Hakutulokset

  1. M

    MITÄ TAPAHTUI TEHO-OSASTOSSA?

    Ja Abby tuli töistä kotiin ja pyysi Lucaa kosimaan uudelleen. Sam sanoi sille tyypille jota tapaili,ettei sillä ole aikaa seurustelusuhteeseen vaan pitää keskittyä poikaansa.
  2. M

    electronin vingutusraja..

    käsittääkseni kattorajan määrittelee kortin omistaja,näin ainakin minä tein (Nordeasta)
  3. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Huomenta, käviskö keskiviikko? ja ajalla ei väliä, mul käy kaikki. Ompas ihanaa kun pääsee vihdoinkin ulos, meinas jo tämä sisällä olo alkaa tympimään...Mut ehotelkaapa niitä aikoja ja olisko se tapaaminen nyt siellä Henriikalla?
  4. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Heikun keikun! Joo minä ainakin tulen tapaamiseen =) Henniksen jo tunnenkin, nähtiin viime kesänä hekulla. Mut mun yhteydenotto (valitettavasti) on jääny ku tullut kaikkenlaista uutta tähän elämään. (ent. nasu) muistatko? En muista olenko jo esittäytynyt, mut ite viikon päästä 23-vee, isäntä...
  5. M

    Synnytyskokemuksia OAS:ssa?

    ite olin elokuussa 2005 synnyttämäs siellä ja erittäin tyytyväinen olin valintaan. Henkilökunta on aivan ihana ja kaikki toiveet toteutettiin. Ei kyllä mitään negatiivista jäänyt mielenpäälle. Erityisesti perhehuone ja vauvala on plussaa :flower: SUOSITTELEN!
  6. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    muskari on, mut se oli täynnä jo ennen lapsen syntymää=)ollaan kumminkin jonotuslistalla. Toiselle ryhmälle ois varmasti kysyntää...
  7. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Heipä hei! Mitäs tänne äideille ja lapsukaisille kuuluupi? Mitä eri juttuja kalajoella on päivisin äideille ja vauvoille? :wave:
  8. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    no Kalajoelta, ite kohta 23 vee ja tyttö syntynyt elokuussa 2005 =)
  9. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    :wave: Onhan tääl...
  10. M

    Oulaisiin...

    Mahtava paikka! Itse olin elokuussa ja kätilöt ja hoitajat aivan ihania.Vaikka synnytys pelotti, niin henkilökunnan ammattitaito teki siitä maailman ihanimman kokemuksen! Omat toivomukset otetaan hyvin huomioon.
  11. M

    Onko kenenkään lapsella Taliköhnäihottumaa?

    Meillä ei ole (ainakaan vielä ilmennyt) lapsella, mutta miehelläni on kyseinen ongelma. Eli joudut luopumaan sianlihasta ja muutenkin vähentämään huomattavasti rasvan käyttöä. Miten tämä ilmenee lapsellasi? Miehelläni päänahka kutiaa ja hilseilee sekä punoittaa. Pahimmillaan se voi haavautua...
  12. M

    millä rv synnytit?

    Tyttö syntyi 21.8.05 rv 40+2

Yhteistyössä