Hakutulokset

  1. I

    3v...???

    apua...alan oleen jo ihan neuvoton... poika tahtoo lyödä äitiä eikä suostu pyytämään anteeks....miten sellasta estetään kun ei suostu kuuntelemaan ,lyö heti kun kiellän jonkun asian.. entä mites se miettimis paikka?minkälaiset on hyviä paikkoja ja miten lapsi saadaan sielä pysymään ja asia...
  2. I

    järkevä syöminen?

    Noniin.. olen täs jo jonkin aikaa yrittäny painoa pudotella,mutta eipä se multa vaan onnistu...törmäsin tossa tohon järkevään syömiseen ja jäin miettiin et mitä se nyt sitten tarkottaa?Montako kertaa pitäs syödä?Raskaus aikana oli diapetes ja sillo piti syödä vähän väliä ....jostain kuullu et...
  3. I

    nukuttaminen,liian vaikeeta

    heissan...Mitenköhän minä olen päästänytkin tämän tilanteen näin vaikeaksi...kauanko teillä menee päivässä nukuttamiseen..?Taapero 1,10 ja ei se nyt aina ihan näin vaikeeta ole ollut kun nyt menee n.puolitoistatuntia päivä unille ja saman verran iltaunille.. eikä se riitä että poika...
  4. I

    itp????????

    eli idiopaattinen tromposytopeeninen purppura näin meille kerrottiin ....mustelmia kauheesti ja ne tromposyytit oli 14 vaik pitäs kuulem olla yli 200... nyt ne oli 74 noussu,mut mitään hoitoa ei kuulemma ole eli kaiketi itestään menee ohi...verenvuotoja ei ole ollut... onko ketään kel ois...
  5. I

    käynnistys ja kanava.....

    heips...ONkos kellään kokemuksia käynnistämisestä kun paikat on kiinni ja kanavaakin jäljellä?Mulla käynnistys melko varmasti uhattu tiistaina kun vauva iso,vk sitten paikat oli kiinni ja kanavaa n.3cm jäljellä.Toista odotan ja supistuksia oli jonku verran vkl 36 asti sit ne loppu nyt siit vkja...
  6. I

    nukahtaminen?????

    meillä poika reilun vuoden ja nyt on ongelmana nukahtaminen.Nukkunu aina meidän sängyn vieres sivuvaunus nyt vaihoin lasten sängyn..... sänkyyn mentäessä nyt on alkanu sellanen pyörimis show ja seisomaan ja potkitaan ja jne...en saa sitä rauhottuun..jos poistun huoneesta tulee perässä...
  7. I

    parhaat unet???

    Mitenkähän tuo huoneen vaihto onnistuu kun jo vuoden nukkunu vieres omas sängys,mistä kömpii välil viereen.Kun on uusi vauva tulossa,onko kokemuksia.... parempi omas huonees vai onnistuuko se samassa huonees nukkuminen????

Yhteistyössä