Hakutulokset

  1. E

    Mammaseuraa vailla Järvenpää/Sipoo...miksei muualtakin suomesta =)

    Moikka, olen elokuussa toisen lapseni saanut Sipoossa asuva 29v äippä. Olisi mukavaa tutustua muihin Sipoossa/Järvenpäässä asuviin mammoihin... Asumme noin 6 km päässä Järvenpäästä ja voisimme tavata vaikka Järvenpään Keltasirkussa. Jos kaipaat seuraa vaunulenkeille, kahville tai vaan...
  2. E

    Otetaan vastaan kestovaippoja, imuja ja harsoja!

    Onko sinulla jäämässä käyttöä vaille kestovaipat mm. ä-pakkauksesta ja muutenkin? laittakaa viestiä s-postiin elsav82@hotmail.com
  3. E

    Otetaan vastaan kestovaippoja, imuja ja harsoja!

    Otetaan vastaan kestovaippoja, imuja ja harsoja! Onko sinulla jäämässä käyttöä vaille kestovaipat mm. ä-pakkauksesta ja muutenkin? laittakaa viestiä s-postiin elsav82@hotmail.com
  4. E

    Otetaan vastaan kestovaippoja, imuja ja harsoja!

    Onko sinulla jäämässä käyttöä vaille kestovaipat mm. ä-pakkauksesta ja muutenkin? laittakaa viestiä s-postiin elsav82@hotmail.com
  5. E

    Kätilöopistolla synnyttäneiden kokemuksia.

    Hei kaikille, odotan toista lastani viikolla 27+1 ja olen suunnitellut synnyttäväni Kätilöopistolla. Esikoiseni syntyi Tyksissä ja haluaisinkin kuulla teidän, kätilöopistolla synnyttäneiden, kokemuksia henkilökunnasta/sairaalasta/osastolla olosta... Onko kenelläkään kokemuksia...
  6. E

    Odottavia äitejä Sipoosta tai lähialueilta?

    Moikka, onko täällä muita Sipoossa asuvia odottajia tai pienten lasten äitejä jotka kaipaavat uusia ystäviä? Itse odotan toista lastani viikolla 17+6, esikoiseni on syntynyt vuonna 2002.
  7. E

    Elokuun 2011 vauvamasut

    Moikka, onko muita itä-uudellamaalla (Sipoon lähellä) asuvia äitejä joilla laskettuaika elokuussa 2011? Olisi mukavaa tutustua ja ystävystyä. Kauempanakin asuvat elokuun 2011 odottajan, tutustuisin teihin mielelläni =)

Yhteistyössä