Hakutulokset

  1. C

    kysymys pentukoiran rokottamisesta!

    ei rokotustodistusta, mutta sanottiin olevan madotettu ja rokotettu. saako eläinlääkäriltä sen todistuksen jälkikäteen? jos sitä ei ookkaan rokotettu.. mutta voiko varmuuden vuoksi rokottaa jos se onkin sen saanut.. huono ulosanti, mut jos joku tajus.
  2. C

    Uros ja narttu koira samassa kodissa..astuminen

    elikkä, mulla on vanha 8v narttukoira ja nyt 3kk ikäinen urospentu. narttua ei ole leikattu, eikä se oo penikoinut ikinä. vielähän tuo uros ei ole sukukypsä, mutta talvella kun nartulla on juoksut sen pitäisi olla. millä todennäköisyydellä narttu ei anna pennun astua? En viitsisi enää vanhaa...
  3. C

    oon päättänyt perustaa oman kennel nimen :)

    ensiksi täytyy mennä kasvattakursseille opettelemaan ja säästää kunnolla varoja pelkästään tätä varten. onko täällä koira kasvattajia? olisin kiitollinen teidän kertomuksistanne ja miten teillä alkoi kyseinen harrastus tai elämäntapa. olen ollut eläintenkanssa koko ikäni ja tiedän...
  4. C

    kunnallisen kotihoidon palkkaus

    kvtes mukaan mennään ja kun en oikein saanut selville ,että onko se kuukausiliksa 1900€ vai 1700€ miten on, kumpaan katekoriaan kuuluu kotihoito? olen menossa sijaistamaan kesäksi ja mietin palkkaa. olen opiskelija, mutta käsittääkseni jos sijaistan ammattilaista ei palkaa voi laskea 10%...
  5. C

    onko thaimaassa jotenkin enempi transuja kun muualla..?

    vai miksi nää ladyboyt on nii esillä jokapaikassa? hassua, miten ne näyttää niin naisilta.
  6. C

    Mies on pikkujouluissa..

    .. ja lapset mummulassa.. täälä on niin ihanaa, olla yksin kotona ja juoda pari sidua ihan pelkässä tietokoneen hurinassa :) Kohta kuumaan suihkuun ja takas koneelle.. :) Mitäs te muut?
  7. C

    Säilyttääkö työpaikka työvuorolistat kuinka kauan?

    olen itse ensimmäistä kertaa heittänyt roskiin marraskuun työvuorolistan, mutta muistan laskeneeni paljonko saan siitä kuusta palkkaa. tänään tuli palkkalaskelma ja se oli satasia pienempi mitä laskin. ynnäilin tuntejakin eikä se täsmää. yleensä säilytän listani, mutta nyt kun kerrankin sen...
  8. C

    onko ollu pouhetta, että tuleeko elatusmaksuihin indeksikorotuksia ensivuonna?

    jos tulee, niin pitää infota eteenpäin.
  9. C

    Minkä ikäisenä jääkiekkoharrastus kannattaa aloittaa?

    Ja mitä ennen sitä.. luistelukoulu? Entäs kuinka kallista tuo jääkiekkoilu noin keskimäärin on? varmaan riippuu seurasta?
  10. C

    Kyllä pikku flirtistä tuleekin hyvä mieli :D

    Olin eilen lainassa toisessa työpaikassa ja jestas kuinka mukavia asiakkaita olikin ;) sai treenata englanninkielen taitojakin kunnolla pitkästä aikaa, omassa työpaikassa harvemmin käy muita kun rantaruottalaisia, ja ne pitkin hampain kyllä suostuu puhuun suomee..
  11. C

    Pää sekoo maksukanava viidakossa!

    Mää haluisin jääkiekkoo näkyyn, mutta ylläri että niitä tulee sadalta eri kanavalta! Eli mm lätkä canalilta ja sm ja nhl tulee viasatilta. onko mitään tapaa millä mää saisin kohtalaisen edullisesti ne näkyyn ittelläni? :D viasatilla näkyy lasten kanavat, mut koko viasat on tosi kallis...
  12. C

    ovulaatiosta..

    .
  13. C

    kaippa nuo maksaa mun palkankorotuksen takautuvasti?

    Tuli 5 vuotta täyteen elokuussa. tänään vasta palkkakuitista huomasin, että menen edelleen 2v palkalla ja nyt maksettiin lokakuun palkka. 2,5kk on korotukset saamatta. soittelen huomenna palkanlaskentaan, mutta kai niiden pakkokin on maksaa? mä aattelin, et automaattisesti nousee, mut mun...
  14. C

    Työpaikkaromanssin loppuminen!

    ootteko kokenu romanssia työkaverin kanssa? miten käyttäydytte kun se loppuu? ehkä jopa vähän riitaisissa merkeissä kännisekoilun takia..??
  15. C

    Jälkiehkäisystä!

    viikonloppuna tuli oltua ilman kumia. syytsä että ei tajuttu kun oltiin humalassa. mä en tarkalleen muista koska mulla on ollu viimeks menkat, mutta ehkä sillon kun suomi voitti ton maailmanmestaruuden. kierto on heitelly aikalailla tässä viimekuukausina kun hormonaalinen ehkäisy jäi pois...
  16. C

    oon laihtunu 2,5kk:ssa 5kg ja kutistunu yhteensä 18cm :D

    juuri tarkastin tulokset ja onhan niitä tullu. vielä kun pääsis kehonkoostumus mittaukseen kattoon onko tuo ollu läskiä kaikki. ja toivottavasti ois,en halua lihasta menettää. treenaan ja haluan et ne kasvaa :D
  17. C

    miten käyttäydyt kun oot ihastunu?

    :)
  18. C

    yli 22% viinan oston ikäraja?

    òn kait nykyään 20v mutta onko se joskus ollut 21v? kun mä muistasin,että kun olin 18v (10v sitten..) niin se oli ikäraja 21v ostaa väkeviä. onko siis ikäraja laskenu vai muistanko vaan väärin.
  19. C

    saako lidlistä filettä? naudan tai possunkin kelpaa.

    pääsis yhdellä kauppareissulla kun sieltä hamstraan kermaa ja juustoo :)

Yhteistyössä