Hakutulokset

  1. F

    Nuoruuden pitkäaikaisesta suhteesta eroaminen?

    Niin ja tilanteen tekee vaikeaksi se, että meidän perheelle nykyiseni on hirveän läheinen ja tärkeä. Vaikka eihän ne tuon miehen kans seurustele, eikä perhe mulle miestä valitse, niin jotenkin... Inhottavaa, että pitääkin olla tällaisia tuntemuksia. |O
  2. F

    Nuoruuden pitkäaikaisesta suhteesta eroaminen?

    Mä olen säälittävä ja nostan tätä ketjua... :whistle:
  3. F

    Nuoruuden pitkäaikaisesta suhteesta eroaminen?

    Niin, mutta kun se eroaminen ja tutusta ja kuitenkin rakkaasta ihmisestä luopuminen ei ole mitenkään helppoa. :|
  4. F

    Nuoruuden pitkäaikaisesta suhteesta eroaminen?

    Joo, siis en todellakaan odota mitään ihmeellisyyksiä mahdolliselta uudelta mieheltäkään. Enkä kyllä ihan suinpäin syöksy uuteen suhteeseen, täytyy oppia ensin olemaan ihan yksikseenkin. Mutta esimerkiksi juuri tämä toinen mies, josta olen puhunut, on lähempänä sellaista ihmistyyppiä, jonka...
  5. F

    Nuoruuden pitkäaikaisesta suhteesta eroaminen?

    Olen monet kerrat asiasta sanonut, on keskusteltu, on tapeltu, olen yksin puhunut puhumistani. Mutta jotenkin hän ei halua hyväksyä sitä. :/
  6. F

    Nuoruuden pitkäaikaisesta suhteesta eroaminen?

    Olen muuttamassa toiselle paikkakunnalle (lähelle kyllä ) töiden perässä. Miehellä vakipaikka täällä. Olen ehdottanut, että asutaan jonkin aikaa erillään, jotta voin tehdä lopullisen päätöksen ihan rauhassa, koska en tosiaan jaksa mitään "eipäs-juupas-eipäs-juupas" -pelleilyä. Muutenkin ihan...
  7. F

    Nuoruuden pitkäaikaisesta suhteesta eroaminen?

    No muun muassa siksi, mutta se taitaa olla pohjimmiltaan aika pieni syy. Siksi, etten enää koe oloani hyväksi. Mietin koko ajan sitä toista miestä, toisinaan näenkin häntä "salaa", vaikka pettänyt en ole. Mieheni ei vain ole sellainen, kuin käsitykseni unelmamiehestä on. Täydellisyyttä en...
  8. F

    Nuoruuden pitkäaikaisesta suhteesta eroaminen?

    Tämä olisi sen takia helpointa, että muuten en pääsisi "helpolla" pois suhteesta, mies kun ei missään nimessä halua erota ja luopua minusta. Enkä jaksa sitä hässäkkää, mikä siitä erosta alkaisi. Viimeksikin pilasi minun orastavan tutustumisen erääseen toiseen mieheen keksimällä ties mitä...
  9. F

    Nuoruuden pitkäaikaisesta suhteesta eroaminen?

    Tai no ei nyt järin pitkäaikainen, nelisen vuotta. Mä en jaksa enää. Vaikka välitän ja rakastan, haluan kokea niin paljon muutakin. Luulin olevani tarpeeksi kokenut vakiintuakseni, mutta enpä todellakaan taida olla. Nyt joudun tietysti luopumaan vauvahaaveistani, mutta parempi varmasti niin...
  10. F

    A SHADIEEYAH!!!!

    Kiitos! :flower: :flower:
  11. F

    A SHADIEEYAH!!!!

    Sulla oli aivan huippuhyvien mokkapalojen ohje, ootkos linjoilla? Pitäs saada se ohje B) =)
  12. F

    Kokoomusedustaja vaatii Vanhasen eroa

    Poliitikkojen yksityisasioita riepotellaan liikaa julkisuudessa, ja omat sympatiani ovat täysin Vanhasen puolella tässä Kurosen/Vanhasen -tapauksessa. Toisekseen mielestäni henkilökohtaisten tekstiviestien ym. julkaiseminen ei kuulu tähän sananvapauteen, täysin eri asia ja naurettavaa vaatia...
  13. F

    miltä merkiltä löytyis hyvä ruskea hiusväri

    Mee kampaajalle. :wave:
  14. F

    Onkokukaan lähdössä tänään viihteelle oulun yöhön?? :D

    Olen kyllä :wave: Gigglingistä minut löytää.
  15. F

    Millaisia meikkejä käytätte?

    Mulla parasta meikkivoidetta ollu juurikin Maybellinen meikkivoiteet, ripsarina Lancome, luomivärinä Sephora. Sitten on älytön kasa niin Lumenea, Rimmeliä, lisää Maybellinea, Anytimeä... Olen yhdistellyt ja kokeillut rohkeasti ja löytänyt omani. Lopputulos upea! :D
  16. F

    Monta lasta haaveena?

    5 =)
  17. F

    ihana vanhojentanssi puku

    Liian tavallinen puku, en tykännyt.
  18. F

    Britneystä paljon PAHAA

    Juu eiköhän Britneytä ole jo riepoteltu tarpeeksi. Hoitoa ja apua hän tarvitsee, eikä enää sättimisiä ja lööppejä.
  19. F

    Provo on yh!!!

    Anteeksi nyt uteluni, mutta en jaksa käyttää hakua ( :ashamed: ) ja en ole pitkään aikaan palstalla pyörinyt, eli onko Provo tyttäresi raskaana? Hän taisi olla minun ikäiseni?
  20. F

    Pitääkö OMA kumminne teihin yhteyttä ?

    Asutaan eri puolilla Suomea, joten välimatkaa on -> emme näe usein, kerran, pari vuodessa. Kirjeitä/kortteja/tekstareita lähettelemme silloin tällöin. Niin joo ja toinen kummini on myös enoni, joten tulee oltua sitten useammin yhteydessä (soitellaan, viestitellään) ja näemmekin paljon useammin.

Yhteistyössä