Hakutulokset

  1. K

    nega ?

    Tein äsken uuden raskaustestin katsoakseni onko viiva vahvistunut haamusta mutta nyt ei oleolleenkaa viivaa. Kuukautisia ei ole tullut. Mikähän nyt on ?
  2. K

    RFSU raskaustestistä

    Luin toiselta palstanlta et useilla RFSU raskaustesti näyttäny plussaa/haamua vaik ei oo ollu raskaana. Mulla tuli haamu kun testailin. Piti valoa vasten katsoa. Nyt pelottaa mennä huomenna verikokeisiin jossa katotaa HCG. Alkanu tosissaa odottaa vauvaa jo vaikka oliki pilleri vahinko... Mut...
  3. K

    eka neuvolakäynti

    Voitteko kertoa mitä ekalla neuvolakäynnillä tapahtuu ? :) Mulla 24.1 ensimmäinen käynti.
  4. K

    vauvan tarvikkeet :)

    Olen niin innoissani tulevasta vauvasta etten saa öisin edes unta ! :D Katselin johonki yhteen asti vauvan tarvikkeita ja listasin mitä tarvitsee ja paljonko tulee maksamaan. Vaunut, sitteri, turvakaukalo, hoitopöytä ja pinnasänky maksaisivat yhteensä 1155e. Olen ihan hulluna ruskean eri...
  5. K

    kelan/sossun avustukset

    Olen raskaana ja synnytän elokuussa. Olen silloin 16v. Tietääkö kukaan paljonko 16v saa asumistukea yms rahaa sossusta tai kelalta ? Minulla ei siis ole työpaikkaa.

Yhteistyössä