Hakutulokset

  1. P

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Tää kävi tänään luomassa itselleen mielenrauhaa yksityisellä ja pieni sydänhän siellä sykki niin vimmatusti, voi niitä ilon kyyneleitä <3 Kauhee taakka ja pelko tippu harteilta ainekin hetkeksi. Viikkoja menkkojen mukaan tnään 8+2, pikkuinen vastasi viikkoja 7+5, kovin tarkkahan tuo arvio ei...
  2. P

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    MiNalo onnea onnea tuhannesti plussasta!!! Pidän kovasti TEILLE peukkuja et kaikki menee hyvin :)
  3. P

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Pansku Hyvä ettei ollut mitään tulehdusta ja kaikki hyvin, voi että pienet sydämen sykkeet, mäkin toivon niin kuulevani ne <3 Mä oon ollu niin väsyny ettei tosikaan! Tää on ihan kamalaa, oksentanu en oo ku kerran, mut tää väsymys! Käy sääliksi esikoinen kun aamusin se touhuu itsestään ja...
  4. P

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä 2013

    Mahtavaa lukea että noin moni teistä on jo niin pitkällä, tsemppiä loppuun asti :flower: Eka neuvola varattu 11.12 viikkoja sillon 8+2, kysyin samalla että tehdäänkö täällä alkuraskauden ultraa... Ei tietenkään... Varasin heti puhelun jälkeen yksityiselle ajan ultraan samalle päivälle ku...
  5. P

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä 2013

    Uskaltaudun tänne myös kurkkimaan :) Eli tietoja La 21.7 -- pauliinak -- 23 -- km 6/2013-- 2. lapsi -- K-HKS Viikkoja siis 4+1 aamulla tein testin. On niin sekavat tunteet... Jotenki tuntuu väärältä tulla tänne vielä haaveilemaan lapsesta jos menee taas kesken.. Viime raskaus päättyi siis...
  6. P

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    pippuri85 Niinhän ne osuu samaan aiikaan, ei tässä muu auta kun toivoa parasta ja pelätä pahinta :)koita olla stressaamatta se eioo hyväksi ainekaan :)
  7. P

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Ihanaa pippuri! :flower: Täällä on myöskin aamulla digi testi tehty ja näytti 1-2 viikkoa :heart: Nyt kun vaan pysyis mukana loppuun saakka... Kauhee pelko ja ahdistus iski, pelottaa niin perkeleesti et mitä jos menee taas kesken :( Mutta niin kauan kun on mukana niin yritän parhaani nauttia...
  8. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Huomenta, täällä myös plussattu tänä aamuna :heart: toivottavasti pysyy matkassa loppuun asti tällä kertaa <3
  9. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Vieläkö mahtuu joukkoon? Täällä 23 vuotias toista lasta kovasti kuumeileva äippä. Esikoinen on syntynyt 04/09 ja nyt yritetty reilu puoli vuotta, yksi keskenmeno oli 6/2013 ihan alku viikoilla. Nyt KP 29/29 huomen aamulla testin ajattelin tehdä ellei hanat nyt aukea yön aikana. Väsymystä on...
  10. P

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Emotar Pahoittelut palstalle joutumisesta, tsemppiä uusiin yrityksiin :hug: Pippuri Selkee haamu minustakin, pidän peukkuja että vahvistuu! :heart: Viivi__ Uutta matoa koukkuun, kyllä se siitä! :) :hug: Täällä KP 29/29 eikä vielä menkkoja näy, aamulla taidan olla malttamaton ja tehdä...
  11. P

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Täällä KP 28/29 ja kauhee sota miehen kanssa näin isäinpäivän kunniaks... Oli kiva ku tyttö oli kertonu siitä anoppilassa, JES! Oon ollu kauheen kiukkunen pari päivää, mies raukka, oli kyllä toisaalta ihan hyvä syy räjähtää, ei tosin ehkä niin massiivisesti :saint: Menkat alkaa toisin sanoen...
  12. P

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    MiNalo tuntuu kyllä niin pahalta lukea sun tuskaasi, ja tietty muidenkin, kovasti voimia äläkä luovuta vielä :heart: Tää on kyllä ihan mahtava vertaistukiryhmä, TYKKÄÄN! Me ei olla tähän asti ovulaatio tikuilla testailtu ovista, pitäis kai alkaa yrittämään ku mulla toi kiertoki välillä...
  13. P

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Moikka moi ,vieläkö mahtuu joukkoon? Luin eilen illalla kooookoooo tän teidän viesti ketjun (melkein 900 viestiä), muutama tunti siinä meni mutta tuntu heti paremmalta että kohtalo tovereita on monia, valitettavasti :/ Aivan ihania plussa uutisia oli monia, jännityksellä luin etiä päin tätä...
  14. P

    Janakkalasta tai lähiseudulta äitejä?

    laitoin sulle viestiä! :)
  15. P

    Kanta-Hämeestä muita äitejä/odottajia

    Täällä olis 23 vuotias äiti ja 4 vuotias tytär Käikälästä ystäviä vailla, hohoi? Ettehän te hämäläiset näin hitaita voi olla? :P pikku-l@hotmail.fi voi ottaa yhteyttä ken tahtoo
  16. P

    Hämeenlinna+ lähi kunnat hohoi!!

    Täällä kirjoittelisi 23 vuotias nainen Hämeenlinnan Käikälästä. Olen iloinen, rempseä ja huumorintajuinen nainen ja kavereita olisin vailla! Minulla on 4 vuotias tytär jolle olisi ihan mukava saada leikki kavereita myös. Olen nyt kohta 4 vuotta asunut Hämeenlinnassa ja tutustunut vain...
  17. P

    Äitejä Hämeenlinnasta? :)

    No junallahan pääsee, ja meillä tosiaan on auto, ei se siitä kiinni ole =) Me ollaan muutettu Mikkelistä, parisen vuotta sitten, nyt ihan vakituisesti maaliskuun puolesta välistä alkaen, ostettiin yhdessä rivari kolmio :) Oon ollu puol vuotta nyt Mikkelissä töissä, nyt muutto Hämeenlinnaan kun...
  18. P

    Äitejä Hämeenlinnasta? :)

    Ei mun mielestä, kyllähän autolla pääsee :) Nakkaa sähköpostilla tai laita vaikka tänne niin jutellaan lisää :)
  19. P

    Äitejä Hämeenlinnasta? :)

    toiveikas olen edelleen :)

Yhteistyössä