Hakutulokset

  1. C

    Nyt esikko on harmissaan!

    Kuopuksen kans kuunneltiin Tean "Tytöt tykkää"-biisiä, ja se oppi siinä sitte napsutteleen sormia vahingossa ku jammaili. Huusi sitte isosiskolleen että kato mitä hän oppi!! Esikkoa harmittaa nyt ku hän ei ole enää ainoa napsuttelutaitonen... :kieh: :D
  2. C

    Apua! Mitä sinne sairaalaan mukaan??

    Siis vauvanhakuun ollaan lähdössä tässä, ja pakkailen mulle ja vauvalle kassia mukaan sairaalaan. Onkohan mulla kaikki: Vauvanvaatteet, harsoa, (vaippoja täytyy ostaa), pullo, tutti...ööö, muuta vauvalle??Kai noita pesupyyhkeitä ois kans hyvä ostaa kotimatkalle (matkaa on 3 tuntia). Itelle...
  3. C

    Huomen lähetään vauvan hakureissuun :)

    Eli viimeinen ilta kotona vauvan kanssa tälleen sisätysten... :'( *fiilistelee ja tunnelmoi* Aamulla lähetään muutamien sukulaisten kautta ajeleen, ja tiistaina kirjaudun sisään sairaalaan. Keskiviikko 4.7. on sitte se kauan odotettu päivä jolloin meidän vauva sitten näkee päivänvalon...
  4. C

    Suosittelen illan elokuvaa "Katkera kuu"!

    Tuota leffaa oon ootelluki! Oon yrittäny sitä tilata nettikaupoistaki vaan en oo onnistunu saamaan. Nyt siis DVD valmiina tallentamassa.. Tää on niitä elokuvia jonka kattoo aina vain uudestaan... =)
  5. C

    Eksyin kattoon Idols-kokelaita :0

    http://www.youtube.com/watch?v=_ifhOLz40zw&mode=related&search= Voi jestas mitä horroria!! :kieh:
  6. C

    Vieläkö kiinnostaa 4D? Tänään tulee...

    vika jakso penistrilogiasta! Tänään vuorossa "Maailman suurin penis!" :D
  7. C

    Mistä näytön alalaitaan kellonaika?

    Esikko pelas äsken koneella ja oli sit kadottanu sen palkin tuosta alhaalta jossa siis kellonaika ym. näkyy. Mie en osaa sitä takasin laittaa...? apua? :attn:
  8. C

    Mitä tekisit jos miehesi salaisi sulta...

    3000? velkansa? Maksamattomia laskuja ja muita vippejä? Eilen paljastui yks tapaus... :headwall:
  9. C

    Alkaisko myymään pikkareita??

    Ku nää raha-asiat välillä vaivaa mieltä nii mietin että mistä ihmeestä sitä repis tuota ylimäärästä hilloa?? Myymällä pikkareitako vai mitä? Tekeeköhän niin moni palstalaisista?... :whistle:
  10. C

    Nyt lähen äit.neuvolaan viimeisen kerran!!!!

    Jesss! Ensvkolla ollaankii sitte keskussairaalassa! :kieh: :kieh: :D
  11. C

    Kuinka moni on steriloitu?

    Itelleni tehään sterilointi sektion yhteydessä 1,5vkon päästä. Olen kyllä vakuuttunut että enempää en aio lapsia hankkia, joten olo on ihan hyvä asian suhteen.
  12. C

    Kehuuko miehenne teidän vaateostoksia?

    Mulla tuo sanoo aina tyyliin: "Tuollanen mekkokangas oli meiän mummolla!" Tai: "Onpa tosi seksikkään väriset, hehheh!" , tai: "Onhan nuo ihan käytännölliset..." jos ostan jotain kivoja alusvaatteita. Ärsyttävää. Ei koskaan sano mitään nättiä, pakko olla aina ironinen. :(
  13. C

    Huomasin ettei lapset oo mun luota ollu poissa koskaan...

    Siis ei yhtään yötä ole olleet musta erossa! Kohta 6v menny näin... :o Ok, valehtelin...Kuopuksen ku sain niin olin vkon erossa esikosta 3v sitte. Ja kohta meen taas synnärille; montakohan yötä tällä kertaa oon poissa... Tarttiskohan joskus muulloinki irtiottoa?? :saint:
  14. C

    Mitä teiän lapset tekee nyt?

    Meillä tytöillä on tosi mielikuvitusleikit MyLittlePoneilla. Kuuluu siellä olevan jättiläisponi ja kaikkia pelottaa, kuuluu kiljuntaa... :D
  15. C

    Älytön ku haluttais jotain raikasta ja herkullista!!

    Vinkkejä?? :p (Älkää ehdottako hedelmä-/marjarahkaa)
  16. C

    Menee vatta ihan kovaks ku istuu tässä koneella!

    Ei oo helppoa viimesillään! Täytyy vissiin luovuttaa ja mennä maate... :wave:
  17. C

    Onko kellään Johanna Kurkelan "Marmoritaivas"-levyä?

    Kuuntelin tuossa radiosta tuota kyseistä nimikappaletta ja oli tosi ihana ja mieleenjäävä. Netistä kuuntelin pätkiä muistaki biiseistä ja ihan kuunneltavan oloisia kappaleita tuntuvat olevan. Kannattaiskohan ostaa levy?
  18. C

    Luuletteko että pystyy miehen kans jatkamaan samassa taloudessa asumista, vaikka erottaisiin pariskuntana?

    Tilanne ei vain tunnu muuttuvan kuitenkaan vaikka välillä tuntuukin että paremmaksi menee: kohta ollaan taas samassa lähtöpisteessä kuitenkin. Vaikka miten sitä toivoisi parempaa... Molemmat rakastamme lapsiamme aivan kamalasti, eikä meistä kumpikaan tahtoisi perhettä rikkoa. Voin kuvitella...
  19. C

    Ihan sellanen kutina että mies tulee pikku tuiterissa kotiin...

    Lähti "käväseen" kylillä. Soitti sitte että pojat tuo auton kotiin ja hän fillaroi pyörällä kotiin ku eilen jäi pyörä työpaikalle ku saiki autokyydin kotiin. Joopasenjoo. Kalja se maistuu aina vaan.
  20. C

    Onko ulkokalusteet sateen raiskattavina?

    Vai laitatteko pinoon suojaan? Me pari pvää sitte laitettiin tumma puunsuoja kalusteisiin, ja tuli ku uudet! Nyt tuntuu että ei raski pihalle enää laittaakaan ettei mee pilalle... :laugh: Äskenki kävin pinoamassa katoksen alle ku sadekuuro yllätti. Saa nähä viittinkö enää seuraavan...

Yhteistyössä