Hakutulokset

  1. S

    G: Hääpäivänne?

    kiva :D me ollaan naurettu miehen kanssa, että meidän liitto on aprilliä :D ja kun kihlauduimme 30.4 niin eka pv naimisiin :D
  2. S

    Voiko lapselle tulla ruskeat silmät jos ei kummallakaan vanhemmalla ole?

    meidän esikoisella on rusk. silmät ja vanhemmilla ei oo eikä edes isovanhemmilla ja postinkantajakin on nainen :D
  3. S

    G: Hääpäivänne?

    olenko ainoa, joka on menny naimisiin aprillinpäivänä :D eli 1.4 :D
  4. S

    Nan1 ja Nan2

    nan1 on syntymästä alkaen & nan2 on 4kk alkaen. nan1 on rasvaisempaa. oikeestaan ei oo eroja 1 ja 2 välillä.
  5. S

    Varoituksen sana tällekin palstalle!!!!!

    tänne kans!
  6. S

    Mitä ostaisi 50v. lahjaksi

    tuo on varmasti kiva idea :) me ostettiin puutarha kalusto äidille 50v. lahjaksi & lapset osti sitten mummulle pienen sydän-riipuksen :)
  7. S

    Käytättekö paljon hedelmiä ruoan laitossa?

    aiak samoilla linjoilla oon sun kanssa...joskus oon persikkaa laittanu ja ananasta kanakastikkeeseen,mutta ei oikein maukasta ollut
  8. S

    katoittako eilen 4D:tä?

    aika kamala 4d oli :'( järkyn näköstä kun tuttiplo pestiin jossain tyyliin vesisangossa ja juotettiin, niin että kärpäset oli suussa/silmässä :o sääliksi kävi pientä :'(
  9. S

    ..

    voi kamalaa :o siä on mun yks tuttu intissä :o
  10. S

    Katsooko teillä lapset Salkkareita ja minkä ikäisiä ovat?

    eivät katso 7v. 4,5v. ja 8kk ei oo lasten ohjelma.
  11. S

    Mä haluaisin mennä radalle

    mäki vähä puntaroin lähtiskö vai ei :whistle:
  12. S

    Kissaihmiset HUOM! Mikä olisi sopiva markkinahinta näille sekarotuisille pennuille?

    ei tääpäin kukaan kissoista maksa mitään,enkä kyllä mäkään maksais mitään kateista
  13. S

    Kuis tuon painon kans?

    mä olen 165cm ja painan 67 tammik.jopa 70 :ashamed: meinaan kyllä laihduttaa 60kg, oonko sitten jo alipainoinen?
  14. S

    mitäs teillä syödään tänään

    tuo häränpaahtopaisti oli sitten TAJUTTOMAN hyvääääää :p :p suosittelen, atrina valmistama.
  15. S

    pyöriikö kellään pyykkikone öisin?

    sama tää.
  16. S

    muistakaas satuhäät tänään

    kiitti muistutuksesta =)
  17. S

    tää ei voi olla totta

    kiloa, siellä 2 perässä oli pilkku!

Yhteistyössä