Hakutulokset

  1. T

    keskenmeno

    tänään sain kuulla ultrassa että raskauteni on menny kesken,olisi tullu kaksoset. järkytys on suuri, suru kaksinkertainen. minulla on onneksi kaksi ihanaa lasta jotka eivät anna minun jäädä sänkyyn makaamaan. tänään oli ensimmäinen neuvola ja arvasin että kaikki ei ole kunnossa,kun aikaisemmin...
  2. T

    koiralle nimi

    oisko kellän ideaa mikä nimi sopisi meidän uudelle koiranpennulle. se on poika ja rodultaan beagle. ei millään itse keksitä kiitos jo etukäteen =)
  3. T

    pampers ja 20e palautus

    mikä tuossa kupongissa on tuo swit koodi? ei ole muita papereita tallessa kun se postitus kuponki. saiskohan se jos soittais pamperssille kai sielläkin joku as.palvelu on..
  4. T

    paljonko teillä on miehen kanssa yhteensä asuntolainaa ja minkä kokoinen ja millainen asunto?

    ihan mielenkiinnosta kysyn omasta puolesta voin jo vastata että lainaa on 84 000 josta osa on miehen vakuutusta kun sen siihen päälle lynttäsivät. siitä asuntolainan osuus on ehkä noin 80 000 omakotitalo hajaasutusalueella ja neliöitä on 91
  5. T

    kys

    onko totta että sinne ei pääse etukäteen tutustumaan? millaisia kokemuksia teillä on sieltä?

Yhteistyössä