Hakutulokset

  1. T

    Närästystä vai jotain muuta. Neuvoja kaipaan

    Saisikohan täältä jotain neuvoja omaan tilanteeseen. Olen nyt syönyt nelisen kuukautta närästys lääkettä nexiumia välillä pitänyt pientä taukoa. Hain alunperin apua nielemisvaikeuteen johon lääke alkoi tehota ja joulukuussa lopetin vähäksi aikaa kokonaan kun olo oli niin hyvä. No nyt sitten...
  2. T

    Työnhaku kyrsii - miten saisi töitä

    Olen tässä viikon päivät etsiskellyt itselle töitä eikä vielä ole näköpiirissä. Miten sitä saisi töitä. Mulle kelpaa pätkätyötkin kunhan ne ilmoitetaan ajoissa, että ehdin lapsille saada hoitopaikat. Motivaatio on kohdallaan, tietoa ja taitoa löytyy. Turhauttavaa soitella työnantajille ja...
  3. T

    Mistä olette hankkineet huvimajan?

    Etsiskellään eri vaihtoehtoja huvimajoista. Mistä te joilla sellainen on olette sen hankkineet. Meillä on tarkoitus hankkia elementeistä koottava malli noin 6-7 neliön kokoinen. Oletteko olleet omiinne tyytyväisiä ja millainen oli koota. Jos jotain linnkejä niin lähettäkää.
  4. T

    saa poistaa

    Olen kahden tytön reilu kolmekymppinen äiti. Nuorin on kahdeksan kk ja vanhempi pari vuotta. Meillä kaikki asiat on ihan hyvin ainakin päällisin puolin. Mies vakkari töissä itse hoidan lapsia vielä ainakin jonkin aikaa. Itellä ei työpaikkaa alla. Opiskelemaan ehkä lähden kun kotiäitiys ei enää...
  5. T

    saa poistaa

    <br><br>

Yhteistyössä