Hakutulokset

  1. Piparminttu-Pipsa

    Kenen palstalaisen nimimerkki saa sinut hymyilemään?

    Eli kenen nimimerkki nostaa suupieliä ylöspäin ja miksi? Itse olen aivan ihastunut La Paset-nimimerkkiin. Se näyttää hienostuneelta, mutta kun sen lukee toisen kerran läpi mua rupeaa joka kerta naurattamaan
  2. Piparminttu-Pipsa

    Synttäri apuja

    Meillä on tulossa pojan 7-vuotis synttärit. Kaipaileeko jo tämän ikäiset jotain ohjelmaa?? Ja sitten tietysti hyviä ideoita otetaan vastaan =) Ja onko se siiten ihan normijuttu, että jokaiselle juhlijalle annetaan jotain pientä kotiin vietäväksi?? Ikuisesti kiitollinen on vastauksista.
  3. Piparminttu-Pipsa

    11-vuotiaan pojan synttärit ohjelmaa??

    Toisessa viestissä kysyttiin 10-vuotiaalle tytölle synttäri ohjelmaa, mutta täällä kaivataan 11-vuotiaan pojan synttäreille ohjelmaa. Eli juhlat veitetään kotona, ja kaikki juhlijat ovat poikia. Vinkkejä kiitos ;)
  4. Piparminttu-Pipsa

    Autokoulusta

    Onko kukaan palstalaisita hankkinut ajokorttia näin "vanhoilla päivillä"?? Itse sain raahattua ahterini autokoulun penkille, vaikka ikääkin on jo 34vuotta. On vähän orpo olo istua siellä 18-vuotiaiden kanssa :whistle: Onko muilla kokemuksia?? Mikä pelotti? Mikä tuntui vaikealta?? JA tuliko...

Yhteistyössä