Hakutulokset

  1. M

    KuKkUu

    :attn: sisähiiri flunssan takia.....*sniif!*
  2. M

    Äitejä Tuusniemeltä?

    Tääl ois yks äiti, ikä 30 ja poika kohta 5 kk, asutaan Kaavilla, Luikonlahdessa. Tuusniemelle ei meiltä olisi matka eikä mikään ja kaipailin tästä läheltä uusia kavereita... Mikäli kiinnostaa niin laita meiliä osoitteseen tessukka76@luukku.com =) marina
  3. M

    Uusia kavereita messengeriin?!

    Hohooi! Tässäpä kans yksi 3-kymppinen äippä (poika 12/05). Asustelen Kuopion suunnilla poikien ja villakoirien *sängyn alla ja nurkissa* kera. :wave: LLuonteeltain oon kiltti, huumoriakii löytyy ja rehellinennii olen.. Harrastan kirjotteluu, piirtämistä ( Huom! lue: tuhertelua..)...
  4. M

    mese vanhus

    Moi!! Tääl ois 3-kymppinen äitee Pohjois-Savosta ja kavereita ei koskaan ole liikaa =) Kirjoitahan postia os; janskuli76@suomi24.fi :wave: marina76<br><br>
  5. M

    eikö kukaan harrasta mitään

    mie harrastan :wave: jumppaa,piirtämistä ja koruhelmiaskartelua. Yritän olemattomille kavereille meilata *laihoin tuloksin*. Luen ja kuuntelen musiikkia.. Muuten aika meneekin 4-kuisen pojan kanssa... =)
  6. M

    mikä on sun painoindeksi?

    Mulla painoindeksi on jotain 28 ja oon jo 4 kiloa saanut pois =) Jätin sokerit ja vehnän pois, vähensin rasvan käyttöä ja jumppailen joka ilta =) =)
  7. M

    Piuhat poikki...

    Mulle lääkäri suositteli steriiilisaatiota, koska 4 kuukautta sitten pojan hätäsektiolla. Hätäsektio sen takia, kun kohtu repesi ja nyt sitten lääkärit sanoivat etteivät suosittele minulle uusia raskauksia, koska se voi aiheuttaa kummallekin hengenlähdön. Olen kans miettiny tuota, mutta...
  8. M

    hyväksikäytetty?

    Täällä on myös yksi äiti, jota on käytetty hyväksi 10 vuotta ja äitini sai tietää vasta kun olin 25 vuotias.. olin 10 vuotias kun eräs minulle läheinen sukulainen alkoi lähentelemään minua. Eipä sitä silloin ymmärtänyt että se oli väärin ja suuri rikos, mutta nyt vasta jälkeen päin olen...
  9. M

    YÖ: ANNA MULLE VOIMAA

    moooii!! Mulla on ne laulun sanat. annas sähköpostiosoitteesi niin laitan ne sinulle =)
  10. M

    YÖ: ANNA MULLE VOIMAA

    hei katsoppas osoitteesta www.likaisetlegendat.fi sieltä voisi ehkä löytyä.
  11. M

    vieläkö lapsia?

    Mulla on 2 lasta, pojat 01 ja 05. Lääkärit suosittelivat ettei enää lisää, koska kohtuni repesi.. Vauvakuumetta ilmassa, vaikka nuorimmainen 4 kk. Ja ikää 30 ja ukko 36
  12. M

    laihdutuskaveria ja tsemppaajaa...

    Moi!! Täällä ois yksi jonka kans pitäis pudottaa painoa semmonen 6 -8 kg. lähtöpaino 76kg ja pituus 162cm.. Neljä kiloa on jo pudonnut, mut vielä pitäis saada pois tuota ylimäärästä painoa. Meilaa!! jaana.hyvarinen@dnainternet.net
  13. M

    Paikkakunta pinoa tännekin puolelle.....

    Kuopio, 30wee ja poika kohta 4kk =)

Yhteistyössä