Hakutulokset

  1. S

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Mulla tuli justiisa ikää mittariin 24 ja mies 29 :)
  2. S

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Kiva kun täällä vilkasta keskustelua :) mulla alko nuo menkat eli yk 3 lähtee käyntiin. Joku tuolla aikasemmi kysy niistä kystoista (sori en vielä muista nimimerkkejä :D) , en muista minkä kokosia ne oli. mulla oli tosi pahoja alavatsakipuja niitten takia ja söin muistaakseni jotakii...
  3. S

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Heippa! En tiedä onko tämä mulle tarkotettu ketju, mut kerronpahan kuitenkin :) Eli meillä esikoinen syntyi 3 vuoden yrityksen jälkeen vuonna 2011. Yhtä tiettyä syytä pitkälle yritykselle ei löytynyt, minulla löydetty kystia munasarjoista, joita leikattu. Leikkauksen jälkeen 9kk ja olin...
  4. S

    Oletko synnyttänyt/ yrittänyt synnyttää yli nelikiloisen lapsen alateitse?

    mun tyttö oli 4,4 kilonen ja loppujen lopuks synty hätäsektiolla juurikin tuon koon vuoksi.
  5. S

    Kahvitauolle tänne:)

    iltaa iltaa. kahvia tässä hörpin ja lenkille kohta lähdettävä. koulussa meni viiteen ja tässä kotihommia pari tuntia tehny. siinäpä se päivä on menny :)
  6. S

    Perjantai

    tässä odotellaan et mies heräisi uniltaan ja lähdettäs juoksulenkille. sittenpä se mies hyppää rekan rattiin ja me tytön kans vietetään viikonloppua kahdestaan :) olympialaisia vois tossa illasta katella :)
  7. S

    Vaihdetaan rekkakuski säännöllistä päivätyötä tekevään!!

    meillä kans mies rekkakuski. edellisessä firmassa teki kans tuommosia älyttömiä päiviä ja sitte kotona meillä asu zombi. lähti aamulla klo 6.00 ja tuli joskus jopa vasta 22.30 kotiin.ja oli riski liikenteessä ku ei saanu kunnolla nukkua, myönsi itsekkin. onneksi vaihto työpaikkaa ja on paremmat...
  8. S

    Suuri kaipaus jää,elämä tuntuu niin epäreilulta! :'(

    :'( lämmin osanottoni suuressa surussanne
  9. S

    Kuka hoitaa lastasi kun haluat omaa aikaa?

    isovanhemmat ja lapsen isä. yleensä lapsen isä katsoo. pari kertaa on ollut hoidossa isovanhemmilla :)
  10. S

    veriseulonta - posittiivinen tulos :-(

    paljon onnea hyvistä tuloksista ! :) nyt vaan masua kasvattamaan ja nauttimaan raskaudesta! :)
  11. S

    Palstakännit tänään, miten ois?

    minullekkin olis tänään kyllä maistunu. oisin halunnu juhlistaa kouluun pääsyä mut haaveeks jää kun ei lapselle ole hoitajaa. tuolla ois juhannusjuomat vielä juomatta :)
  12. S

    Työnsin juuri kahdet vaunut rappukäytävästä ulos sateeseen!

    en koko ketjua lukenut mut tohon et jos on hissitön talo ni kyllä ne vaan ne vaunut on raahattava kun niitä ei sinne rappukäytävälle saa jättää. onko ap teidän talossa varasto? sinne ne vaunut pitää viedä. me asutaan 3 kerroksessa ei hissiä. sinne häkkivarastoon ne on monen mutkan kautta...
  13. S

    Laittakaas tähän ketjuun hyviä vauvanruokareseptejä ja sormiruokalaleja

    meillä tuo makaronilaatikko on hyvää sormiruokaa ollu :) ja maitoon oon ihan tehny :) meillä siirryttiin nyt kokonaan soseista pois. ei enää suostunut syömään :) samaa ruokaa oon antanu ja jättäny suolan ja tuliset mausteet pois :) kaikki risotot on vauvan mielestä hyviä! :)
  14. S

    Mitä sarjaa tai elokuvaa voit katsoa miljoona kertaa eikä ikinä kyllästytä?? :)

    Forest Gump on elokuva johon ei kyllästy koskaan :) sitte semmonen kotimainen sarja kun Hynttyyt Yhteen. ne jaksot on tullu moneen kertaan katsottua!
  15. S

    ___Vauva kuvia!___

    suloinen hymypoika :):heart:
  16. S

    Uusi palstailija!!

    itsekkin täällä uusi, vähän vielä totuttautumista tähän kaksplussan maailmaan :)
  17. S

    Perjantai-illan ajantappamisketju

    kahvia tässä juodaan kupillinen ja sitten lenkille :) mies lähtee yöhövuoroon joten vauvan kanssa kahdestaan menee koko viikonloppu oikeestaan. vauva oppi tukea vasten nousemaan nyt on sen treenaus tuossa menossa. kohta vois sille antaa iltapuuron ja laittaa köllölleen :)
  18. S

    Elokuun 2011 pikkuiset joulukuussa

    tervehdys! meillä oli tänään neukku. paino 11865 ja pituutta 75. päänympärys 50.5 :) hyvin kasvaa ja kehittyy. nyt ollaan alotettu sekoittamaan korvikkeeseen maitoa ja ei ole tullut oireita :) iso tyttö jo. kohta pitäis alkaa suunnitella niitä 1 wee synttäreitä. meillä on sen verran pieni...
  19. S

    Silloin kun saatiin päiväkotipaikka, mietin miten mun vauva pärjää...

    täällä kanssa tyttö lähtee syyskuun alussa hoitoon, vähän yli vuoden on silloin. meillä tuo tutustuminen ajoittuu juuri ennen hoidon alkua :) mulla oli suunnitelmissa että olisin ollut kotona tammikuulle ja palannut sitten töihin, mutta sain koulupaikan niin hoitoon meno aikastui. ja uskon...
  20. S

    10kk ja päiväunet!

    meillä jäi kans nuo toiset päikyt pois 9kk iässä :) nyt ikää vähä yli 10kk ja hyvin on pärjänny yhillä, nukahtaaki illalla paremmin ja ihmisten aikaan :)

Yhteistyössä