Hakutulokset

  1. C

    Tietäisikö joku miksi tuo uudet "mitäs nyt" avaukset ei toimi minulla?

    Mikä normaalisti on näkynyt tuolla aikalailla oikealla puolella sivua??
  2. C

    a-p-u-a - tänään työhaastattelu!!

    Jänniittää!! paikka on sellainen mihin en ole lähettänyt edes hakemusta vaan soitin ja sovin suoraan haastattelun. Ei pyytänyt papereita vaan suoraan sopi haastatteluajan. Puhelimessa vaihdettiin jokunen sana.. haastattelija tulee kysymään hyviä ja huonoja puolia, ihan varmasti.. niin...
  3. C

    astmaatikkojen mamat!

    Miten huomasit lapsellasi olevan astman? Mitä oireita hänellä oli? Valittiko oireita? Kuinka usein sairasti? Miten se vaikuttaa hänen elämäänsä? Minulla itselläni on astma, ollut varmaan aina mutta nyt 10v sitten sain vasta lääkehoidon sinne.. Kärsin kuitenkin koko lapsuuteni yskästä...
  4. C

    HEI JEEE! Mä oon saanut haluamani 5kg pois!

    Aloin dieetille - pelkällä ruoka-annoskokoa vähentämällä sain painoni putoamaan 5kg reilussa kuukaudessa :))) Oon niin happy!
  5. C

    HUUTONET VS. Kirppis

    Kummassa saa paremmin rahaa? Paljon takille (hyväkuntoiselle untuvatakille, karvareunus, ok merkkinen, käyttämätön) voi laittaa huutonetissä hintaa. Entä kirppiksellä? Minulla on järkyttäviä määriä käytettyjä ja käyttämättömiä miesten ja naisten vaatteita ja nyt niistä on korkea aika...
  6. C

    Dubaista tietävät

    Olemme perheen kanssa mies, minä ja 5v poika lähdössä Dubaihin helmikuussa 11-21.2. Dubai kohteenamme ensimmäistä kertaa. Olisin kiitollinen kaikista tiedoista, millainen paikka tuo paikanpäällä käyneen silmissä on. Millainen hintataso, kuinka turvallista, millaiset ilmat helmikuussa on...
  7. C

    Gourmet ruokaa viikonlopuksi!

    Mitä syötte viikonloppuna? ite vähän vinkkejä vailla! Saa olla hankalaa, erikoista, aikaa vievää. Pääasia on herkullisuus!
  8. C

    huutonet / miten toimitte?

    Kun löydätte jonkun kivan tuotteen huutonetistä niin miten seuraatte sitä ja mahdollisesti huudatte sitten kun huutokauppa on sulkeutumassa? Löysin tosi hienon tuotteet huutonetistä jonka haluan itselleni mutten kuitenkaan aio maksaa hintaa, jolla sen saisi "osta heti" tekniikalla.. Laitoin...
  9. C

    Olisiko jollain antaa ELLOS alekoodia?

    Minulle tulee Ellos mainokset aina töihin s.postitse ja nyt en pääse työsähköpostiin ja olisin tilaamassa haalaria lapselleni. Tuhannesti kiitos!
  10. C

    mielipiteitä nimistä?

    Oliver Olivia
  11. C

    Kuinka nopeasti raskaaksi pillereiden lopetuksen jälkeen?

    :confused:
  12. C

    Urheiluvaatteiden poistomyymälä/Helsinki

    Muistan kuulleeni ystävältä että Helsingin keskustassa on urheiluvaateliike jossa myydään poistona todella edullisesti laadukkaita urheilu/ulkoilu vaatteita. Tietäisikö kukaan missä tämä liike on? Muistelisin että Annankadulla mutten tosissaan ole varma. Ystäväni on maailman äärissä niin...
  13. C

    lohipasta ohjetta kaipailen

    uunilohta jäi jäljelle viikonlopulta ja lupasin lapselle tänään tehdä lohipastaa ruoaksi. Miten te teette lohipastan? Haluaisin vähän vaihtelevuutta meidän perheen perus lohiruokakerma kastikkeeseen.. Kaikki ohjeet käy :) Kiitos jo etukäteen!
  14. C

    Akjax Mariner yhdistelmät?

    Onko kellään kokemusta? Hinta on alhainen, miten laatu? Onko "ketterät" ja näppärät? Kevyet? Toimiiko luvattu takuu? Ko yhdistelmävaunut kiinnostaa kovasti! :) Kaikki mielipiteet tervetulleita! Akjax Mariner yhdistelmävaunut , musta 10 - beige 24 - Lauran Lastentarvike
  15. C

    itseensä satsaamista!

    Lopetin tupakoinnin keväällä ja sen jälkeen olen hemmotellut itseäni silloin tällöin erinäisillä tuotteilla/asioilla. Eilen sitten kaupassa taas jälleen olin ostamassa kahvia ja tulin ajatelleeksi että miksi ostan aina sitä samaa kahvia kun joskus voisi ostaa jotain parempaakin. Sehän on...
  16. C

    kanttarelleja metsästämässä..

    Viikonloppuna taas menen sienijahtiin - kolmas kerta elämäni aikana. Hurahdin siihen ihan totaalisesti pari viikkoa sitten kun olin ystäväni mukana sienessä. Kävin tossa yksi ilta lapsen kanssa, löydettiin rouskuja ja tatteja ja ruhtinaaliset kaksi (2!!) kpl kanttarelleja.. Mistähän voisi pk...
  17. C

    mitä hyvää lohesta huomenna?

    miehellä on ollut hirmuisen rankka työviikko ja haluan yllättää hänet herkuilla :) Toivoi huomenna saavansa lohta.. Meillä on aina lohta joko grillistä tai pannulta medaljonkien muodossa, perunaa ja vihersalaattia.. miten te laitatte lohen? ja mitä lisukkeeksi? Saa olla erikoisempikin ja aikaa...
  18. C

    Dr hauscka tuotteet - mielipiteitä?

    Mitä tuotetta käytät? Paljonko tuote maksaa? Millaisia "vaikutteita"? Miinuksia? Itse käytän Dr hausckan kasvoöljyä päivittäin. Olen käyttänyt jo vuoden päivät ja olen tosi tyytyväinen. Tuote maksaa reilu 20eur ja 1 purnukka kestää kolmisen kuukautta. Iho tosi sileä ja heleä...
  19. C

    miehelle syntymäpäivälahja! Koru!

    Mieheni täyttää vuosia ja haluan antaa hänelle lahjaksi kaulakorun johon saa toiselle puolelle myös kaiverruksen. Hän ei pidä mistään "panssariketjun" tyylisistä, eikä myöskään tusina Kalevalakoruista vaan mielummin italialaisen Morrellato tyylisistä. Hieman erikoisemmista, mielellään muu kuin...

Yhteistyössä