Hakutulokset

  1. Ä

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Passais hyvin toi tapaaminen kaupungilla!Ois helpompi tulla kun ei tunne vielä teitä! Katsellaan! :wave:
  2. Ä

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Heippa! :wave: Pikaseen tuun käymään ennen kuin Oskarin unet painaa päälle! Kiva olis teitä tavata!Ens kuussa alkaa mulla työt,että jos ennen sitä sovittais joku aika jonnekin niin voisin päästäkin! Oskari on nyt muutama yönä nukkunut aikas levottomasti....Oisko kulma hampaat jotka vaivaa...
  3. Ä

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Hyvää uutta vuotta itse kullekin! :wave:
  4. Ä

    2-veen....

    Meillä on myös vauva, eli päivät voi hyvinni vaihdella. Mutta aika lailla näin menee 2v pojan päivät: Herätään 8.30-9.30 ja heti aamupalalle. Ulkoillaan klo 11 lähtien 1-2h Lämmin ruoka 12-13 Päiväunille 13-14 ja nukkuu pari tuntia. Välipala päikkäreiden jälkeen Leikitään sisällä tai lähdetään...
  5. Ä

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Rentouttavaa joulun aikaa kaikkille! :heart: :xmas:
  6. Ä

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Snowfairy: No ei voi olla totta!!!Miten olivat vaavin kans pärjänneet? :flower: Toivottavasti teillä alkaa jo helpottaa ja pääsette nauttiin vauvan tuoksuisesta rauhallisesta arjesta! :heart: :flower: Pikku mies nukkuu ulkona ja täytyy tästä itekkin nostaa takapuoli ylös ja hieman...
  7. Ä

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Me ollaan täällä vielä flunssan kourissa...Esikolla on komeen kähee ääni :D Mies on kans sairaslomalla, kun peukku on murtunut,löi lauantaina itteensä vasaralla sormeen :o Mutta tullaan kyllä tapaamisiin joku kerta!! :) Snowfairy: No voi nenä!!!!Toivottavasti tauti on jo mennyttä aikaa ja...
  8. Ä

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Me ollaan flunssan kourissa koko perhe!!! :snotty: Voipi olla että jätetään taas kerran kaikki kiva väliin!!!!!! :o Mä inhoon näitä tauteja!!! \|O No mutta palataan iloisemmalla mielellä uudelleen! :ashamed: :wave: T.Nuha nenät
  9. Ä

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    kuka mun tekstiin kirjoitti virheitä! :kieh: No eiköhän te selvän saa! :D
  10. Ä

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    pikku jouluista en le vielä ihan varma....Voi olla hieman ulkopuoöinen olo kun muut jo tunnete toisenne niin hyvin..... :ashamed: Pojat nukkuu ja mä vähän surffailen!Tää on sitä ihanaa omaa aikaa,kun ei kukaan haluu mitään..... :D snowfairy:Onneks nyt on kaikki hyvin jos alku hieman...
  11. Ä

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    snowfairy:oikein paljon onnea uudesa perheenjäsenestä!
  12. Ä

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    En tarkoittanu milään pahalla tota tauti juttua, kyllä mä sen tiedän että ne tarttuu mistä vaan ja voi olla tarttumatta vaikka kuinka liikkuu......Anteeksi! Tauteja tulee ja menee!
  13. Ä

    apua näkökö tässä menee...

    Täällä yksi äiti ikävine ongelmineen! Kun tässä tänään oli sen verran aikaa mikä on nykyään aika harvassa kahden pienen lapsen kanssa, niin päätinpä poistaa säärikarvoja. No ilmeisesti sen verran kiire oli kuitenkin kun huolimattomasti ruiskutin aineet suoraan silmääni!Nyt näkö hämärtää ja...
  14. Ä

    apua näkökö tässä menee...

    Täällä yksi äiti ikävine ongelmineen! Kun tässä tänään oli sen verran aikaa mikä on nykyään aika harvassa kahden pienen lapsen kanssa, niin päätinpä poistaa säärikarvoja. No ilmeisesti sen verran kiire oli kuitenkin kun huolimattomasti ruiskutin aineet suoraan silmääni!Nyt näkö hämärtää ja...
  15. Ä

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    voisinki tulla näiden lasten kans!Muta toivottavasti ei saada mitään tautia jos sitä on sielä liikkeellä :o Pöpö kammonen kun oon! :x *nolo*
  16. Ä

    VETELI-KAUSTINEN AREA

    Asutaan keskustassa.Meille voi myös tulla!Sovittaisko jotain??
  17. Ä

    VETELI-KAUSTINEN AREA

    Moi!! Olen Vetelistä lapsia on meillä kaksi; poika 09/03 ja poika 05/06. Äippä lomalla olne ja uudet tuttavuudet on aina tervetulleita! :wave: Otappa yhteyttä jos seura kelpaa!
  18. Ä

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    No voi kettu miten kävi!!!! :/ No onneks peltiä saa aina uutta!Harmittaa varmasti vietävästi kun ei vakuutus korvaa kaikkea!Just sen takia meidän autoissa on kaikki vakuutukset kohdallaan koska mä ajan autoo! :o
  19. Ä

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Heipä hei! Pika moikat ja sitte nukkuu!Oskari on jo nukkumassa...Mä en valitettavasti pääse sinne pedrinakseen, kun Oskari syö tissiä.Onhan se saannu korvikettakin joskus mutta nukkumaan mennessä aina syödään tissiä. Tietääkö kukaan mistä kokkolasta sais sappisaippuaa?????Pitäis tällä viikolla...
  20. Ä

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    mä en iltasin pääse oikein minnekkään kauas yksin....Oskari on rinnalla ja on yölle nukkumaan laiton sun muut! Mutta enköhän mä joku kerta mukaan ittenikin änkee!!! :wave:

Yhteistyössä