Hakutulokset

  1. tiinelli

    Imetysapua?

    Meillä poika nyt 5 viikkoinen, mun neljäs lapsi. Imetys lähti hyvin käyntiin, ja päivisin sujuu ihan mallikkaasti mutta... Yöt on ongelmallisia. Vauva tankkaa hyvin illalla ja ensimmäinen unipätkä on noin 4-5 tuntia. Yhden-kolmen aikaan alkaa kitinä ja rinnan hylkiminen. Vauva siis herää...
  2. tiinelli

    Koira ja naapuri

    Mielipiteitä jos saisin... Meillä asuu naapurissa iäkäs herra, kultainen kaikinpuolin ja auttavainen. Asumme tosi maalla, ja hän on oikeastaan ainoa naapurimme. Meillä on todella kiltti 2v. sakumix-koira ja mäyräkoiran 11kk pentu. Pari tuntia sitten tallityttömme tulivat sanomaan että...
  3. tiinelli

    Kaipaisin kokemuksia dobermanneista?

    Harkinnassa hankkia sellainen :)
  4. tiinelli

    Joulupuu-keräyksestä, olipas hankalaa....

    Otettiin miehen kanssa kuusesta lappu: 11v. tyttö, 150cm. Ajattelin että helppo tehtävä löytää lahja hänelle mutta ei hitto, tajusin ettei mulla ole hajuakaan millaisista lahjoista sen ikäinen tyttö pitää. Eikö sen ikäisillä ole vaatemakukin jo aika tarkka? Ja kun yhtään ei tiedä millainen...
  5. tiinelli

    Sossun rahoista

    Ärsyttääkö sinua kun on olemassa ihmisiä jotka saavat sosiaalitoimiston toimeentulotukea? Jos ärsyttää, niin miksi? Musta on hienoa että joillekin perheille suodaan esimerkiksi joulu sen sosiaalituen voimalla. Tai että joku lapsi pääsee harrastamaan kun sosiaalitoimisto kustantaa. Ja...
  6. tiinelli

    Onko todella olemassa kurittomia lapsia?

    Heräsi kysymys että onko sellaisia lapsia tosiaan olemassa, kenelle ei kertakaikkiaan saa kuria? En tiedä miksi, mutta mun on tosi vaikea uskoa. Jotenkin ajattelis että jos on johdonmukainen kuri ja kasvatus, jokaisen lapsen saa tottelemaan ja käyttäytymään.
  7. tiinelli

    Miksi useimmiten naiset syyttää täysin miestään ongelmista ja erosta?

    Siis come on.. Oon täältä nyt lukenut näitä parisuhdeongelmaketjuja ja erojuttuja, eipä ole usein silmään pistänyt naisten kertovan omista huonoista puolistaan suhteessa :whistle:. Nykyiset miehet haukutaan ja ruoditaan ja juurtajaksain kerrotaan kaikki virheet. Ex-miehet ne vasta ryöpytystä...
  8. tiinelli

    Onko mielestäsi alkoholismi sairaus?

    Sen minäkin allekirjoitan että jotkut jäävät helpommin koukkuun päihteisiin kuin toiset mutta että ihan yhtäkkiä puhkeaisi sairaus nimeltään alkoholismi, nou nou. Kyllä se viinan kulutus täytyy olla jo valtavaa ennen kun siitä tulee varsinaisesti isompi ongelma, eikö se silloin ole hyvin...
  9. tiinelli

    Alan sitten keinoemoksi kissanpennuille, neuvoja otetaan vastaan?!

    Kaverit löysi ladon alta arviolta 4 viikkoisia kissanpentuja ja ne muuttaa meille. Pennut huutaneet siellä muutamia päiviä eikä emoa ole näkynyt vaikka ovat tilannetta seuranneet. Neuvoja otetaan vastaan, jos joku ihana pentujen hoidosta tietää. Olen hakenut kissanmaitoa ja penturuokaa niille.
  10. tiinelli

    Meidän perheessä olis koiralle tilaa :)

    Koirakuume ollut pahana jo puoli vuotta ja olenkin katsellut sopivaa yksilöä meille. Tällä viikolla vielä selviää hevostilan osto, siellä olis koiralle hyvät oltavat. Vihdoinkin koiran hankkiminen toteutuu :heart:. Jos tiedät koiria, mistä joku on luopumassa, meille saa kaupata?
  11. tiinelli

    Voiko olla onnellinen lapsuus vaikka siihen liittyisi alkoholismia tms.?

    Tuosta lapsettomuushoitoketjusta tuli mieleen että onko se aina niin paha jos lapsuus ei olisi pelkkää idylliä? Omassa lapsuudessa äiti oli mielisairas ja alkoholisti, lapsuuteen liittyi huostaanottoja, kurjuutta, nälkääkin ja pelkoa. Siltikin olen nykypäivänä oikeastaan onnellinen...
  12. tiinelli

    Hei olen uusi!

    Oon uusi täällä vaikka olenkin käynyt teidän juttujanne lukemassa jo vuosia, että moi vaan kaikille :wave:

Yhteistyössä