Hakutulokset

  1. P

    Reimatec kokoasiaa, apua..

    Eli mulla on poika 3,5 kk nyt ja ostin hänelle kesäksi ja syksyksi 74 cm Reimatec vk-haalarin.. Meniköhän ihan metsään, että onko liian iso? Minkälaista mitoitusta ovat nykyään? Kun olisi kiva että sitä voisi jo tässä keväällä pitää tarvittaessa..
  2. P

    Onko nuo Adidas tai Puma yms. lastenkengät hyviä?

    Mietiskelen neidille kevät/kesäkenkiä, eikä oo oikein mieleisiä sattunut vastaan. Noita sporttimerkkien kenkiä näkyy jokapuolella, onko ne mistään kotoisin? Tyttö reilu 2 v.
  3. P

    Mielipiteitä haalareista :)

    Mä en osaa päättää ostasinko kumman alla linkitetyistä haalareista. :P Reimatec on ihanan tyttömäinen hiippahuppuineen mutta siihen on vaikeampi löytää asusteita. Ticketiin taas kävisi kaikki kivat kuviopipot mutta väri oli aika räikeä. Mielipiteitä :) Reimatec Abalone välikausihaalari...
  4. P

    Välikausihaalarit? Mikä kuosi on sellainen jonka ostaisit ensi keväänä :)

    Elikkä tämmönen turhis :) Mietityttää tuo välikausihaalari, ja Racoon olisi ihana mutta onko sen laatu edelleen yhtä paskaa? Melkein samalla hinnalla saisi kuitenkin Ticketin, josta saisi ensi keväänäkin ihan kelpo hinnan :) Elikkä uteliaisuudesta kyselen mikä kuosi ja merkki on sellainen...
  5. P

    Millaisia talvivarusteita ostaisit lapsellesi rajattomalla budjetilla?

    Tällanen "turhis" :D Eli jos rahaa ois vaikka mihin niin millaset varusteet löytys? Meillä ehkä näin Talvisaapas-Chestnut- pienet-Classic short UGG Lasten Juulia ja Joonatan - Mini A Ture Wisti baby snowsuit, väri pale mauve En kyl tiiä tuosta haalarista mutta uggit ehottomasti...
  6. P

    Kertokaa omia kokemuksia eri lastenvaatemerkeistä, mikä oikeesti kestää?!

    Suivaannuin tekemään tällaisen aloituksen kun taittelin tuossa pyykkejä.. Småfolkin bodyt, pesty ehkä 4-5 kertaa, kumpikin luovuttanut väriään aika tavalla. Tunnustan kyllä pesseeni ne pari kertaa 40 asteessa, vaikka kehotetaan pesemään 30 asteessa. Tekisi mieli ostaa kaikkia kauniita...
  7. P

    Mitä tekisit kotisi sisustukselle jos olisi mahdollista? :)

    Huvikseen kyselen kun itsellä hirvee sisustuskuume..
  8. P

    Kumman uimapuvun ostasit 1 vuotiaalle? :)

    Shop clothes for women, men, baby, and kids | Gap vai Shop clothes for women, men, baby, and kids | Gap kumpiki nii söpöjä..
  9. P

    Lasten kenkämerkeistä kysymyksiä?

    Seikkailen tuolla shoesforkids.co.uk sivuilla katselemassa neidille kesäkenkiä, mutta en tiedä että mitkä noista merkeistä on ns. laadukkaita ja hyviä? Esim. Richter tai Garvalin? Ovatko mistään kotoisin? Tai Bobell? Auttakaapa :)
  10. P

    Kokemuksia molon softshelleista?

    Tilasin babyshopista tämän värisen molon softshellin meille Molo - Cloudy Pinky - fi.babyshop.com ja nyt jänskättää et onkohan tuo väri just tuo ku viime keväänä ainaki blogeissa oli jotai samannäkösiä joiden väri ei ollu vastannu yhtää kuvaa.. Onko jollaki tää, vastaako kuvan väriä? Ja...
  11. P

    Minkäväriset/minkälaiset asusteet hommaisit tähän haalariin? Ehdotuksia?

    Ticket to Heaven välikausihaalari Amino Violet Flower | MiniQ | Violetti välikausihaalari. Edessä k...
  12. P

    Popin windfleece kokemuksia?

    Onko hintansa arvoinen? Se keltainen väri olisi niin ihana :)
  13. P

    T2H vk-haalari apuja!

    Nyt se kauan odotettu vk-haalari sitten tuli ja se on iso. Tai aika reilu. Kysyisin ticketistä tietäviltä että onko noilla amino ja frode haalareilla mitä eroa? Ja onko joku tilannut tuolta ticketiltä suoraan, miten toimii? Ja urputtajat, minä tiedän että nikistäni puuttuu J-kirjain, ja...
  14. P

    Tripp Trappista kysymys..

    Ostettiin viime kesä-heinäkuussa neidille v.pun tripp trapp ja nyt on jo pitemmän aikaa maalit halkeillu sekä jalkalaudasta että istuinosasta. Meille annettiin ostohetkellä sellanen vihkonen, jota en sillon ees kattonu. Nyt sitte soittelin joku aika sitte sinne ostopaikkaan ja ne kysy et oonko...
  15. P

    Lastenvaatteiden kevätmallistot: Mitä on pakko saada? :)

    Mä oon ihaillu metsolan vihreetä sunray? kuvioista ruffle-mekkoa, Kameleont Designin retrorinkulamekko ois kans ihana. Lukuisat Småfolkin vaatteet iskee mutta koot alkaa 86/92 cm :/
  16. P

    Löysimpäs välikausihaalarin :)

    Nimittäin tämän * Amino-välikausihaalari - Ticket to Heaven * harmi vaa että kengät on nyt väärän väriset, pitää koittaa myydä ne jolleki :)
  17. P

    Auttakaa! Polarn o pyret välikausihaalari..

    Siis mä oon ollu kokoajan siinä ajatuksessa et ostan POPin harmaan välikausihaalarin mut nyt ku soitin liikkeeseen ja kysyin et onko sitä niin ne kerto et siinä ei oo huppua!? Tietääkö joku mistä näkis kuvan tästä ko. huputtomasta babymallin vk-haalarista ku ei viittis lähteä 100 km kattomaan...
  18. P

    POPin harmaa välikausihaalari..

    Siis mä menin kauppaan ihan sillä ajatuksella että meille tulee se POPin pinkki välikausihaalari, mut sit se väri oli kuitenki paljo tummempi ku kuvissa, eli en tykänny siitä. En ottanut sit mitää kun eihän tässä kiire oo mutta jäi kuitenki kaiveleen vähä se vaaleanharmaa.. Oiskohan se...
  19. P

    Kenen suunnittelema..

    on sellanen krominvärinen tuoli? Hirveästi reikiä, siis vähä niinku pitsinen.. en osaa selittää :D
  20. P

    G: Mitä omalle lapselle 1-vuotislahjaksi?

    Ajankuluksi vaan kyselen ku alkaa olla ajankohtanen aihe..

Yhteistyössä