Hakutulokset

  1. M

    nättitähti!

    Toivottavasti sait kuvat sähköpostiisi kun eka kirje tuli takaisin. =)
  2. M

    mitä tekisitte?

    Mä olen alkanu miettiä töihin paluuta syksyllä mutta muutamia asioita tartee selvittää ennen kun menen. Mulla on kaksi lasta toinen täyttää kesällä 4v ja toinen 2v. Nuorinmainen on erityislapsi joka tarvitsee oman henkilökohtaisen avustajan mennessään hoitoon. Toinen on että minun olisi...
  3. M

    Paras kylpylä?

    Ehdottakaa jotain kylpylää ihan länsirannikolle ei jaksaisi ajaa mutta saa sieltäkin kehua niin tehdään suunnitelmat uusiksi. Meillä lapset 3.5v ja 1v10kk erityislapsi eli koko ajan kannettava mutta nauttii lotraamisesta.
  4. M

    kylpylä?

    Luin kyllä noita vanhoja mutta ehdotelkaas mulle jotain kylpylää ei ihan länsirannikolta asti mutta kuitenkin jostain. Lapset 3.5v ja 1v10kk mutta hän erityislapsi eli kannettava koko ajan.
  5. M

    Rauman suunnalta ketään?

    Olen tässä miettinyt että palaisinko takaisin lasten kanssa koti juurilleni. Täällä ei enää huvittaisi olla; avioliitto tökkii ja pahasti, ystäviä on nollaa muutama kaveri löytyy jne. Mutta kun kuopus on erityislapsi ja tarvitsee useasti neurologin kontrolli käyntejä. Mihin sairaalaan raumalta...
  6. M

    LAIHDUTTAJAT 2008

    Mites eka kuukausi on sujut teillä? Itsellä -4.6kg nämä kilot tippunu ruokavaliolla kun liikkumaan olen pääsy itsekseen vaan 3krt. Tsemppiä kaikille laihdutukseen ja kerrotaa saavutuksista. Ja jos joku kaipaa tsemppausta niin tsempataan! :wave:
  7. M

    Crosstrainer

    Kenellä teistä on crosstrainer? [list]minkä hintanen? merkki? Mistä ostettu? Huonot/hyvät puolet? Haluan sellasen mutta mikä niistä on hyvä? Ihan Hobby hallin siellä on monta vaihtoehtoo vai urheiluliikkeestä?
  8. M

    kerhotädille?

    Mitä viette viimeisenä päivänä lapsen kerhotädille? Ja annatteko lapsen kerhokavereille joulukortin? Lapsen eka kerho vuosi menossa ja pähkäilen.
  9. M

    joululahjoista

    Kun lukee noita joululahja ketjua ja monessa on kommentti että leluja/krääsää tulee muutenkin tarpeeksi tai jotain vastaava. Kuka muu teidän lapsille ostaa joululahjan/lahjoja, Kun meillä appivanhemmat ovat ostaneet nyt joka joulu lapsille yhden lahjan ja se on ollut pussilakana (onneksi...
  10. M

    milanna!

    Oletko saanut jo tiedon lääkäriltä? Olen ollut poissa netin äärestä ja ajattelin kysellä että joko diagnoosi on selvinnyt?

Yhteistyössä