Hakutulokset

  1. M

    *UUSI* - Elokuun epelit 2015 *joulu-tammikuu*

    Jenny90 lisää mut faces kaveriks ja laita ryhmään. Linda Katriina Matara-aho :)
  2. M

    *UUSI* - Elokuun epelit 2015 *joulu-tammikuu*

    jenny90 haluisin liittyä tohon salaiseen face ryhmään :) tänään tehty digi ja pamahti raskaana 1-2 tikkuun :) rv 3+4
  3. M

    *UUSI* - Elokuun epelit 2015 *joulu-tammikuu*

    en oo ikinä plussannut näin aikaisin kun 3+3 ja neljä päivää ennen menkkojen alkuu :) oon onnesta sekaisin mun iltatähdestä jota ollaan yritetty ylii vuos :)
  4. M

    *UUSI* - Elokuun epelit 2015 *joulu-tammikuu*

    kiitos tänne on mukava tulla kirjottelee muiden odottajien kanssa :)
  5. M

    *UUSI* - Elokuun epelit 2015 *joulu-tammikuu*

    heipä hei haluisin mukaan tänään plussanneena 3+3 Mussukka_93 / ikä 21 / neljäs lapsi /La 27.8.2015/sairaala K-HKS
  6. M

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Hei olin tauolla yrityksen suhteen ja nyt yritys taas alotettu puuhailtu ollaan ahkerasti nyt kp 14 meneilläää mut ei vielkään digi ovistesti hymyillyt: ( ja tänäään lisäää seksiii varmuuden vuoks kun ovistestit loppu tänäään. Kp14/30-32 toivotaan plussaa: ) menkat pitäis alkaa 19-21pv
  7. M

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Hei mua ei oo hetkeen näkynyt yritys oli tauolla nyt yritys taas alotettu kp 14/30-32. Ei vielkää ovistikku hymyile: ( mut puuhailtu ollaan ahkerasti toivottavasti tärppää. Menkat pitäis alkaa 19-21pv joulukuuta: ) toivotaan kovasti tärppiä
  8. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Voi ei tsemppiii HooKoo-82 <3
  9. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Ompa vahvat viivat r testissä:) kai se ovis sulla vois ollakkin
  10. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mun yritykset jää nyt vähäks aikaa tauolle. Lääkäri määräs mulle e-pillerit zoely merkkiset tasaamaan kiertoo ja sitkun tasaantuu niiin sit lopettaa pillerit ja kattoo sit mitä ne kierrot on :) tsemppii teille muille
  11. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Sain täks päiväks puhelin ajan lääkärille se soittaa puolen päivän jälkeen. Kum mulla hormoonit mennyt tosi sekasin siintä ehkäsypiikistä sillon vuodan viikonvälein ja hiuksii lähtee sikana :/ toivottavasti määrää mulle terolutit :)
  12. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Saa nähdä koska tärppää :/
  13. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tänäään oli eemin neuvola ja rupedin puhuuu mun kierroista et on tosi sekasin niiin sano vaan et ootetaan viel 2kk ja jos ei vielkään oo tasottunut niiin sit lääkäri aikaaa varaamaan :/
  14. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Onnea plussanneet ?
  15. M

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Tämä nyt sitten on yk 5
  16. M

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Vuoto Alko kp 11 joten nyt kp 6/11-34
  17. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mulla alko kp 11 vuotaa ja vieläkin vuotaa ja kp nyt kp 15 :/ tää vuoto on kun menkat ois alkanut :/
  18. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kp 13 ja vieläkin vuotaa
  19. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mulla oli edellinen kierto kp 34. Siinäkin oli välivuoto mut se oli kp 24 *pihla*

Yhteistyössä