Hakutulokset

  1. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Mä voisin liittyä mukaan. LA saattaa hyvinkin vielä vaihtua sitten ultrassa mutta nyt 15.4 Miramaru/31/2./ Tää raskaus tuli aika puskista, mutta eiköhän tähän totu vielä..
  2. M

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Te taisitte kaapata mut mukaan hyökyaaltoonne :heart: Aijaa.com - 10168145
  3. M

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Ihanaa plussia :heart:
  4. M

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Täällä tänään aukkari takana. Sattui aivan helvetisti, mutta molemmat puolet auki. Vasemmassa kai jotain pientä jumitusta, mutta sekin toimi. Nyt lähetteet loppukierrosta labroihin ja kohta miehelle uus simppatestiaika. Eiköhän tää tästä taas :)
  5. M

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Puuhis, voi ei. Tollaset haamuilut ei oo kyllä yhtään kivoja :| Täällä tosiaan tänään KP1/28-35/YK13 Kierron pituus näköjään on taas mitä on. Ens maanantaina lekuriin, katotaan mitä uutisia tällä kertaa tulee...
  6. M

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    puuhis25, Hennu86, No siis nyt parin kuukauden päästä uusintakokeeseen. Jos arvot eivät parane niin ainakaan inssiä ei kannata yrittää. Lohdullista kuitenkin että todennäköisesti ei pidä kuitenkaan lahjasoluihin kääntyä. Voin mä vielä roikkua tuolla listoilla ja toivoa sitä ylläriplussaa =)...
  7. M

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Sori mä oon ollu vähän kasaamassa itteäni. Nyt on tosiaan kp 17 ja yk12. En kyllä tiedä onko kuinka hyödyllistä enää roikkua listoilla, koska noista simppatesteistä tuli aika ikävät uutiset. Ei varmaan tartte luomuplussaa kauheesti enää toivoa :'(
  8. M

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Onnea Mirameille :heart: Täällä odotellaan ovista ja miehen simppatestien tulosta. Toivotaan ettei niistä löytyis mitään kauhean hälyttävää.
  9. M

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Mä ilmottaudun myös siirtymään listan alas. tänään siis kp2/yk11
  10. M

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Kiitokset kaikille tervetulotoivotuksista :) Toivotaan tosiaan että se yk10 olis se maaginen kierto :heart: Jos ei niin onneksi on varattuna jo miehelle simppatesti muutaman viikon päähän. Vielä kun saisi itsensä kunnolla tutkituksi ja asiat eteenpäin. melassi, tuo vuoden täyttyminen on...
  11. M

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Voiko mut lisätä mukaan? Ollaan miehen kanssa yritetty kohta vuos ja kohta ollaan menossa kohti tutkimuksia. Kierrot oli alussa tosi pitkiä nyt pysytelleet n 30 päivässä. Rivi olisi siis Mirumaru........ 29......... 10........ 24/30-35........ 18.2

Yhteistyössä