Hakutulokset

  1. T

    Raskausarvettomuus syy tuttavalla loukkaantua :(

    Että tämmönen turhis alotus,mutta pahanmieli tuli. Olen rv32 ja risat. Ja toinen raskaus menossansa. Eilen vaihdoin vaatteita ja ystäväni tuli ovelle ihailemaan isoa massua. Ihailu sai heti sarkastisen sävyn,kun hän huomasi että mahani on täysin arveton. Juu ihana on että on,mutta miksi siitä...
  2. T

    Raskaus ja aineenvaihdunta,apuja!

    Olen raskaana viikoilla 29 ja risat.Toinen raskaus,edellisessä vatsa pikemmin kovahko.. Nyt vatsa oireillut,hyvinkin liukkaasti löysällään alusta saakka ajoittain. Mutta nyt viimeiset 3vkoa jatkuvaa. En syö rautaa,hb ollut 120 yli koko ajan. Verenpaineet koko ajan 112/65 keskiarvolla.Ja olen...
  3. T

    PKKS-Joensuu Synnytyssairaala,kokemuksia!!

    Kauanko pitäävät normaalioloissa toisen synnytyksen jälestä? Ymmärsin,että vain 2pv.. (?) Onko perhehuoneita?Jos niin millaiset? Näkyykö hinnassa perhehuoneen ja tavallisen monikkohuoneen ero? Hinnat? Silläpä tässä kyselen,kun esikoisen kanssa Mikkelin Keskussairaalassa vietettiin...
  4. T

    Herqules yhdistelmärattaat,millaiset käytössä?

    entä mitä ns.rataspakettiin kuuluu?koppaa,lämpöpussia tms.. Käyttökokemuksista jos kertoisitte plussat ja miinukset :)
  5. T

    Kirjoitelukaveria...

    ..etsin ihmistä,jonka elämää ei ole aina ruusut täyttäneet. Vastoinkäymisiä olen kokenut, niin perheen,kuin ystävien taholta. Silmät aukesivat todelliseen maailmaan jo nuorena,kun tuetta aloin rakentamaan elämääni yksin. Henkinen jaksaminen,yksinhuoltajuus,arjen asiat,uusi ihminen,uusi rakkaus...

Yhteistyössä