Hakutulokset

  1. I

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Täällä olisi yksi uusi odottaja. Olen lukenut jo ketjua jonkin aikaa, mutta en ole vielä saanut kirjoiteltua. Odotan toista lasta, ensimmäinen ihanuus on nyt 1 v 2kk. Laskettu aika on 3.11, eli täällä paukkuu huomenna 14+0 :) Paljon nopeampaa on aika mennyt nyt toisessa raskaudessa, kun ei...
  2. I

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Mulla oli eilen alkuraskaudenultra ja laskettuaika siirtyy marraskuun alkuun. Niin kyllä vähän arvelinkin, että ei vielä olla kovin pitkällä menossa. Tärkeintä oli, että pienellä kaikki hyvin, sydän sykki kovasti! <3 Taidan siirtyä tuonne marraskuisiin, heipat siis kaikille ja hyviä vointeja!:)
  3. I

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Vastailenpas galluppiin :) Yksi raskaus ja synnytys takana. Viikot olivat 37+3 kun lapsivesi meni illalla klo 20.30. Samantien sairaalaan, jossa nukuttiin yö. Aamulla 9.30 alkoi supistelut ja neiti syntyi klo 16.37. Synnytys siis kesti noin 7 tuntia. Mitat olivat 2345 g ja 47 senttiä...
  4. I

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Moikka taas! Täällä sitä odotellaan neuvolaa, joka on maanantaina. Jospa siellä jo kuunneltaisiin sydänäänet? Viikkoja omien laskujen mukaan 8+2, kai sieltä jo pitäs jotakin kuulua? Juustoja ja muita olen vältellyt, niin kuin ekassa raskaudesssakin. Tai siis pästöroituja olen syönyt, mutta...
  5. I

    Sosionomi amk

    Moi! Riippuu varmaan työtehtävistä. Olen ollut sosionomina töissä lastenkodissa ohjaajana ja nyt on vakipaikka lastentarhanopettajana kunnalla ja palkka on ollu molemmissa parempi kuin 1600 euroa kuussa. Luulen, että jos tekee koulutusta vastaavia työtehtäviä, niin ei palkka voi olla noin...
  6. I

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Moikka taas kaikille! Minäkin taustalla ahkerasti seurailen, harvemmin vain saan kirjoitetuksi. On niin ihana lukea teidän muiden neuvolakäynneistä omaa odotellessa! (Oma on siis VASTA 19.3 ja lääkäri 27.3) Odottaminen on tuskallista! Harmittaa teidän puolesta, joilla on ollut kipuja ja...
  7. I

    Sosionomiopiskelua.. kellään tietoa?

    Moikka! Minä valmistuin sosionomiksi 2007 jouluna, joten ei ole ihan uusinta tietoa asiasta. Halusin vain kertoa, että olin itse tyytyväinen koulutukseen, suuntauduin varhaiskasvatus- ja perhetyöhön. Olen koulutuksen jälkeen toiminut lastentarhanopettajana (nyt vakipaikka) ja lastenkodissa...
  8. I

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Hei kaikki! Täällä olisi uusi odottaja! Näiden laskureiden mukaan LA olisi 25.10, ikää minulla 27, toinen raskaus ja synnytyssairaala KAKS . (onko muuten muita kainuulaisia joukossa:)) Tuolla vaunuissa päikkäreitä nukkuu maailman ihanin neiti, joka täyttää huomenna vuoden. Ihana lukea...
  9. I

    kokemuksia "roskishaamuista"?

    Moi! Uskaltauduin viikko sitten torstaina testaamaan, koska menkkojen olisi pitänyt alkaa jo pari päivää sitten. Apteekin oma testi näytti illalla negaa, mutta kun aamulla katsoin, siinä oli viiva. Tiedän, että sen ei todellakaan pitäisi merkitä mitään, mutta tein kuitenkin seuraavana päivänä...
  10. I

    Kakkosta pienellä ikäerolla!

    Heippa kaikille! Täällä tärppäsi jo ekalla kierrolla! Herranen aika, että en olis ikinä uskonu, edellistä odoteltiin puolivuotta. No en valita :D Nyt kyllä vähän jännittää, enemmän jopa ku ekassa raskaudessa! Miten teillä, jotka ootte jo raskaana, onko ollu oireet samoja kuin ekassa...
  11. I

    Kuinka rankkaa kahvakuula jumppa on?

    Moi! Kahvakuulailusta saa tehtyä juuri itselle sopivan rankkaa :) Tekee liikkeitä sen verran kun jaksaa ja seuraavalla kerralla taas enemmän. Kahvakuulan kanssa on vain tärkeää, että asennot ja liikeradat ovat oikeita, muuten liikkeistä saattaa olla jopa enemmän haittaa kuin hyötyä...
  12. I

    Uutta raskautta haaveileva äiti

    Moikka! Täällä on ihan kohta 1-vuotiaan maailman ihanimman neidin äiti. Nyt yritämme toista lasta. En olisi uskonut, että vauvakuume tulee näin äkkiä uudestaan, mutta se oli todellinen yllätys, että miehenikin kuumeilee jo nyt! Olen todella onnellinen, että mieheni otti tämän toisen vauvan...
  13. I

    Kakkosta pienellä ikäerolla!

    Moikka! Meillä on yritys päällä koko ajan, edellinen syntyi 3/11, ikäero sisarrusten välillä tulisi siis olemaan puolitoista vuotta, jos nyt tärppää. En olisi uskonut, että vauvakuume palaa niin voimakkaana niin pian (ja vieläpä mieheenikin!), mutta niin vain kävi :) Olen täällä...

Yhteistyössä