois ja siihen tulikin haamu!! oviksen tikutin kp20 ja nyt kp 28/32-36 menossa. mitähän ihmettä nuo testit nyt...
  8. J

    oudoksi on kaikki mennyt.. mielikuvituksen tuotosta kaikki olikin!

    testasin oviksen kp 20/32-36 silloin tuli vahva viiva ja sitä seuraavana päivänä vahva viiva. sitten viivat sen jälkeen haaleita olleet jos olen testannut. eilenkin viiva oli vielä aika haalea ja tänään yhtä vahva kuin kontrolli viiva. nyt siis dpo8 menossa. mitähän ihmettä nuo tikut meinaa...
  9. J

    kysyn täältäkin jos jollain olisi kokemusta

    oviksen jälkeen alkoi rintoja aristamaan kuten normaalistikkin. nytten 6-7 päivää oviksesta ja rintojen aristus on hävinnyt eilen! ylensä ovat arat siihen asti kunnes menkat alkavat. miten teillä ollut niissä kierroissa missä on tullut raskaaksi?
  10. J

    onko kellään moisesta kokemuksia?

    oviksen jälkeen alkoi rintoja aristamaan kuten normaalistikkin. nytten 6-7 päivää oviksesta ja rintojen aristus on hävinnyt eilen! ylensä ovat arat siihen asti kunnes menkat alkavat. onkohan tässä mitään toivoa tärppiin? miten teillä ollut niissä kierroissa missä on tullut raskaaksi?
  11. J

    kuinka pian munasolun irtoamisen jälkeen lämmöt nousee?

    yleensä ollut oviksen jälkeen 37.4 lämmöt. tänään tuo testi näytti ovisplussan mutta lämmöt ei nouse! vatsakin ollut tänään todella kipeä eli uskon munasolun irronneen tänään. anteeksi taas aloitus oviksesta.
  12. J

    Mä alan olla ihan ulapalla kun kroppa toimii miten sattuu!! *kuva ovis testistä*

    elikkäs viimeksi menkat sitten pörähtivät paikalle odotetusti 25.2 no päätin että asiaa en koomin stressaa ja vauva tulee sitten kun tulee. no on päästy taas ajankohtaan jona ovis on tuloillaan tai niin ainakin luulin. torstaina heiluteltiin peittoa toivossa että ovis on niinkun pitää ja...
  13. J

    näättekö te muut tuossa ylemmässä testissä viivaa?

    hailakan hailakkaa haamua? vai olenko mä tullut jo sokeaksi noille viivoille. alempi testi tehty lauantaina ja siinä ei näy mitään mun silmään mutta tuossa jonka tänään tein siinä mun silmään näkyy! http://www.aijaa.com/v.php?i=5791495.jpg vielä toinen kuva...
  14. J

    osaisiko täälä joku minua auttaa? alkuraskauden oireista

    tuonne mitäs nytillekkin laitoin mutta ei vastauksia tullut kun rinnat kipeät ja niitä kuumottaa onko alkuraskaudessa muilla tällaista ollut oireena? tänään ovulaatiosta 10 päivää ja tänään myös alkoi tuo särky ja kuumotus. ylensä kipu alkaa jo oviksen jälkeen ja on erinlaista. nyt särkee ja...
  15. J

    kiinnittymisen aikoihin lämmöissä lasku?

    eilen illalla oli 37.4 ja nyt 37.0 joten taitaa se täti olla tulossa tai sitten joku piikki, tänään on kyllä ollut ihme repäisyjä alamahalla lienekö sekin vain menkkojen valmistelua :'( rinnat tosin ei ole vieläkään kipeet kuten normaalisti aina tässävaiheessa kiertoa on.
  16. J

    onko noissa one step 10 herkkyys testeissä viivanpaikkaa?

    jokin haalean haalea viiva näkyy tuossa testissä kun luonnonvalossa katsoo. mietin jotta onko se nyt + vaiko vain viivanpaikka! tuli tilaamani testit tänään postissa ja pakkohan se oli heti koklata noita malttamaton kun olen :laugh:
  17. J

    te joilla rinnat kipeytyy normi kierrossa aina oviksen jälkeen miten oli plussa kierrossa?

    kipeytyikö ne sillonkin heti oviksen jälkeen vai vasta myöhemmin? itsellä ei ole nyt oviksen jälkeen rinnat tulleet kipeeksi ja ylensä kipeytyy päivä oviksen jälkeen ja on tosi kipeet menkkoihin asti. liikaa täälä haaveilen ja kun kerta tieni löysin tänään kaksplussan palstoille niin täytyy nyt...
  18. J

    Neuvokaahan minua uutta kuumeilijaa te jotka juuri plussanneet!

    mitä oireita huomasitte juuri oviksen jälkeen + kierrossa. itsellä ovis ollut toden näköisesti perjantaina ja sillon ollaan puuhailtu. nyt siis kp 21/32 valkovuoto on maitomaista ja rinnat ovat kipeät. itkuherkkyyttäkin on mutta voi johtua kyllä monesta muustakin asiasta alamahaa keskelät...

Yhteistyössä