Hakutulokset

  1. himpatti

    kysykääs nyt sitten :)

    Olen kolmen lapsen äiti, on mies ja lemmikkejäkin, olen osa-aikaisesti töissä ja lisäksi yrittäjä ja kanavoin henkimaailmasta viestejä ja parantavaa energiaa. Kysykääs nyt sitten siitä! :) En kyllä tiedä itsekään mitä edes kysyisin, jos kysyä pitäisi...:laugh:
  2. himpatti

    Lapsiperhe Viking Linelle?

    Kertokaas viisaammat.... Meidän perhe on laivaillut yksinomaan noilla Siljan kävelykatulaivoilla. Lapsiperheille hyvä mieninki ollut ja laivat ovat siistejä ja hyttiin on mahtunut 5 henkinen perhe. Tykkään niistä kävelykadn puoleisista hyteistä, kun on iso ikkuna, mutta ei tartte nähdä merta...
  3. himpatti

    Gallup: kuinka moni teistä

    sitten kuitenkin menisi näkijälle/meediolle, jos kukaan ei saisi tietää...:saint:
  4. himpatti

    Kaninomistajia tai muuten tietäjiä paikalla??

    Juuri kuulin, että työkaverin kani oli jouduttu lopettamaan, kun korvatulehdusbakteeri oli mennyt aivoihin...:( No tietenkin heti oman kanin korvia tarkastamaan ja eikö vaan toinen korva ollut täynnä vaikkua! Aika vaalea, kiinteää, oranssihtavaa väriltään. ei sellaisenaan sopinut suoraan...
  5. himpatti

    Vesipokeri?? Kertokaa tyhmälle..

    ...Mitä se niinku on? Juodaan varmaankin siis vetää, vai?? Mutta kuinka sillä henkensä pois saa?? Ja anteeksi, jos on jo miljoonas aloitus...
  6. himpatti

    Ilo on tunne, onnellisuus on valinta...

    Viha on tunne, katkeruus on valinta! Ei mulla muuta tänään!:saint:
  7. himpatti

    Jääkiekon lyhyt oppimäärä

    "Koska olen perehtynyt Jääkiekkoon, haluan jakaa tietoni muiden kanssa. Voit luottaa asiantuntemukseeni, sillä olen perehtynyt aiheeseen varsin laajasti. Kävin 80-luvun puolivälissä yhdessä jääkiekko-ottelussa Hämeenlinnassa ja heti perään toisessa Tampereella 90-luvun alussa. Lisäksi olen...
  8. himpatti

    Kotisivut pitäis laatia... Suosituksia??

    Firma tarttis kotisivut. Antakaa vinkkejä edullisista, helppokäytöisistä kotisivuista! Tämmösen vähän tumpelommankin pitöäis osata laatia ja muokata selkeät ja elegantit sivut ja ylläpito ei sais tietenkään maksaa hirmuisia. Kiitos!=)
  9. himpatti

    Miten saa ripset näppärimmin irti?

    Neuvokaas nyt, kuinka saisin parhaiten ja vähimmillä vahingoilla ripsien pidennykset pois. Siis omin avuin. Paras olis, jos enää keskiviikkona ei kauheasti olis lisäripsiä. Sitten ne vasta kummilta näyttää, jos on muutama harva karva jäljellä! :)
  10. himpatti

    syön hapankorppua ja juon kahvia. Haluatko kysyä jotain?

    semmosta täällä
  11. himpatti

    mikä kenkä on pyöreäpohjainen??

    Kengästä jää siis pyöreä jälki maahan! Iha kun joku ois kävellyt hiekkaämpärit jaloissa! :) Linkittäkää siis tyhmälle kuvia, miltä näyttää kenkä, josta jää pyöreä jälki!
  12. himpatti

    blogeista taas

    Mä en oo koskaan oikein ymmärtänyt tätä blogi-juttua. Pikku hiljaa oon ehkä alkanut päästä jyvälle. Oon jopa miettiny, että pitäiskö alkaa itekin kirjotella? Se ois sitten jotain tämmöstä henkimaailma- ja hörhöjuttua. Mutta epäilenpä vaan, että jaksaisko sitä sitten kirjottaa säännöllisesti...
  13. himpatti

    Vähän surullisempi joulu

    Ukkimme, mieheni isä, elää viimeistä vuorokauttaan. Todennäköisesti. On siis hyvinvakavasti sairas ja nyt on kuumekin noussut ja tässä vaiheessa se ei todellakaan lupaa hyvää. Hän on kaukana, emme voi siis valvoa vieressä. Puhelinsoittoa vain odotamme... Miehen toinen sisko oan siellä, toisen...
  14. himpatti

    Aromaterapiassa käyneitä??

    Kertokaa mikä oli hoidossa parasta? Mistä öljyistä tykkäsitte? Suosikkiöljynne? Mitä jäit kaipaamaan? Opiskelen diplomiaromaterapeutiksi ja kaikkia vinkit otan ilomielin vastaan! :)
  15. himpatti

    Äiti Amma

    Kuka uskaltaa tunnustaa olleensa halaamassa Äiti Ammaa tänä viikonloppuna?:wave: Tunnustan!
  16. himpatti

    mitäs kivaa syyslomaan?

    Heitelkää ilmaan kivoja ehdotuksia mitä tehdä syyslomalla, kun on 12-, 10- ja 5-vuotiaat lapset. Asumme Hämeenlinnassa ja tuommoisia päiväseltään tehtäviä reissuja ajattelin, eli n. 100 km:n säteellä täältä saisi kohde olla. Itelle ei tuu mieleen ku Hoplop ja Nokian Eden, mutta on kai sitä...
  17. himpatti

    Hyvää yötä!

    Tää ottais ja lähtis nukkuu! Huomiseen!
  18. himpatti

    näkijä muistuttelee

    Joskus aiemmin tuossa kerroin vähän harjoittelevani kykyjeni kanssa... Yksityisviestejä voi laittaa. Olen toivoakseni vastannut jo kaikkiin aikaisempiin. Jos joku jäi välistä, niin pyydän nöyrimmin lähettämään kysymyksen uudelleen...:ashamed: Muistakaa antaa myös palautetta!=) Vastaan siis...
  19. himpatti

    näkijä harjoittelee

    Pitäisi alkaa kehittää tätä kykyään paremmin... Muutamille tutuille olen katsonut heidän pyytämiään asioita ja varsin nappiin on mennyt. Mutta haluaisin lisää harjoitusta ja nimenomaan sellaisten ihmisten kanssa, joita en tunne (eli omat tunteet eivät vaikuta asiaan). Jos Sinua askarruttaa...
  20. himpatti

    koira-asiantutijat huom!

    Kertokaa nyt ensimmäisen koiransa omistavalle, että kuinka koulutan tuon pennun pysymään omalla tontilla? Olisi mukavaa että tuo saisi omassa pihassa olla ja touhuilla, kun muutkin ovat ulkona, ihan vapaasti ilman remmiä. Remmin kanssa sitten mentäisiin lenkille. Tiedän, että on koiria, jotka...

Yhteistyössä