Hakutulokset

  1. J

    G: Alotetaanko siivousketju,

    jossa ois joka päivälle joku homma joka sitten tehtäs ja käytäs kommentoimassa, kun valmista on tullut. Joko siten etä kk päästä joka kolo ois asunnossa puunattu ja hierottu... Kun en vaan saa yksin suursiivoa tehtyä täällä remontin keskellä. Lähteeks joku mukaan?? Kuka heittäs eka päivän...
  2. J

    Onkohan palsta taas huomenna lehdessä?

    Meinaan tuon maitorauhasia käsittelevän ketjun suhteen tuli mieleen...
  3. J

    G pyykinpesusta

    1) pesuaineesi 2) montako koneellista peset päivässä ja mihin aikaan? 3) kuka teillä viikkaa pyykit pinoihin? 4) kuka vie pyykit kaappiin? 5) olisiko sinulla vinkkiä pyykin viikkauksen helpottamiseen?
  4. J

    eskariin lähtö syksyllä

    Mitä vaadit eskariin lähtevältä lapselta. Mitkä arjen taidot tulee jo hallita? Mitä "extraa" eskari ikäinen nyt saa kun hän on jo niin iso?
  5. J

    RASKAANA olijat. Lukekaa tää!!

    Lidlin hot dogeissa listeriaa julkaistu tänään klo 12:22, päivitetty tänään klo 14:00 Suomen Lidl on vetänyt osan McEnnedy Hot Dogs ja McEnnedy Chicken Hot Dogs -nimillä myytyjä valmiita hot dogeja pois markkinoilta. Eviran mukaan saksalainen valmistaja on omavalvonnassaan todennut...
  6. J

    Lasten kanssa tehtiin ruokalista pe- ti yhdessä

    Miltäs tää kuulostaa. Meillä siis 6 vuotiaat kaksospojat. Perjantai:aamu ruispuuro, voisilmä, hillo(=pilttisose), leipä+ kinkku+ juusto+paprika Päiväruoka: hampurilainen= sämpylä + salaatinlehti+ pihvi+ tomaatti+ suolakurkku Välipala= Karkkia Iltaruoka: jauhelihapihvi, uudet potut...
  7. J

    mistä saan kaikki vauvantarvikkeet,

    kun tahtoisin kaikki yhdestä ja samasta paikasta. En jaksa enää kolmosen takia nipottaa turhaan joittenkin tavaroiden kans... Se vaan kun on niin pitkä väli lasten välillä että pitää ostaa kaikki uuestaan... vinkkejä ja linkkejä. thanks.
  8. J

    sikiöllä rytmihäiriöitä ja diagnoosi o 47

    onko kellään kokemusta mitä tarkottaa
  9. J

    nenäluu ei näkynyt ultrassa

    Onko muita joilla ei ole viikolla 13+ 6 jtn näkyny nenäluuta???
  10. J

    G: missä lapsesi on tällä hetkellä?

    Meillä istuuvat sohvalla ja kahtoovat katti matikaista.
  11. J

    G: mitä tekisit jos pakkasesi pursuais marjoja?

    Eli meillä pakkanen täynnä mustikkaa ja puolukkaa, + mansikkaa... meidän nirppikset kun ei niitä syö. Vattua menis niin paljon kun antaa, tänä vuonna meinaankin sitten vaan vattua pakastella + puolukkaa... Pitäskö työntää mehumaijaan jajuottaa mehuna??
  12. J

    2 päivän ruokalista

    oisko vinkkejä kahden päivän ruokalistaan? Äiti rv 15+5, poika6 vee jolla maitoallergia, eikä siedä voimakkaita mausteita, niin ja sit perusterve 6 vee
  13. J

    vaunuasiaa

    Suositelkaa mulle hyviä vaunuja, tilanne olis se että tuplat alottaa eskarin syksyllä, vauva syntyy marraskuussa, pitäs saaha vaunut, joita helppo ohjata lyhyen äidin 150 cm, renkaat semmoset että pääsee kulkemaan, meilä auraillaan sika huonosti kävelytiet, lisäks ne on niin kapeita että...
  14. J

    G: Tuleeko lakko? jos tulee aiotko hamstrata ruokaa?

    jos aiot niin mitä
  15. J

    ysityiselle ultraan mitä maksaa

    meinasin varata ajan aila miettiselle, mitähän tutkimus maksaa, noin yleisestiin voitte kertoa...
  16. J

    nopea vappuresepti, lapsille ja miehelle vappua...auttakaa siskot!

    Olen menossa 12 tänään töihin. En ole ehtinyt munkkeja tekemään työkiireiden vuoksi. Nyt äkkiä hyvät neuvot kehiin, auttakeeas nyt, mitä täs kerkeis tekee??
  17. J

    sikiöseulonnoista kieltäytyminen

    onko muita jotka eivät ole sikiöseulontoihin menneet päätös on nyt minulla edessä rv 10+6. Olen kyllä jo päättänyt etten mene. Onko muita oletteko kokeneet yhteiskunnan taholta jonkinlaista painostusta asian suhteen??
  18. J

    antakaa siskot vinkkejä kuinka pärjätä tän pahoinvoinnin kanssa...

    RV: 8+4. Olo on ihan karmee. Kuvottava olo, hajut oksettaa, jne... Päässä humisee, kotiyöt ponnistellen tehdyksi, väsyttää ruoka ei maistu, kaikki etoo, lämpöä toissapäivänä 37,6. Hengästyn sikahelposti ja sydän lyöhurjana. Lisäks oon kuin kalkkilaivan kapteeni.. Mikä avuksi??
  19. J

    G: Mitä tekisit jos olisit raskaana ja mies ei jaksaisi enää vaipparallia

    Eli näin meillä, mä tahtoisin vauvan pitää, enkä kyl abortoikaan. Mies on sitä mieltä ettei hän enää jaksa sitä vaipparuljanssia. ( olisi miettinyt sitä silloin kun tökki mua). Eli miten taivutella mies vauvan hankintaan. On sitä mieltä että erotaan kerran vauvan päätin pitää...

Yhteistyössä