Hakutulokset

  1. H

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **MAALISKUUSSA**

    Maanantai aamua Kaikille!! :wave: Mäkin tahdon nyt sinne Facebookki juttuun, kelle se pitikään se kaveripyyntö laittaa?? Mie oon ainakin ulkonäöstäni hirveen kriittinen nykyään, näenkin peilistä ryhävalaan :laugh: Mutta toisaalta tykkään toooosi paljon massusta, ku on niin söpö ja ihana...
  2. H

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **MAALISKUUSSA**

    piuh-78 Mulla on myös levottomat jalat, aivan hirveetä!!!! :kieh: Yöllä pittää keittiötä kävellä ympäri, ei pysty nykkumaan! Sitten aamulla vois toki nukkua, ku pittääkin jo nousta ylös :/ Viime yönäkin sain unen varmaan yhden pintaan, ja valveilla taas puol3-5 :( Jalat huutaa että LIIKU LÄSKI...
  3. H

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **MAALISKUUSSA**

    Aurinkoista huomenta kaikille!! Täällä päivittelin yksi pvä ku mahaan kävi, painon tunne oli hirveetä. Nvlassa kävin, ja kaikki hyvin <3 Sydänäänet sai minut taas kyynelehtimään, ne on vain niin ihanat!! <3 Parin viikon päästä äitipolille meno kontrolliin, istukan paikkaa katsovat, että...
  4. H

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **MAALISKUUSSA**

    Heippa vain kaikille piiitkästä aikaa!! Lueskellu oon, mutta en oo jaksanut kirjoitella.. Flunssaa taas pukannut päälle, niin ei oo oikeen sit jaksanut mitään.. Jisse78 Oliko tämmä sun kaveri se Marjo Superäiti ??? :laugh: Siitä on tullut niitä mainoksia, ku sillä alkaa se ohjelma.. Sehän...
  5. H

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    Mielialat vaihtelee täälläkin, joka toinen tunti oon sitä mieltä että koira saa lähtee ku en jaksa sen miljoonia karvoja!! Ja joka toinen tunti se on niin IHANA!!!! :laugh: Juu, täälläkin on tullut mainintaa pirttihirmusta :D Jospa sitä normalisoituis taas ku raskaus on ohitte, ettei ihan...
  6. H

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    Hei kaikki!! Mulla menee HERMOT!! kelan sivujen kans, antaa tehdä sen ensimmäisen osion hakemuksista, mutta kun laittaa jatka, niin PAM se jääpi ensin raksuttaa, ja sit ei mee minnekkään!!!! :kieh: Montamonituista kertaa jo yrittänyt!!! Poika on kippeenä, niin ei viitti lähteä käveleen ja...
  7. H

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    Pakkas huomenta vain kaikille :wave: -25 näyttää taas mittari, snnehän jäätyy!!! Hrrr.. Onnittelut ultrassa käyneille <3 Hmm.. Mikäs tämä facebookki juttu??? Tervetullut?? Teillä jokin ryhmä siellä..kö..???? :) Tänään 22vkoa täynnä että poksista vain :D <3 Ke.na neuvola, saa kelan...
  8. H

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    Hei taas!!! :) oon alkanut miettimään että kuinka varma meidän tyttölupaus on..?? 90% varma sanoi ultrassa, ei näkynyt mitään poikaan viittavaa :D Mutta meillekkin sanottiin, että joskus on mennyt ennustus vikaan. Tekisi NIIN mieli ostaa vaaleanpunaisia vaatteita yms.. Ehkä mä uskallan ;)...
  9. H

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    Hei vaan Helmikuun ekan päivän kunniaksi =) :wave: Rakenneultrassa täälläkin käyty, ja tyttölupaus sieltä saatu ja vauvalla kaikki HYVIN <3 <3 Onnea teille kaikille jotka ovat ulrassa käyneet :flower: Täällä kippeenä oltu, hirveän flunssan pistänyt päälle, tuntuu että keuhkot repeää...
  10. H

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Pikku-Myy82 Voi että osaonottoni koiran puolesta! :hug: Se on tositosi rankkaa joutua koira lopettamaan tai luopumaan!! Voin vain kuvitella kuinka raskasta on, ja raskaana kun tunteet on vielä voimakkaampia (ainakin mulla!) niin voin vain kuvitella mielipahan määrän!! Ja väsy vielä siihen...
  11. H

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Huomenet Kaikille! :wave: Olin eilisen sängyn pohjalla, oli vähän niinku sinulla Muumimamma_ maha oli ihan sekaisin, justiinsa niinku menkkojen aikoihin mullakin mennyt :( Olo oli ihan kamala, mutta illalla pystyin melko normaalisti olemaan.. Nyt ei oo ollut mtn, toiv meni ohitte jo jos...
  12. H

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    nemain Miten oot lehmän hermot kasvattanut, vinkkejä otetaan vastaan?? :) Itse jätän välillä viestit kokonaan lukematta ku tietää että ei ole lapsia koskevaa asiaa niissä. Mutta sitä on niin perkuleen herkällä tuulella muutenkin näin raskaana, niin kaikki tuntuu aina niin paljon pahemmalta...
  13. H

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Huomenta Kaikille huonosti nukutun yön jlkeen!! Poikkka Sulla on aivan ihana sievä massu =) Oireet! Mullakin tuntuu alapäässä, että tipahtaa (liitoskipuja...mitä???) kokonaan pois kun kävelen pitkiä matkoja :D Aiemmissa raskauksissa ei ollut mtn tuommosta, nyt sitten senkin eestä.. Mutta...
  14. H

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Voihan nenä :) Miekin tahdon paljon kuvia!! Jos otan itkupotkuraivarit, jos se on tarjoamassa mulle vain taas kahta kuvaa :laugh: Auttaiskohan?? Vai tuliskohan eri osastolta lääkärit hakemaan mut..?? :D Niin innoissaan nyt odotan että saan tietää kumpi tulee, vaikka kahdelta ensimmäiseltä en...
  15. H

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Voih ihanaa kuulla teistä jotka olette jo rakenneultrassa käyneet, ittellä vielä viikko odotella.. jännittää!!!! Ja jollei pikkuinen näytäkkään että kumpikumpainen on : / Taistis Sie oot saanut monta kuvaa :) Mie sain eka ultrasta vain kaksi.. Toiv nyt enemmän, ois nuilla isommilla muksuilla...
  16. H

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Mulla ihmeen vähän ollut mielihalua, mutta hedelmät on olleet nyt aika in, etenkin omenat :p Mutta monta monta päivää oon kuolannut hesen ruokakuponkeja :laugh: Jospa mie vielä sinne pääsisin!!! Närästys vaivaa ihan älyttömästi, enkä tiijä mistä moinen johtuu, ku en oo ees syönyt mtn mikä...
  17. H

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Heippis vain Kaikille =) Vieläkö tämä ehtisi tänne teidän mukaan keskustelemaan..??? Täällä kolmas tulossa, ja tämän pienokaisen laskettuaika ois 9.6 <3 Kovasti jännittää!!!!! Elikkäs la.na tosiaan tuli 20vkoa täyteen, ja sitä juhlittiin laskiaispulla kahveilla :)) Ja massu tuntuu jo...

Yhteistyössä