Hakutulokset

  1. M

    Kofeiiniton kahvi

    Hei ja kiitos hyvästä palstasta! Kysyisin onko kofeiinittomaan kahviin lisätty jotakin raskaana olevilta kiellettyjä ainesosia? Kahvipurkin kyljessä lukee aina epämääräisesti 100% pikakahvia tms. Ei suoraan mitä hiutaleet sisältävät.
  2. M

    Paikallinen kuumotus sääressä

    Minulla on nyt silloin tällöin tuntunut oikean säären sisäreunassa hetkellinen kuumuus joka häviää noin 10 sekunnissa. En ole osannut yhdistää sitä mihinkään toimintaan. Tunne tulee aina samaan paikkaan eikä siihen liity kipua. Jostain muistan lukeneeni että muillakin olisi ollut raskausaikana...
  3. M

    Raskaus ja vitamiinilisät

    Syön Multivitan raskaus ja imetys vitamiinilisää sekä nyt aloitin omega 3 rasvahappojen syönnin. Voiko turvallisesti nauttia molempia vitamiinilisiä? Kummassakin on E vitamiinia joka on rasvaliukoinen, voiko tulla ns. yliannostus?
  4. M

    Ahdistuneisuushäiriö ja raskaus

    Odotan esikoista nyt rv 15+2 ja oon kärsiny aiemmin elämässä paniikkikohtauksista ja ahdistuneisuushäiriöstä (näistähän ei parane mutta oireeton olen ollut). Aiemmin söin myös rauhoittavana Sepramia. Nyt raskauden myötä olen huomannut taas itessäni paniikinomaista kyttäilyä etenkin jos olen...
  5. M

    Paniikinomainen syömisen ja olon kyttäily

    Odotan esikoista nyt rv 15+2 ja oon kärsiny aiemmin elämässä paniikkikohtauksista ja ahdistuneisuushäiriöstä (näistähän ei parane mutta oireeton olen ollut). Aiemmin söin myös rauhoittavana Sepramia. Nyt raskauden myötä olen huomannut taas itessäni paniikinomaista kyttäilyä etenkin jos olen...

Yhteistyössä