Hakutulokset

  1. B

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Nopeasti vaan tulen moikkailee, tässä kun makaan sängyllä poika rinnalla tuhisten :) Eli ke-to välisenä yönä heräsin siihen kun lapsivedet levahti sänkyyn klo 1:45, supistukset alkoi ja tosi tiheästi. Klinikalle kirjauduttiin klo 3:35, käyrille ja kätilö toteaa että olen auki 7 cm! Äkkiä...
  2. B

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Minäkin tulen piiitkästä aikaa kirjoittelemaan. Vaikka joka päivä käyn lukemassa juttujanne on kuitenkin ollut niin vaikea kirjoittaa itse jotain? Ihanaa kun lukee muiden vauvoista, tuntuu omakin lähemmältä. Ei tässä ole kun vähän yli viikko omaan laskettuun aikaan niin ihan hyvä että alkaa...
  3. B

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Ultrassa käyty ja tyttöoloni meni pieleen koska pieni poikahan se sielä kölli :) Eli minulle voi korjata poikalupaus listaan! Kaikki oli hyvin, sydäntä ihasteltiin moneen otteeseen kun pikkunen nyt sitä kovasti halusi näyttää! Sydänlyöntejä oli nyt 158/min kun neuvolassa viikko siiten 150/min...
  4. B

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    Viime viikon torstaina oli seula ultra ja verikoe ja tänään tuli jo postissa labratulokset :O jaajaajaa Tulokset ovat normaalit, liisääntynyttä riskiä ei ole. (ehkä huono käännös) mutta jee!! Ei muuta sitten kirjeessä kun ihanasti lopetettu; toivottaen hyvää jatkoa raskaudellesi. Muuten...
  5. B

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    Iltaa vaan kaikille tasapuolisesti! Viime torstaina oli vihdoinkin eka ultra! Jännitti ihan kauheasti sitä ennen, kaikkilla muilla odotushuoneessa olikin jo isot masut ja minä ihan kalpeana jännitin että onkohan mun masussa edes mitään. Ensimmäinen yllätys oli että ultrattiinkin vatsan päältä...
  6. B

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    Nopeasti käyn moikkailemassa, pitäisi kyllä olla jo sängyssä mutta sohvan pohjalta on niiiin pitkä matka tonne makkarin puolelle.. Pari päivää ollut niin kauhea olo töitten jälkeen että on jäänyt lukemiset väliin ja joutunu menee aikasin nukkumaan. Tänään jo onneksi vähän parempi ilta-olo ja...
  7. B

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Haleja kaikille pienensä menettäneille :flower: Itsellekin tuli niin epävarma olo että oli pakko käydä vielä yksi raskaustesti ostamassa. :ashamed: tuskin ehdin testin pistää sivuun kuin loisti jo positiivinen tulos.. On vaan niin vaihteleva olo eikä mitään vatsaakaan näkyvissä niin vaikea...
  8. B

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Hei vaan kaikille pitkästä aikaa! Onnea kaikille uusille ja kaikille jotka päässeet ultraankin jo! Itellä oli viime perjantaina ensimmäinen neuvola ja pakko myöntää että jäi aika paljon kysymysmerkkejä vielä mieleen.. Olin niin pää pyörällä sielä että ei sitten tajunut kysyä kaikkea ja...
  9. B

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Olipas ihana nähdä oma nimi listassa :) Ite olen huomannut että on huonoja päiviä ja hyviä päiviä. Eilinen päivä oli "huono", heräsin aamuyöstä ja mietin jo parikin kertaa että joutuuko juosta pönttöä halaamaan. Lähellä oli mutta säästyin vielä siitä reissusta. Töissä oli koko päivän kauhea...
  10. B

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Ehkä minäkin uskallan jo liittyä joukkoon.. Yhdeksän kuukauden yrittämisen jälkeen, kun toivo melkein jo loppui, plussasin vihdoinkin viikko sitten. Viikkoja tänään täyteen 6, jos laskee viime menkoista. Oireilu ollut ainakin tähän asti aika mietoa, rintoja aristaa ja vähän turvoksissa...

Yhteistyössä