Hakutulokset

  1. S

    Tuoreita yksinhuoltajia? Mä taidan olla sellanen ihan just...

    Tilanne on nyt meillä kotona sellanen että jään varmaan yksin 2v10kk ja vastasyntyneen (laskettu aika 29.2) kanssa. Olis kiva kuulla kokemuksia yh:ilta ja ehkä edes jotain rohkaisua että siitä selviää. Musta tuntuu superpelottavalta että olen kohta yksin uhmaikäisen ja vastasyntyneen...
  2. S

    Millaisia "oireita" teillä on ollut ennen synnytystä?

    Siis oletteko huomanneet (silloin tai jälkeenpäin) joitain "oireita" esim. paria päivää/viikkoa ennen synnytystä? Muistan jonkun joskus sanoneen että oli käsimättämättömän huonolla tuulella/kiukkuinen edellisenä päivänä ennen synnytystä..Ja oli synnyttänyt muistaakseni 3 kertaa ja huomannut aina...
  3. S

    Mäkin kyselen nimistä...

    Kumpi on parempi/kauniimpi tytön nimi mielestäsi: Isla vai Karla?
  4. S

    Mitä kivaa sitä askartelis vauvalle?

    Tekis mieli puuhailla jotain tulevaan vauvaan liittyvää, mut en oikein tiedä mitä..Ommella en osaa. Mobile vois olla kiva vaihtoehto..ehkä. Mitä te ootte tehneet omille/tutuille vauvoille itse? Vielä parempi ois jos löytyis kuvia! :) Jotenkin oma inspiraatio ei oo tänään ihan vedossa :)
  5. S

    isänpäivän menu?

    Niin, mitä teillä siis syödään isänpäivänä?
  6. S

    Marianne Crush?!

    Mitä jälkiruokaa siitä tekis? Oon tunnin verran kaivellut reseptejä googlesta mut löydän vaan kakkureseptejä :( Joskus muistan tehneeni jonkun netistä löytämäni ohjeen perusteella hyvää kerrosmoussea (toinen kerros suklaa- toinen mariannemoussea) mut en tietenkään löydä sitä ohjetta...

Yhteistyössä