Hakutulokset

  1. M

    Mistä johtuu että lapsi syö kotona muttei hoidossa?

    Meillä siis tälläinen ongelma.. mistähän voisi johtua? ikävästä tms.? Onko muilla ollut tälläistä?
  2. M

    Pillerit ja poistuminen elimistöstä

    Olen syönyt Meliane-pillereitä n.8kk...niistä tuli kamala masennus, ärtyisyys, jne. No, nyt toissapäivänä jätin pillerin syömättä eli oottelen tyhjennysvuotoa. KUITENKIN, kuinka kauan kestää että pillerien vaikutukset poistuvat elimistöstä ja alan olla "normaali" taas? Vai onko...
  3. M

    Raskaaksi vasta loppuvuodesta 2013!?

    Aivan kamala, KAMALA vauvakuume ollut tällä suunnalla jo vuoden pari. Nyt miehen kanssa ollut marraskuussa vakava keskustelu asiasta ja päädytty siihen että vuoden päästä, eli 2013 marraskuussa alkaa yritys.. No, minuahan tämä harmittaa kamalasti.. :( tämä on kuitenkin miehen päätös, ennemmin...
  4. M

    sekoon kohta...menkat myöhässä

    En pysy enää nahoissani, niin pelottaa, jännittää, kaikkea! Tänään on menkat 6 päivää myöhässä. Kierto mulla ollu säännöllinen, 30. Tein 9.11 puhtaan negan (menkat siis päivän sillon myöhässä) ja nyt tein juurikin äsken Pregcheckillä negan aamupissistä....HUOH!!!! Tuntuu tyhmältä...
  5. M

    sekoon kohta!!!

    En pysy enää nahoissani, niin pelottaa, jännittää, kaikkea! Tänään on menkat 5 päivää myöhässä. Kierto mulla ollu säännöllinen, 30. Tein 9.11 puhtaan negan (menkat siis päivän sillon myöhässä) ja nyt jännittää huomenna mennä ostamaan testiä...ostanko s-marketin testin vai käynkö apteekin...
  6. M

    missä ne menkat on?

    Mitääää! Menkkoja odoteltiin 8.11 alkavaksi, yleensä olleet säännölliset... Tein 9.11 r-testin, puhdas nega. Nyt mennään jo 30/34 (noinko se merkitään?) :D Tein jollain halvalla apteekin testillä, makso jotain 5e, päivällä, en aamupissistä. Milloin kannattaisi tehdä uusi testi...
  7. M

    Osaako joku auttaa? Crazy factory piercing?

    Tilasin koruja siis tuolta kyseisestä firmasta. Jostain syystä en saanut maksettua suoraan nettipankin kautta, koska palvelu ei hyväksynyt korttiani. No, laitoin sitten siihen että maksan "erikseen" nettipankin kautta. Sähköpostiin tuli tälläinen viesti: Käytä seuraavia tietoja loppusumman...

Yhteistyössä