Hakutulokset

  1. N

    Olen yläkerrassa, yksin!

    Tapasin erään miehen 10 vuotta sitten. Hän vaikutti mukavalta ja ihanalta. Tein hänen kanssaan lapsen. Muutimme 2-kerroksiseen omakotitaloon. Nyt mies katselee alakerrassa jääkiekkoa ja minä olen täällä koneella aivan yksin. Lapsemme nukkuu. Porraskäytävässä ei ole valoa, ainoa valo on...
  2. N

    Laitetaa seuraavaksi kuvapinoon rumat ja läskit naiset niin saadaan kauhistella niitäkin.

    Tuohon toiseen ketjuun viitaten.....
  3. N

    Äitienpäivä=palstamarttyyrien paska päivä....

    Niinku ne siivoo ja puunaa ja leipoo ja kokkaa, hoitaa lapset ja levittää haaransakin silloin tällöin niin mitään kiitosta ne ei saa, ei edes sinä yhtenä päivänä, kun koko perheen pitäis laota Äidin jalkojen juureen ja kyynelsilmin kaikesta kiittää.... ai ai ai ai .
  4. N

    no niin, öitä.

    uinumaan.
  5. N

    Jokohan pitäs lopettaa juominen?

    Taas meni pullo kermalikööriä ja pari siddua... :saint:
  6. N

    Kohta menee sähköt....

    valot välkkyy jo siihen malliin...ihan kiva kevätmyrsky.
  7. N

    Viidakkomuumi rulettaa!

    Tilasin tänään lapselle sen pussilakanasetin, aikas ihana! :heart:
  8. N

    Lunatic!

    ootko nyt täällä?
  9. N

    LUNATIC!!!

    Ootko täällä?
  10. N

    Immeisiä jotka käyttää luu-tai puukorvakoruja?

    Kattelin tos korumaailman koruja ja olin jo tilatakkin kunnes hokasin että niissähän on ne korvareikään tungettavat piikitkin luuta/puuta. Reagoiko korvareikä jotenkin siihen materiaaliin, entä venyykö, koska onhan se puu/luu paksumpaa kuin hopeapiikki?
  11. N

    *avaan sateenvarjon* diiba daaba....

    oikeesti minen voi ymmärtää näitä ihme "heittäkää vaan paskaa niskaan mutta meillä on nyt niin ja niin...." :headwall: :headwall: mikä ihmeen idea noissa aloituksissa on??????
  12. N

    Mä en nyt jaksa kirjoittaa...

    joten kommentoin kommenttini pelkillä hymiöillä. Ettei tartte ihmetellä.
  13. N

    Meitin eilinen vappuaatto....

    Siinä istuttiin miehen kaa sohvalla ja kateltiin tv:tä. Otettiin siinä siddua samalla. Ilta kului ja juteltiin siinä. Kas! Siiderit loppu! Kas! Molemmat pikku tumuissa! Mies jäi vielä katseleen tv:tä kun hipsin nukkumaan. Aamulla kun heräsin kuulin olohuoneesta kuorsausta; sinne sohvalle...
  14. N

    Siis ensix mä elin DINK-lifee ja nyt....

    mä oon sit MILF. Sivistymättömille tiedox et se MILF= Mother I`d like to fuck.... :headwall: :headwall: :laugh: :laugh: :D
  15. N

    Häläpäti hämmää!

    Ja häpäti hää!! Mittees tänne? :wave:
  16. N

    Mitäs syötte vappuna?

    Meillä aattona grillataan makkaraa ja teen jonku pienen boolin, sit päivänä parmesan-leivitettyä kanaa, chili-vs-majoneesia, aura-sipulipaistosta, fetasalaattia, patonkia, simaa ja munkkeja........ :p :p :p
  17. N

    VÄHÄX mälsä juttu.

    JUST kun avasin yhen ketjun niin se ilmeisesti poistettiin. PLÄÄÄH.
  18. N

    Lunatic!

    Onko sulla kenties tylsää? :D
  19. N

    Mihin se katos?

    se uskisketju?
  20. N

    testailen vaan linkitystä kun ei näköjään toimi

    [url]http://www.google.fi ei fittansvärld....

Yhteistyössä