Hakutulokset

  1. M

    Tiputteluvuoto?

    Aloitin pari viikkoa sitten cerazette-minipillerit, ja tää ns. tiputteluvuoto jatkuu edelleen. Ja ei tod. ole mitään tiputtelua!! :kieh: Kauan tää oikein kestää?!
  2. M

    Sektion jälkeen toinen lapsi?

    Te syystä tai toisesta sektioon joutuneet, kuinka suuri ikäero teillä on seuraavaan lapseen? Suositushan olisi 1,5-2v raskauksien välillä, mutta monet kuulemma tästä huolimatta tekevät seuraavan jo aikaisemmin.. Kertokaa kokemuksianne! Jos väli pienempi kuin tuo suositus, niin miten raskaus...
  3. M

    Mam-tutit

    Tietääkö kukaan saako näitä tilattua mistään suomalaisilta sivuilta? http://www.mambaby.com/index.php?StoryID=11134&RefStoryID=11100&ProductID=293
  4. M

    kiireellinen sektio?

    Kertokaa kokemuksianne kiireellisestä sektiosta! Millä viikoilla, miksi siihen päädyttiin? Miten itse koit sen? Menikö kaikki kuitenkin hyvin? Meidän poika syntyi maaliskuussa kiireellisellä sektiolla koska istukka oli alkanut irrota. Muidenkin kokemukset kiinnostavat! :)
  5. M

    maidontuotannosta!

    Minä en ole missään vaiheessa pystynyt täysimetykseen, poika joutui ensimmäiset viikot viettämään sairaalassa, ja siellä kun ei ympäri vuorokauden voinut olla imettämässä niin maito ei missään vaiheessa noussut tarpeeksi, vaikka kuinka kotona yritin pumppailla. Kun saimme pojan kotiin...
  6. M

    Pampers active fit vaipat

    Kertokaa kokemuksia Pampersin active fit vaipoista! Meidän poika on 2,5kk ja 5,5kg, käytössä olleet Pampersin new baby vaipat kokoa 3-6kg, nyt ajattelin kokeilla noita active fit vaippoja kokoa 4-9kg. Minkälaisia ovat käytössä? :)
  7. M

    uusi palstalainen esittäytyy :)

    Jonkin aikaa olen keskusteluja seuraillut ja nyt rohkenin liittyä itsekin mukaan, että hei vaan kaikille :wave:

Yhteistyössä