Hakutulokset

  1. S

    Tiedan etta tama ei ole mikaan laakaripalsta, mutta..

    Haluaisin tietaa vahan refluksivauvoista.. Karsiiko se vauva aina niista runsaista pulautteluista ja happamista royskyista..? Siis jokaisella syottokerralla..? Aina siis suht sama syottoasento plus pari kolme royhtaytysta syoton aikana..
  2. S

    Iltarutiinit ja nukuttaminen

    Laitampa taman tallekkin puolelle kun en saanut toisella puolella vastauksia.. Yritan tassa luoda jonkin sortin iltarutiineja 5vkosen pojan kanssa ja olisi siis kiva kuulla vahan muiden iltapuuhia suht saman ikaisten kanssa. Ja toinen kysymys, kuinka nukutatte lapsenne sankyyn? Laitatteko...
  3. S

    Rutiinit ja nukuttaminen

    Yritan tassa luoda jonkin sortin iltarutiineja 5vkosen pojan kanssa ja olisi siis kiva kuulla vahan muiden iltapuuhia suht saman ikaisten kanssa. Ja toinen kysymys, kuinka nukutatte lapsenne sankyyn? Laitatteko sinne valveilla vai odotatteko sylissa pitaen kunnes vauva on puoliunessa? Enta...
  4. S

    Apuva..

    Eilen illalla mulle nousi yhtakkia tosi korkea kuume, 39,4, ajattelin etta se on varmaan normi syys flunssa. Noh, yosyoton jalkeen rupesin pumppaamaan (pumppaan ja syotan pullosta) Huomasin etta oikean tissin liivinsuojassa on jotain rusehtavaa ja tissi oli muutenkin tosi "kova" etenkin oikealta...
  5. S

    Ensikertamamma hukassa..

    Minulla on viikon vanha poika ja imetys ei vaan onnistu littanoiden nannien vuoksi jotenka olen pumpannut ja syottanyt pullosta.. Mutta minka verran uskallan antaa ettei tuu mahavaivoja...? Talla hetkella annan 60-70ml kerralla, noin kolmen tunnin valein. Helistimen forumissa joku sanoi etta...

Yhteistyössä