Hakutulokset

  1. M

    Äkkilähdöllä 4-ja 5-vuotiaiden kanssa?!

    Onko kokemuksia äkkilähdöistä lasten kanssa? Uskaltaako ottaa määrittelemättömällä majoituksella? Onko noissa äkkilähdöissä jotain olennaista mitä pitäisi tietää vai ovatko samanlaisia kuin normi pakettimatkat? Ajattelimme lähteä Rodokselle tai Kreetalle, kumpi olisi lasten kanssa parempi...
  2. M

    Leukemiaako?!

    Pojaltani (2,5.v) otettiin laaja verenkuva ja tulokset oli jokseenkin huolestuttavat. Leukosyytit oli pompsahtaneet 9.8:sta 18.5:teen. Trompparit taasen laskeneet hieman normaalin alapuolelle. Lisäksi tutkimuksista kävi ilmi, että valkosoluja on lähtenyt runsaasti liikkeelle kehittymättöminä...
  3. M

    Kuumeisena synnyttämään?

    Onkos jollain kokemusta synnytyksestä kun on kipeenä? Ihan vaikka perusflunssa, kuumeilua, lihassärkyä..Mulla on just sellanen tunne, että oon tulossa kipeeks ja viikkoja kohta jo 39..hieman niinku jännittää miten sitä jaksaa pakertaa mukulan ulos kun on ihan rikki muutenkin... :o
  4. M

    Synnytystapa kolmannen asteen repeämän jälkeen...

    Ensimmäinen synnytys päättyi kolmannen asteen repeämään epparista huolimatta ja sairaalassa minulle sanottiin että seuraavat lapset syntyvät sektiolla. Missään ei kuitenkaan ole mustaa valkoisella ja nyt mua mietityttää miten seuraavan lapseni synnytän. Onko jollain kokemusta vastaavasta...

Yhteistyössä