Hakutulokset

  1. V

    Ketä julkkista muistutat?

    onko teidän sanottu muistuttavan jotakuta julkkista? Mulle on muutama sanonut että muistutan Ruotsin Madelinea ja artisti Laura Närheä.. tiedä sitten.. :D
  2. V

    Miehen kommentti seksin jälkeen!!!!! :(

    Jo on törkee ja ajattelematon mies sulla!! :/ Sulla on TOSI lyhyt aika synnytyksestä,ei ne "paikat" hetkessä palaudu mutta palautuu taatusti silti :) Voisi vähän mies miettiä miten suuren ja hienon työn olet tehnyt,kun olet saattanut lapsenne maailmaan. ja tuossa vaiheessa nainen on muutenkin...
  3. V

    31v. nainen, äiti ja vaimo :)

    31v. nainen, äiti ja vaimo :)
  4. V

    Naiset suuseksin saavana osapuolena

    tykkään todella paljon,sekä antaa että saada!:p
  5. V

    Kuumaa..

    Olimme tavanneet vain pari kertaa,kasvokkain jutelleet ja todenneet kuinka mukavaa meillä onkaan yhdessä. Istuneet aivan lähekkäin, baariin syrjimmäisessä pöydässä. Suojassa muiden baarissa olevien katseilta,ainakin enimmäkseen. Vatsassani liiteli perhosia, kun olit aivan lähelläni ja kosketit...
  6. V

    Abiturientit mökillä

    no tuota.. se että kirjoitat tuollaista jossa oma tytär mukana, menee mun mielestä vaan yli.. se että ajattelet/fantasioit moisesta. Oli kyse sitten tarinassa oikeasti sinusta tai kuvitteellisesta hahmosta..
  7. V

    Abiturientit mökillä

    mun kiinnostukseni ja kiihottumisena lopahti kyllä täysin tarinasi alkuvaiheessa, kun tarinasi puuhissa oli mukana tyttäresi!!:O Huhhuh, jotain rajaa! Ois hirveen kiva jos näissä tarinoissa jätettäisiin ne lähisukulaiset ainakin rauhaan/pois tarinoista, naisia/miehiä on maailma ja mielikuvitus...

Yhteistyössä