Hakutulokset

  1. Viehko Bertta

    Mitä mieltä vaaleanpunaisista jouluvaloista

    Mitä te tykkäätte vaaleanpunaisista jouluvaloista? Mulla olis tommonen valosarja, missä killuu vaaleanpunaisia sydämiä jollain tyylikkäällä karvasomisteella koristettuna. Olisko hyvät? Tykkäiskö naapurit vai nauraisko kaikki vaan mulle? Oon lukenut liian monta ketjua jouluvaloista...
  2. Viehko Bertta

    lasten lempparipelejä

    Mitä teidän lapset tykkää pelata ja minkä ikäisiä ovat? 5-vee pelais aina vaan Afrikan tähteä. Mikäs siinä, hyvä peli, mut pidemmän päälle :headwall: Jos sais teiltä jotain vinkkejä.
  3. Viehko Bertta

    Lapsi änkenyt pyjamahousut täyteen tavaraa

    Kävin kurkkaan tenavia viä ennen nukkumaan menoa. Likka nukku mahallaan ilman peittoa. Ihmettelin, että mikä kumma sen housuissa on? No, kaivoin tytön yllä olleiden pyjamahousujen sisältä neljä kirjaa, tyhjän meikkipussin, nuken, hiusharjan ja hoitoainesuihkepullon! Ja likka nukku tyytyväisenä...
  4. Viehko Bertta

    Koulu-uran veemäisin homma

    Pakko vähän avautua. Oon tässä jo päivätolkulla kärvistelly. Eli hoitotyötä opiskelen. Kohtalonani on ryhmänohjaus. Parin kanssa mennään tässä lähitulevaisuudessa viikottain pitään mieltä ylentävää parempaan elämänlaatuun ja hyvinvointiin tsemppaavaa ryhmää eläkeläisille. Hommahan on ihan...

Yhteistyössä