Hakutulokset

  1. K

    Miksi mies lupaa vaikka ja mitä mutta ei pidä yhtäkään lupausta.

    Sitten on muitakin asioita mitä lupaa mutta ei tee. Mä olen ihan loppu enkä osaa enää kun itkeä. Eilen näistä puhuttiin ja ihmetteli aamulla onko minulla huonopäivä kun en puhunut mitään sanoin vaan nukkuneeni huonosti. En vaan pystynyt olisin vaan alkanut taas itkemään enkä tosiaankaan enää...
  2. K

    Kirjoitin kirjeen pojalle tänään...

    Niin, paitsi jos olis sun lapses
  3. K

    Yksi vai useampi kissa?Sisäkissoiksi

    Kaksi ehdottomasti. Helppoa olisi ottaa samasta pentueesta, mutta toimiihan se muutenkin, tosin tutustuminen voi viedä aikaa kauankin
  4. K

    Mä pelkään ettei lääkäri usko mua masennus/ uupumus oireissani?

    Joskus on vaan pantava itsensä etusijalle. Työ kuitenkin on vaan työtä!
  5. K

    Matkimme monissa asioissa amerikkaa, niin voisimme

    Niin samaa mieltä! Siellä sentään osataan antaa kunnon rangaistukset! Kuolemantuomio parantumattomille rikollisille..
  6. K

    Elinkautinen murhasta alle 6 vuotta suomessa?

    Mistä se mieli muuttuisi?
  7. K

    Tuntuu, etten jaksa lähteä töihin... Itkettää vain.

    Työuupumukselta kuulostaa, joka voi laukasta masennuksen
  8. K

    yritin sitten päivystykseen kun on poskionteloiden tulehdus ja korvaakin särkee, no arvatkaas mitä

    Mä en voi kuvitella asuvani kaukana palveluista, kun aina asunut kaiken keskellä :) Sairaala 200m päässä, ja lääkäri 1km päässä
  9. K

    Kivittäkää jos haluatte..

    Se on hyvä että pystytte itse kustantamaan, mutta aika mustavalkoinen ajattelutapa kaikenkaikkiaan, ja onneksi suomessa on tukijärjestelmä
  10. K

    Tarkkisluokat TAKAISIN ja kaikki häiriköt/kiusaajat sinne

    Erityisluokkiahan nuo nykyään ovat
  11. K

    Tarkkisluokat TAKAISIN ja kaikki häiriköt/kiusaajat sinne

    Entäpä välitunnit, koulumatkat ym? Pelkkä erkkaluokka ei ongelmia poista
  12. K

    no siinä sai sitten yksi koulukiusaaja puukosta

    Näinhän tässä rupeaa käymään että lapset joutuu oikeuden ottamaan omiin käsiin, kun aikuisilta ei saa apua
  13. K

    Missä tilanteessa on oikeutettua jättää lapsi ilman jälkiruokaa?

    [/B] No tuo on väärin. Ja miksi sen huonosyömäsen lautaselle on laitettava sitä ruokaa paljon? Itse laitan ihan vähän, ja ei samaan sotkuun kaikkea, vaan erikseen.
  14. K

    Niin muuten ,, Hyvää ystävänpäivää kaikille,!!!!!

    Hyvää ystävänpäivää =):flower:
  15. K

    hitto! pitäis päiväkodissa ottaa puheeks yks arka asia

    Ei niillä niin kiire saa olla, että eivät keskustelemaan kerkeä. Kyllähän ne päivän kuulumiset kuuluu vaihtaa. Rohkeasti vaan puheille!
  16. K

    Onneksi päivähoidon alamäki ei minun lapsiani kosketa

    Jos laadusta puhutaan, ei yksityinen päivähoito ole sen laadukkaampaa
  17. K

    Hankaluuksia vuokraemännän kanssa :(

    Vuokranantajalle ei todellakaan kuuluu muu, kun vuokranmaksu ajallaan, ja normaali asiallinen asuminen
  18. K

    Olen alkoholistin puoliso. Ihmetelkää päänsisäistä keskusteluani!

    Niinhän se on, että siinä sairastuu muutkin ympärillä. Huomaako lapsista mitään oireilua?
  19. K

    Saako sinun 10-11-vuotias tyttäresi meikata?

    Tuota 12v hevostyttöä ei voisi vähempää kiinostaa =) Hevosten parissa kun menee kaikki aika, mutta toki saisi kohtuuden rajoissa, Mutta kun on tummat silmät, ja mustat ripset, niin huulikiilto varmaan toimis

Yhteistyössä