Hakutulokset

  1. M

    Vielä yksi, nyt vai myöhemmin?

    Mies alkoi eilen puhumaan että haluaisi vielä yhden vauvan, ajatuksena on kyllä koko ajan ollut vielä yhden yrittäminen mutta myöhemmin. Meillä nyt kaksi lasta, vanhin täytti juuri 3 vuotta, olen ollut kotona esikoisen sntymästä saakka ja vuoden päästä olisi tarkoitus palata töihin. Olen...
  2. M

    Hyvää, TERVEELLISTÄ ja edullista ruokaa

    Eli auttakaas mua nyt, meillä lapsia kaksi, 2,5v ja kohta vuoden vanha joka pikkuhiljaa syö samaa kun muukin perhe. allergioita ei ole, mutta mielikuvitukseton äiti kylläkin. Yritän koota ruokalistaa viikoksi kerrallaan, jotta saataisiin joku järki tuohon kaupassa käyntiin. Mutta mä en...
  3. M

    2v4kk ja uhma - erimielisyydet " toimintatavoista" miehen kanssa.

    Meillä siis kohta 2,5 vuotias poika jonka kanssa alkanut tää taisto, oikeastaan kaikesta ;) Meillä esim. nukkumaan menosta on tullut tosi hankalaa. Ei suostu nukkumaan päikkäreitä - en pakota, ellei nyt selkeästi ole ihan todella väsynyt. Mutta illalla nukkumaan meno on ihan yhtä vaikeaa...
  4. M

    Bb...

    Voi luoja kun toi Ben on jotenkin niin ällöttävä ja samalla säälittävä. Siis onko se oikeasti noin yksinkertainen ja pinnallinen, miten voi?
  5. M

    Kierrätys asiaa (vähän turhis)

    Mua vaan ärsyttää niin paljon ihmiset jotka ei osaa kierrättää oikein. Vein roskia ja taas oli pahvi-kartonki astiassa hienosti taitellut maito yms. purkit MUOVIPUSSISSA. eikä oo eka kerta, en mä siis pengo niitä laatikoita mutta kun on siinä päällä :) usein on myös paperiastiassa lehdet...
  6. M

    ** [b]Heinä- ja elokuun plussaajat [/b]**

    [img] Ajattelin tälläisen pinon perustaa, jos löytyisi muitakin jotka ei tunne löytävänsä jo valmiista pinoista omaansa. Eli tänne kaikki heinä- elokuulle plussia suunnittelevat. En oo ikinä ennen pinoa tehnyt ja mulla ei oo hajuakaan miten tää homma toimii, joten jos tänne porukkaa...

Yhteistyössä