Hakutulokset

  1. R

    Hoidot jatkuu 2013

    .. minut voi ottaa pois listalta jossakin päivityksessä. Kiitos.
  2. R

    Hoidot jatkuu 2013

    Rotta ilmoittaa, että 3. ivf:n vimonen pas toi plussan. Eka ultra jo takana ja neuvolassakin käyty. Silti vielä tooosi varovaisen onnellinen olo :) Keväällä saatiin ensimmäinen plussa neljän vuoden tahkoamisen tuloksena ja se meni kesken heti alkuunsa, ei siis oikeen ole osannut heittäytyä...
  3. R

    Hoidot jatkuu 2013

    .. Kiitos, mutta liian aikasin hehkutin :( Tyhjä on olo..
  4. R

    Hoidot jatkuu 2013

    Täällä on ollut hiljaista lähiaikoina. Halusin tulla päivittämään, että 3.ivf:n tuoresiirto viimein onnistui, plussatestin tein äitienpäivän kunniaksi <3 Mulla siis vaikea endo ollut syynä lapsettomuuteen, ja tässä hoidossa sitä sammuteltiin 3 kk Procren-pistoksella. En ole koko aikana tänne...
  5. R

    Hoidot jatkuu 2013

    Heippa kaikki! Olen tammikuun käynyt kurkkimassa palstaasilloin tällöin, tietoisesti pysytellyt pois välillä, että on saanut hermolepoa näistä hommista. Mulla tosiaan aloitettiin samanlainen hormonilääkitys kuin johkusella,Procren pistos endon hoitoon. Ensimmäinen pistos laitettiin tammikuun...
  6. R

    Hoidot jatkuu 2013

    Kiitos johkunen, kuten myös :) Ei ole vielä tiedossa, miten aletaan sammutteleen. Tammikuun alussa, kunhan poli on taas auki, täytyy soitella pas:n tulos ja samalla varataan aika lääkärille. Alustavasti oli puhetta että jotain jämerämpää kuin e-pillerit. Kuinka usein pistos täytyy laittaa...
  7. R

    Hoidot jatkuu 2013

    Gizmo82, oli helpottavaa lukea sun kirjoitus katkeruudesta ynnämuista negatiivisista fiiliksistä. Tuntuu, että näin joulun aikaan ei olisi lupa olla kuin onnellinen ja suhteellisen onnistuneeesti joulun aika on mennytkin teeskennellen. On vaan tuntunut yksinäiseltä näiden surujen ja epätoivon...
  8. R

    Hoidot jatkuu 2012

    Tuttu yksi viiva tuli aaton kunniaksi testiin :( Tammikuussa alkaa endon sammutus ja loppukeväästä 3.ivf... Tsemppiä kaikille hoitoihin, meillä alkaa usko olla lopussa :(
  9. R

    Hoidot jatkuu 2012

    Gizmo82, mulla ihan sama homma. Testaaminen ei kiinnosta ollenkaan.. Jos ja kun tästäkään ei tärpännyt, meitä odottais endon sammutus tammi-huhtikuun ajaksi ja sitten ivf numero 3.. eihän tän näin pitänyt mennä :/
  10. R

    Hoidot jatkuu 2012

    Mulla sais päivittää 2.ivf 2.pas ja 2 alkiota siirrettiin. Testata sais jouluaattona, mikä kyllä ei kuulosta kauheen hyvältä idealta :/
  11. R

    Hoidot jatkuu 2012

    Jes, viime yönä menkat olivat vihdoin alkaneet, ilman kipuja!!! Pääasia että alkoivat, tympeetä odotella niitä kun katse jo seuraavassa passissa. Mulle tosiaan määrättiin lutinukset tasan kahdeksi viikoksi eli ne loppuivat testipäivän aamuun ja testipäivä Oysissa on pp14. Täytyy myöntää, että...
  12. R

    Hoidot jatkuu 2012

    Hei, millon teillä, joille tehty passeja luonnolliseen kiertoon, on menkat alkaneet? Mulla nyt pp15 eikä näy ei kuulu. Tuoresiirtojen jälkeen mulla aina alkaneet ennen testipäivää (pp10-pp11) vaikka tietysti luget/lutinukset käytössä ja nyt ihmetyttää, mikseivät jo ala. Eilisaamun negaan lopetin...
  13. R

    Hoidot jatkuu 2012

    Kiitos lohdutuksista :heart:, kyllä tämä taas tästä. Seuraava ja tältä erää vimonen pas tehdään joulukuun kiertoon jos ei tuu mutkia matkaan. Split85 Mulle sanottiin että alkion siirto tehdään 3-5 päivää ovisplussasta eli toivotaan kovasti että sulla pikkasen venyis alkukierto. Tää on kyllä...
  14. R

    Hoidot jatkuu 2012

    yksi viiva :(
  15. R

    Hoidot jatkuu 2012

    ONNEA valtavasti plussanneille :) Miles, varmasti vaikea käsittää olevansa raskaana, kun ehdit jo todennäköisesti asennoitua hoitohel***tin jatkumiseen. Onneksi kuitenkin näin. Ja ehdottomasti jää vielä hengaamaan meidän kanssa ja kertoilemaan kuulumisia. Itsellä taas sama fiilis kuin aina...
  16. R

    Hoidot jatkuu 2012

    Pikapäivitys kiireen keskeltä. Mutkia oli matkassa mutta tänään saatu 8-soluinen pakkasukko kyytiin. Testipäivä 23.11. Palstallakin paljon tapahtunut, lukenut olen kyllä, mutta kirjoittaa en ole ehtinyt. Pahoittelut Miles ja muut pettymyksen kokeneet :(
  17. R

    Hoidot jatkuu 2012

    InMyDreams ja Miles: Mullakin ollut kaikissa hoidoissa samat fiilikset. Heti siirron/ inseminaation jälkeen tosi hyvä fiilis että kyllä se nyt tärppää ja sitten kun piina on puolessa välissä, armoton ahdistus ottaa vallan. Itkupotkuraivarit ja menkanpunaiset unet tosi tuttuja juttuja :)...
  18. R

    Hoidot jatkuu 2012

    Gizmo: suurimmat pahoittelut :( TanZZku: onnea kovasti, kyllä ne viivat vahvistuu :) Johkunen, Valoa ja NelliKaneli: On tuo kyllä hanurista, etteivät julkisella vastaa asiakkaan toiveisiin tukilääkitysten suhteen. Vaikka ei "todisteita" olisikaan, että voisivat toimia endopotilailla, eikö...
  19. R

    Hoidot jatkuu 2012

    Miles: Juu aivan oikein ymmärsit eli 2. ivf/ 1. pas :) Harmi, ettette saaneet pakkaseen alkioita. Se kun lisää aika lailla paineita onnistumiseen, kun tietää, mikä odottaa jos ei tärppää. Pidetään nyt peukkuja pystyssä oikein urakalla :) Nellikaneli: Näin minäkin olen jostain ymmärtänyt että...
  20. R

    Hoidot jatkuu 2012

    Hei kaikille! Olen jo pidemmän aikaa seurannut tätä palstaa ja nyt rohkenin itsekin kirjoittaa. Meillä lapsettomuutta jatkunut kolme vuotta, endo löydetty punktion yhteydessä viime keväänä. Taustalla 2 inseminaatiota ja kaksi ivf:ää. Ensimmäisessä ivf:ssä päästiin ainoastaan tuoresiirtoon...

Yhteistyössä