Hakutulokset

  1. A

    Hoidot Kys 2014

    Joo en kyllä tullut kysyneeksi sitä että miksi määräsivät nyt terolutit, meilläkin aiemmin ollut luget, taisi hoitaja sanoa vain että siistimpi käyttää, mutta liekö sitten ollut parempia tuloksia teroluteilla, en tiedä ... En noista jonoista tiedä kun meillä ei enää pitkiä hoitoja ole...
  2. A

    Hoidot Kys 2014

    Niin oli lääkärit vaihtuneet, mutta tyytyväinen minäkin olen ainakin tämän kerran perusteella. Harmi vain että ei tuottanut tulosta, mulla olisi 4.12 verikoe ja pitää kai se käydä varmistamassa, mutta perjantaina testasin puhtaan negan ja tiputteluvuoto alkoi jo keskiviikkona, arvasin jo siis...
  3. A

    Hoidot Kys 2014

    Heippa! Nostelenpa tätä vanhaa ketjua, kun en äkkiseltään tuoreempaa löytänyt. Ois kiva kuulla mitä teille ” vanhoille” palstailijoille kuuluu, itsekin hiljenin täältä jossain vaiheessa kun viimeisen pitkän hoidon tuloksena saatiin poika, joka syntyi 7/2016. Nyt sitten noussut haaveet toisesta...
  4. A

    Hoidot Kys 2014

    Nyt minun täytyy toivotella teille kaikille kovasti plussatuulia, meillä ei päästy siirtoon tänään, alkiot eivät olleet lähteneet jakautumaan :-( Edessä puolen vuoden jonotus uuteen hoitoon. Taidan ottaa etäisyyttä näihin asioihin. Tsemppiä ja voimia kaikille!
  5. A

    Hoidot Kys 2014

    Caro87: Toivotaan että limis ois maanantaihin sulla kasvanut hyvin ja lääkkeet tehoais. On tämä yhtä arpapeliä aina niidenkin kanssa, pikkasen meinaa tulla itellä ainakin vähän sellanen koekaniini olo. Harvoinpa sitä kerralla kaikki putkeen meneekin, on tässä niin monta vaihetta kestettävänä...
  6. A

    Hoidot Kys 2014

    Pakko kommentoida tohon, kun mainitsit matamar että yhdistyvät äitiyspolin kanssa... Aika erikoista sinänsä, et lapsettomat ja raskaana olevat laitetaan samaan :-O Meinaan vaan että oispa kiva istua oottelemassa vuoroaan hoitoon kun samassa tilassa oottelis odottava äiti :-( Ei kiva, mulle...
  7. A

    Hoidot Kys 2014

    Muistaakseni hoitaja sanoi että toukokuussa on muutto. En tiedä sitä miten pitkään toiminta on tauolla ja että koskeeko se myös pas:ja, mutta näin ymmärsin että eivät tee mitään hoitoja. Sitä minäkin mietin että meillekin se voi tietää odotusta pahimmoilleen jopa syksyyn asti.
  8. A

    Hoidot Kys 2014

    Heipä hei jälleen, ajattelin taas herätä henkiin pienen hiljaiselon jälkeen...haavat on nuoltu ja kovasti yritetään tsempata jälleen kohti uutta yritystä. Menkat alkoi toissapäivänä, soittelin polille ja sovittiin ultra- ajaksi ensi viikon pe, joka olis sitten kp 12. Mietityttää, että jos mulla...
  9. A

    Hoidot Kys 2014

    kuukuskuukus: onko mahdollista saada julkisella neljäskin hoito? Mä olen aina ollut siinä uskossa että 3 kertaa voi yrittää ja sit joutuu menemään yksityiselle kellä on varaa. Mulle tuli tänään jo postissa seuraavan hoidon ohjeet, eli ne 2 viimeistä siirretään sitten seuraavaan kiertoon, kun...
  10. A

    Hoidot Kys 2014

    Jep, menin sitten tekemään testin kuitenkin, eikä tulos ollut mikään yllätys. Nega tuli :-( Verikoe on huomenna. Testin tein kyllä iltapäivällä ja oli vähän vanhentunut liuskatesti, mutta tuskinpa noilla vaikutusta on, että antaisi väärän tuloksen? Kuitenkin jo pp 13. Mä en voi ymmärtää...
  11. A

    Hoidot Kys 2014

    Kuukuskuukus: Suuret pahoittelut negasta :-( On se vaan niin väärin, miksei sitä voi onnistua kaiken jälkeen :-( Voimia! Omassa navassa ei ihmeitä, testiä en ole uskaltautunut vielä tekemään, vaisto sanoo että alas pudotaan ja kovaa jälleen, pelottaa niin... Perjantaina ois veritesti. Olen...
  12. A

    Hoidot Kys 2014

    Mahtim: Minua hoiti molemmat, mies kolmasti ja nainen viimeisellä kerralla. Se nainen on enempi perehtynyt näihin lapsettomuusjuttuihin, tietää mihin kannattaa neuloja tökätä missäkin kierron vaiheessa. Hedelmöityshoitojenkin aikana kuulema voi niitä hoitoja ottaa, mutta täytyy vaan välttää...
  13. A

    Hoidot Kys 2014

    RiiMini: onhan se tosiaan aika huikeaa ajatella sitä että on mahdollista tulla kaksoset, ei sitä pysty tajuamaankaan oikein vielä. Mutta tuplaonni se kyllä olisi, oikea jymypotti :-D Kun sitä yhtä lastakin on jo niin pitkään työstetty niin tuntuis se aika uskomattomalle. Täytyy vaan toivoa että...
  14. A

    Hoidot Kys 2014

    Heipä hei! Täällähän elellään jänniä hetkiä, kovasti peukkuja ja tarrasukkia nyt teille Caro87 ja 83 ! Noi luget on minullakin myös aiheuttaneet vatsannipistelyjä, joten en huolestuisi 83 nipistelyistä, vaikka tasan tiedän että jokaista oiretta seuraa kuin haukka ja pelkää koko ajan niiden...
  15. A

    Hoidot Kys 2014

    Ei se pieni hentoinen vuoto vissiin ollutkaan minulla sitten kuviteltua, eilen iltapäivällä rupesi vuotoa tulemaan enemmän, kirkasta verta lugemössön seassa..... Vuoto ei ala kuitenkaan kunnolla noiden lugejen takia. Tää taitaa mennä tismalleen samalla tavalla kuin viimeksi. Taidan käydä tänään...
  16. A

    Hoidot Kys 2014

    83 Yhden kerran on passia kokeiltu jolloin oli tarkoitus siirtää yksi mutta joutuivat sulattamaan kaikki kun yksi alkio oli sulatettu itsekseen joka ei selvinnyt ja kaksi muuta olivat samassa oljessa joten joutuivat sulattamaan ne molemmat.... En oikein ole päässyt perille siitä miksi ne...
  17. A

    Hoidot Kys 2014

    Havinakiitos tuosta linkistä, täytyypä lukaista tuo ajan kanssa läpi oikein kunnolla. Me ei olla yhteenkään passiin vielä päästy sulatusvaiheeseen tyssännyt, joten kokemusta ei ole. vauvamahako Havina hyvin vastasikin tuohon mitä ekalla kerralla tapahtuu. Mulla muistaakseni laitettiin lähete...
  18. A

    Hoidot Kys 2014

    MahtiM , olen pahoillani sinun puolestasi, jaksamista kovasti sinne :hug: Ymmärrän täysin mitä tarkoitat tuolla että tuntuu että riistää toiselta unelman, minusta on tuntunut vuosia aivan samalta. Sen lisäksi että tuntuu pahalta miehen puolesta, suren sitä ettei vanhemmille ole pystytty...
  19. A

    Hoidot Kys 2014

    mahtiM meillä ei varsinaista syytä lapsettomuuteen ole diagnosoitu, mutta mulla on kilpparin vt ja lievä endometrioosi joilla uskon olevan vaikutusta asiaan. Se tässä myös tekee osaltaan asiasta niin raastavan kun kaikki edellytykset onnistumiselle ovat olemassa ja mulla kierto aina ollut...
  20. A

    Hoidot Kys 2014

    Heipä hei! Ajattelinpa taas palailla pitkän tauon jälkeen tänne, viimeksi kertoillut kuulumisiani tuossa vuosi sitten keväällä. Siinä ajassa onneksi täällä on nimimerkitkin ehitneet vaihtua, hyvä niin, merkki siitä että moni on lopulta onnistunut. Mutta en valitettavasti minä ole onnistunut...

Yhteistyössä