Hakutulokset

  1. V

    Banaanilaiva peli

    Tarvisin banaanilaiva pelin ohjeet. Voisko joku laitaa yksityisviestillä ne ohjeet? Tai suoraan tänne?
  2. V

    Mitä lahjaksi?

    Ollaan muuttamassa toiselle paikkakunnalle. Lasten koulu ja päiväkoti tietenkin muuttuu, joten haluisin ostaa jotain pientä lahjaa. Pojan opettajalle ja tyttöjen päiväkotiin. Mitä vois ostaa?
  3. V

    G: Kuinka moni on löytänyt puolisonsa netistä?

    Ja kuinka kauan olette ollut yhdessä? :wave: 2 vuotta :heart: :heart:
  4. V

    Bon Jovi!

    Onko täällä kukaan lähdössä kahtoo kesällä stadionille Bon Jovii? Onx tietoa kuka tai ketkä on lämppärinä?
  5. V

    Kummin se on? (tää on tosi)

    Lapsen lääkekuurista...Ohjeessa luki, että viikon kuuri. Ex kysyi tosissaan: "Ohjeessa lukee viikon kuuri, niin täytyykö antaa 7 päivää vai viikko?" :o :o :o :headwall: :headwall: :headwall: Ite se tuskin on tajunnut asiaa, mut mua se on naurattanut monet kerrat :laugh: :laugh: :laugh...
  6. V

    Plääh!!

    Onkos tuottanut minkäänlaista tulosta ilmotus suomi24:lla? =) Juttuseuraa tai jo varteen otettavia... ;)
  7. V

    Tää äippä...

    vanheni tänä aamuna jälleen kerran... :o :whistle:
  8. V

    Kuka kuunteli...

    Salovaaraa, Härdelliä radiosta aikonaan? Itellä tuli aika monesti soitettua lähetyksiin... :whistle: Perjantai illan piristys :p
  9. V

    Nokia 6151

    Hyvät ja huonot puolet? Itellä mietinnässä hankkia kyseinen käntsy.
  10. V

    Kodinhoidontuki!

    Maksetaanko se jo perjantaina 28.12 vai maanantaina 31.12?
  11. V

    HUUTONET!

    Saako yhteyttä myyjään jos ite ei ole rekisteröitynyt huutonettiin? Viime viikolla on sulkeutunut, mut huutoja ei ole tullut ja minua kiinnostaisi se tuote? Mitä tehdä? Osaako joku auttaa?
  12. V

    Mesekamuja!!

    Juttuseuraa meseen ois kiva saada. Olen 27vee 4:n muksun yh-äiti. Mese on:napottaja79@hotmail.com

Yhteistyössä