Hakutulokset

  1. P

    Muita kosmetiikan kotimyyntejä kuin

    On lisäksi Amway ja Foreverillä kosmetiikkaa
  2. P

    laitan nyt tännekin,ennenkuin kaduttaa:(

    NYT myynnissä sitteri,hoitopöytä ammeella,itkuhälytin toinen toimii paristo ja toinen osa sähkövirralla,kudottu lyhyt liina,kanga rengasliina,vaatteita niin työille kuin pojille ja leluja. Kuvia voin laittaa sähköpostilla. marjut.shemeikka@luukku.com
  3. P

    Nurmijärveltä seuraa kaipailemme

    Hei, äiti ja kaksi lasta 5 ja 8kk kuuluttavat kaipaavansa puisto että teeseuraa ja vaikkapa shoppailemaan. Olemme positiivisen luonteen omaavia ja meistä o mukava tutustua uusiin ihmisiin eli jos sinustakin niin ota yhteyttä tänne tai marjut.shemeikka@luukku.com :flower:
  4. P

    Nurmijärveltä ketään?

    Nyt netti käytössä eli pääsen koneelle,vähän useammin.Onko ollut puhetta nähdä puistossa vai onko kaikki lähteneet lomalaitumille? Mukavaa loppuviikkoa :flower:
  5. P

    Nurmijärveltä ketään?

    Hei, minä käyn edelleen kirjastossa netissä eli en ole ajanhermoilla koko ajan. Cuccis sinulla on minun numero,voitko laittaa viestiä,monelta näette huomenna ja mikä on osoite kahvilaan, Marjut
  6. P

    Nurmijärveltä ketään?

    Hei, meillä netti ei vielä toimi siksi olen vähän viiveellä mukana:) Meille käy maanantai aamu mainiosti eli nähdään siellä,jos nyt ei sada kaatamalla. Aurinkoista viikonloppua teille
  7. P

    Nurmijärveltä ketään?

    NOSTAN VIELÄ ;)
  8. P

    Vaihtoehtoja riisin heitolle häissä?

    Meillä heitettiin kuorittuja auringonkukansiemeniä:)
  9. P

    Nurmijärveltä ketään?

    Kiitoksia sinulle viestistäsi, voit laittaa minulle postia marjut.shemeikka@luukku.com Aurinkoista pääsiäistä :hug: <br><br>
  10. P

    Nurmijärveltä ketään?

    Hei, olemme muuttamassa Nurmijärvelle,Kirkonkylään ja kahvi-juttelu- ja puistoseuraa kaipailemme. Tyttäremme on 4vuotta ja poikamme 4kk,olemme päivisin kotona iskän ollessa töissä.Omaan positiivisen luenteen ja tykkään tutustua uusiin ihmisiin,iällä ei ole merkitystä. Laita postia tulemaan...
  11. P

    malmin suunta ja ympäristö

    NOSTAN :flower:
  12. P

    malmin suunta ja ympäristö

    Eli me asumme Tapaninkylässä,mutta olemme konkareita kulkemaan yleisillä eli paikalla ei niin väliä. Äiti 38v,tytär 4,5v ja poika 1,1kk ikää meillä. Olisi mukava saada seuraa puistoon,museoihin,hampurilaiselle ja jutusteluun, mikäli sinäkin etsit seuraa niin laita viestiä niin treffataan...
  13. P

    ystävää malmin suunnalta!

    Hei! Me asumme Tapaninkylässä,Malmille noin 1,5km. Äiti 37v., tytär 4v. ja poika 3vko. Pikkuhiljaan pääsemässä arkirutiineihin niin olisi ihan mukava saada juttuseuraa. Minulle voi laittaa postia marjut.shemeikka@luukku.com
  14. P

    KELLOKOSKI JA YMPÄRISTÖ

    Hei, Olemme loppuvuodesta muuttamassa Kellokoskelle ja nyt huhuilen teille siellä.Äiti 37v. iskä vähän vanhempi,tytär 4v. ja toinen ihanainen tulossa 12/06 Onko sielläpäin mitä toimintaa lapsille että äideille.Olisi mukava tutustua jo vähän etukäteen. Mukavaa syksyä kaikille. marjut.shemeikka...
  15. P

    KELLOKOSKI JA YMPÄRISTÖ

    Hei, Olemme loppuvuodesta muuttamassa Kellokoskelle ja nyt huhuilen teille siellä.Äiti 37v. iskä vähän vanhempi,tytär 4v. ja toinen ihanainen tulossa 12/06 :heart: Onko sielläpäin mitä toimintaa lapsille että äideille.Olisi mukava tutustua jo vähän etukäteen. Mukavaa syksyä kaikille...
  16. P

    Kaveria Puistolaan/Pohjois-Helsinkiin

    Heissan! Yritin laittaa sinulle viestiä,ei tullut läpi. Me asumme Tapaninkylässä,minä 38v. tytär4v. ja toinen mussukka tulossa 12/06.Tyttäreni marraskuun loppuun asti hoidossa,mutta pidämme kuukaudessa muutaman päivän vapaata eli jos kaipaatte puistoseuraa voisimme treffailla. Mukavaa...
  17. P

    Tapanila/pääkaupukiseutu

    Hei! Me asumme Tapaninkylässä,minulla 4v. tytär ja toinen mussukka tulossa 12/06. Jos haluat voit laittaa minulle postia, marjut.shemeikka@luukku.com
  18. P

    Onkohan tämä jotakin orastavaa 40-kriisiä

    Kuulostaa todella tutulta teidän ajatukset:) Minulls tytär 4v. ja toista odottelen tässä vatsa pystyssä 12/06 :hug: Löysin itselleni ratkaisun millä sain itselleni lisätuloa/omaa aikaa pois kotoa ja vielä vauvan(jo nyt haaveilen vielä kolmannesta) Kyllä lapset ovat elämän suola. Jaksamista...
  19. P

    Typerät hippo-kisat

    Tyttäreni 4v. osallistui tänä vuonna ensimmäistä kertaa Hippokisoihn ja oli todella innoissaan kun sai mitallin.Kaikki hänen ryhmässään sai noin 80 osaanottajaa,eikä aikaa otettu.Meillä jäi positiivinen kuva =)
  20. P

    Teeseuraa:)

    Hei! Äiti 37 ja tytär 4v. ja vatsa-asukki 12/06, huhuilee niin puisto että muutenkin leikiseuraa,asumme Tapaninkylässä :hug:

Yhteistyössä