Hakutulokset

  1. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Utopia, tsemppiä ja jaksuja! Onneksi viikkoja on jo hyvin :heart: Minulta ei ole mitattu hcg-arvoja, joten en osaa sanoa! Ei auta kuin ultraan odotella! Siihen astihan olen raskaana :heart: Mukavaa ja rauhallista joulunalusaikaa kaikille!!
  2. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mirkkuuusi, olen kuullut näistä klinikoista ja tosiaan hurjalta kuulostaa tuo summa... :( Mutta eipä sille lapselle oikein hintalappua osaa laittaa... Asriel, kiitos kannustuksesta! Niin laskeskelin, että juuri testin aikoihin punktiosta oli se 2+4, joten testi näytti ihan oikeita viikkoja...
  3. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Paulanna, toivotaan, että oikea keino löytyy! Mirkkuuusi, kiva tavata :wave: Testasin eilen viikkonäytöllisellä ja sain tuloksen; raskaana 2-3 viikkoa. RV:t ois siis laskennallisesti 4+5, nyt on vaan kaikki oireet hävinnyt, joten epäusko nostaa päätään ja pelko uudesta tuulimunasta tms...
  4. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Paulanna, onko sinulle annettu rajaksi 9mm? Minulla oli tässä kerrassa kp 14 limis 8,7mm ja sitten siirrossa (joskus kp 22 tms.) se oli seitsemän ja jotain :confused: Ei osannu lääkäri kertoa miksi pienentynyt, toki aloitetut luget vaikutti, mutta silti... ON: sain tänään vahvemmat kaksi...
  5. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Asriel, kiitos tsempeistä! Eihän sitä koskaan tiedä, mutta ei uskalla toivoa! Tokihan alkio oli yksipäiväinen siirrettäessä... En käy veritestissä, pp 17 on virallinen testipvä ja sitten pitäisi negan tullessa uskaltaa itsekseen lääkkeet lopettaa : / Käyn vielä maanantaille sen...
  6. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    En tiennytkään, että hoitojen maksut menevät noin, että maksu ei tule jos ei siirrettävää ym. Luulin, että aina joutuu maksamaan : / ON, testasin eilen ja aamuhässäkässä luin testiä noin 9-12 minuuttia testauksesta ja se näytti haamua... Viivanpaikka se ei ole, koska edelliseen sellaista ei...
  7. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Minä siirryi plussanneiden puolelle ar-ultran jälkeen! Omaa napaa sen verran, että vaikka en ole kovin aktiivisesti täällä piinannut, niin testasin tästä pikkukakkosen yrityksestä pp 11 negan :| Vielä joutuu muutaman päivän odottaa, että muuttuuko mihinkään... Meillä siirrettiin siis...
  8. K

    Muita kellä POF?

    Mulla! Todettu noin parikymppisenä! Ja taas mä sain muistuksen siitä, etten oo koskaan käyny luuntiheysmittauksessa :ashamed: Mihinhän kannattas ekana ottaa yhteyttä tuon asian tiimoilta? Yksi lapsi on, nyt kolmannessa hoidossa olemme ja tuoresiirtoa piinailen pp 8 ja heikolta näyttää :| Mut...
  9. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Asriel :hug: Toivotaan, että ne neljä olis sitten super-alkioita! Meidän ekassa hoidossa kaksi alkiota hedelmöittyi! Paulanna, jännittävää! Oliko tänään verikoe ja huomenna tulos? Kauan pitävät sua jännityksessä ;) Minä menen täällä hitaasti ja varmasti testipvää kohti, nyt on PP4...
  10. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Minä aloitin Zumenonit kp1 (3x2mg/pvä) ja Luget aloitin punktiopäivänä (200mgx3/pvä). Yksipäiväinen siirrettiin juuri viikonlopun takia... Aiemmin on aina siirretty kaksipäiväinen... Molemmilla kerroilla on ollut lugen lisäksi estradot-laastarit zumenonin sijassa... Kuinka tarkkaan te otatte ne...
  11. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kaikille! Olen tätä ketjua aika ajoin lukenut! Meillä hoitomuotona luovutetut munasolut! Minulle on aiemmin tehty kaksi siirtoa kahdessa eri hoidossa, toisesta syntyi lapsi ja toisesta tuulimuna. Nyt olemme kolmannessa hoidossa, josta siirto oli eilen. Minulle siirrettiin tuoresiirtona...
  12. K

    Twinrix ja alkion siirto!

    Hei! Olen jo nettiä lukenut ja klinikalla asiasta keskustellut, mutta olisi kiva kuulla jos jollain teillä olisi tähän mielipidettä! Aloitin pari viikkoa sitten Twinrix-rokoteohjelman, josta ensimmäinen piikki annettu ja parin viikon päästä olisi toinen. Kysyin aloitusta klinikalta ja he...
  13. K

    Kilpirauhasen vajaatoiminta & IVF

    Nyt on tyroksiini aloitettu, klinikan lääkäri määräs. Annostuksena se 0,50 ja jotain... En nyt pysty tarkistaa! Mutta puolikas tabletti. Kontrolli neljän viikon päästä! Ja siitä nelisen viikkoa niin hyvällä tuurilla ois siirto, jos kaikki onnistuu! Katsellaanhan!
  14. K

    Kilpirauhasen vajaatoiminta & IVF

    KIITOS!! Mihin sitä joutus ilman näitä keskustelupalstoja!! Maanantaina soitan heti klinikalle! Jospa saisin lääkityksen ja TOIVOTTAVASTI parin kuukauden päästä mahdollisesti oleva siirto voitaisiin tehdä normaaleilla arvoilla. Toivotaan, että saan ne lääkkeet ja, että ne laskisivat arvot...
  15. K

    Kilpirauhasen vajaatoiminta & IVF

    Olen tuo AP, jouduin uudelleen rekisteröitymään... Kävin lääkärissä ja lääkäri sanoi, ettei noi mun arvot vaikuta mihinkään ja lääkitystä ei aloiteta. Nyt luin teidän juttuja ja en ole enää niin varma... Meillä on siis juuri alkamassa hoidot luovutetuilla munasoluilla. Klinikalle kerroin...

Yhteistyössä