Hakutulokset

  1. solasola

    Joko viimeisin imetysuutinen on taisteltu? Köyhät ja nuoret äidit eivät tajua imettää vauvojaan.

    Hyvin koulutettu äiti imettää pidempään | Yle Uutiset | yle.fi Sosioekonomiset erot näkyvät yhä selvemmin siinä, miten vauvoja ruokitaan. Mitä korkeampi koulutus äidillä on, sitä pidempään hän imettää. Myös isän koulutus vaikuttaa. Lyhyeen imetykseen ja pulloruokintaan liittyy yhä useammin...
  2. solasola

    Millaisista aiheista täällä syntyy hyviä keskusteluja?

    Kertokaa esimerkkejä vaikka otsikoista, mistä tulisi hyvä keskustelu. Ja miksi juuri siitä? Ja kuka niitä aloittaa?
  3. solasola

    Palstaläheisyys

    Koetteko läheisiä tunteita jotain palstailijaa kohaan? Siis jota ette muuten tunne. Onko palstailijan sukupuolella teille väliä? Harmaat, koetteko ketään läheiseksi? Mä olen ollut vuosia harmaa, nyt musta. Harmaana en ajatellut kaikkia sanoja kovin tarkoin, nyt tarkemmin. Olen muutamaan...
  4. solasola

    Illan ratoksi: Muuttuuko palstailija kun nikki muuttuu?

    Täällä aina välillä jotkut heittää, että erilainen nikki = erilainen palstailija. Mietin vaan, että muuttaako väki nikkiään oman olon muuttumisen myötä, vai muuttuuko olemus nikin myötä. Esim. jos on vattumainen nikki, niin sitten on piikikäs jne. Olettekos huomanneet itsessänne tai...
  5. solasola

    Oletko allerginen vai MUKA-allerginen?

    http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Tutkimus+Todellisia+ruoka-allergioita+luultua+v%C3%A4hemm%C3%A4n/1135256854676 Moni ruoka-aineallergikko ei välttämättä ole allergikko lainkaan. Tuoreen tutkimuksen mukaan käsitys ruoka-aineallergian räjähdysmäisestä lisääntymisestä viime vuosina perustuu...

Yhteistyössä