Hakutulokset

  1. R

    jaiks..teinkö nyt väärin...

    oon siis seurustellu jo pitkään...seksiä kumin kaa...teinkö väärin ku pyysin testeihin...lähinä hiv...ite ku yhen lapsen yh..en haluu mitää ikävii ylläreit..itellä hiv testiin aika varattu.
  2. R

    Tuntuuko MUSTA vaan,vai onko muidenkin uudet ekaluokkalaiset..

    olleet tämän viikon enemmän huomionhaluisia??? Mulla tyttö kokoajan vaatimas jollain tapaa huomiota..no onhan se ymmärettävää,uusia ja outoja juttuja kun on ollu nyt..mut välillä tuntuu ihan ylivoimaselta.
  3. R

    oih..tää on niin ihana biisi...

    Keinuta mua, keinuta mua hiljaa keinuta mua, sylissäsi taas hiljaa taas kuiskaa mulle sanat sydämen pidä mua, tahdon olla tässä vaan Keinuta mua, keinuta mua hiljaa keinuta mua, katso silmiin tään illan, mä tahdon olla lähelläsi vaan tää ilta on meidän kahdestaan Mä en osaa puhua...
  4. R

    kävin yhellä sivustolla ja sain selville että mulla lojuu hyllyssä harvinaisuus..

    pitäskö alkaa tekee rahaa..eli inkan levy on harvinaisuus..no joo kyl sen tiesinkin..mut kjäh kjäh..en mä raaskis ee smyyä..paitsi jos oikeen paljon saisin,,,
  5. R

    sekasin..johannakurkela..

    öö..oonko tulos hulluks..normaali musa maku evanesence/within temptation,disco..pop..ja aah johanna kurkela... :o
  6. R

    Tietääks kukaan Inkasta?

    Jukka Kuoppamäen tytöstä sis...tämä joka laulo mä en rakasta sua enää...onko muita levyjä kuin "tomua tuulessa"????
  7. R

    No huh..puhuin pihalla 3 v kanssa englantia---

    olti tosiaa kisua ulkoiluttaa,naapurin poika 3 v siin sit..jotain osasin sil puhuu mut suurin osa oli sellasta söperrystä...mä en yksinkertsesti osaa englantia.Ihmettelen vaan ku tyttöni melkee päövittäin hänen kaa leikkii eikä osaa ollenkaan enkkuu et miten ihmees ne kommunikoi :o
  8. R

    Mä oon ihan ihmeissäni...

    mun sisko on sellanen et sil on aina kiire kotiin..tyttöni 6,5 v on sen myös tiedostanut ja on vastahakoisesti aina lähdössä mukaan jos siskon kaa jotain suunniteltu.. Tänää sit käytiin kotieläinpihalla ja sen jälkeen äitillämme ja sit viel kaupassa...ja mun sisko ei kertaakaan hätistelly et...
  9. R

    Kenen pikkanen aloittaa koulutaipaleensa maanantaina?

    Ja millä mielellä lähtee? Meillä tyttö ei millään haluis mennä..
  10. R

    hmm..leikkiikö teidän tytöt 6-7 v millä?

    mun 6,5 v kun tykkää kauhiasti leikkii dinoilla,autoilla,limaörkeillä...pikkueläimillä ja harvakseltaan barbeilla... oon itse kyllä pienenä leikkiny myös autoilla mieluummin kuin nukeilla
  11. R

    onko teillä mitään sellast kaveria

    kaipaa toisen seuraa ihan hulluna?Haluis vaa istuu hölisemässä?Auttaa toista jos hätä/ongelmaa?Sellane johon voi turvata? Mulla on tasan yks ihana kaveri..ja se on just tollanen..
  12. R

    Ritiralla paikalla?

    ?
  13. R

    apua..

    --
  14. R

    ritiralla aalloilla?

    tai tietääkö joku hänestä jotain?
  15. R

    Voi miten haikea olo..ihan paha mieli..

    riistää nyt toiset äitiltään... eli siis 2 kissanpentua haettiin tänään uusiin koteihin..huomenna lähtee yksi ja viikon päästä yksi..2 saa jäädä äitin huomaan.. Inhottavaa ku ne pennut laitettiin kuljetuskoppaan ku ne alko heiluu tassuil ja itkee.. :'(
  16. R

    Siis apua!Tietäsköhän kukaan minkä niminen olis sellanen lastenohjelma mis..

    Tyttö siis alko kyselee tänään et eikö sitä enää ollenkaan aio tulla...en osaa mitään vastata kun en yhtää saa päähäni mikä se on. Eli siinä kuulemma on sellainen "pelastaja/super"tyttö jolla musta puku,ohjelmassa on kuulemma myös poika jolla on hamsteri ja ne on yhdessä koulussa.Poika osaa...
  17. R

    Koomisen näköstä..vaik ei se kai oikeesti ollut hauskaa...

    Meillä on siis tuollainen iso astia vettä koiralle..koira kun juo niin tiputtelee kauheena suustaan vettä lattialle.. No meil ei nyt sit oo mattoi lattial ku justiin pesty enkä viel oo kerinny laittaa..lattiahan on sit liukas ku siinä vettä ja itse menee paljain jaloin... No..tyttö tuli...

Yhteistyössä