Hakutulokset

  1. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    APUAAAAA, vajaan 12 h päästä mun sektio on ohi!! Mitenkähän uni tulee?!
  2. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Tsemppistä IMN! Täällä kans herätty jo klo 5, ihan vaan unet loppui.. Edes vessassa en ole käynyt koko yönä..Valmistelua tulevaan ja jännitystäkö?!?
  3. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    5 aamua jäljellä sektioon .....APUA ja IHANAA yhtäaikaa ! Onko teillä muilla tullut paineentunne rintoihin? Eilen käytiin ihanalla illallisella ja kotiin päästyä tuntui yhtäkkiä melkein kuin maito alkaisi nousta rintoihin, painetta lievää "kipua".. Mietinkin, kun sanotaan että olut tai...
  4. P

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    Heipat tuolta lokakuun ketjusta ;) Imetystyynyä tulin kommentoimaan, että se on ihan paras ollut viimeisen kk aikana , nimittäin nukkuessa ( hyöriessä,pyöriessä, asentoa etsiessä )! Just sopivasti tukee massua, menee jalkoväliin ja ei karkaile kesken onnistuneitten unien! toki imetyksen...
  5. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    ja mä heinäkuussa!
  6. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Imn, Crocus ja ail, wau, siellä on kohta tädit/sedät ja vaavit sekaisin mummuilla :) Naurattaa, veljeni sai lapsen kahtapäivää aikaisemmin, kuin hänen tyttönsä.. oli isä ja pappa sairaalassa helisemässä, kun rakkaat pinnisteli melkein yhtäaikaa :) Mulla oli viimeinen neuvola tänään ...
  7. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Onnea Maria_ , sait virallisen 1. lokakuussa syntyneen :)
  8. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Jihhuuuuu! LOKAKUUUUUUUU :laugh:, nyt kun kaikilla vielä menis synnytykset ja vauvojen elämänalut hyvin ! Katselin tota listaa ja poikavauvat olleet kiireisempiä syntymään :) Kärsittekö te muut ummetuksesta? Henk.koht otin levolac "kuurin" mutta sekään ei sitten jaksanut toimia, otin eilen...
  9. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Tack Ann-ie nopsasta infosta :) Milloin se sun sektioaika olikaan? Teille annettiinkin paljon yksityiskohtaisemmat ohjeet entä meille.. Ne tukisukat estää veritulppaa ja olisi tosiaan hyvä, jos ne laittaa jalkaan jo hyvissä ajoin ennen sängystä ylösnousua... Kättärillä olivat ohjeistaneet...
  10. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Hui ja Onnea kaikille jo synnyttäneille ja tositoimissa oleville! Hirmuisesti alkoi tuleen äksöniä yhtäkkiä! Ihanaaaaaaaa! ON , kävin tiistaina viimeisen ultrauksen ja vauvan painoarvio oli jo 3kg.. Neitinä oli pysynyt edelleen ja kasvoja tai edes sivuprofiilia tämä prinsessa ei suostunut...
  11. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Tsemppiä Sanz, onneksi pääset heti seurantaan ja olet jo turvallisilla viikoilla!
  12. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Kiitos Ann-ie infosta! Mulla tuli vedet silmiin lukiessani, jotenkin niin konkretisoituu asiat koko ajan, että todellakin se vaavi on kohta maailmaan tulollaan! Aika "myöhään" jättävät leikkauksen? Minulle alustavasti kerrottiin, että leikkauspäivät ovat torstaisin (satks )ja minun mahdollinen...
  13. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Moikka! Tsemppistä kanssasiskot, pikaisesti piti tulla jakamaan tieto, että olen käyttänyt jo reilun kuukauden imetystyynyä nukkumakaverina, ihan paras apu muuten niin hankaliin öihin, kun murupapunen pyörii ja hyörii!! (mies tosin inhoaa koko tyynyä, aina välissä ;) ) Alakuloa ollut...
  14. P

    Kokemuksia Meri-Oulun neuvolasta?

    Huippu paikka! Kesäkuussa kävin siellä katsastamassa viikolla 23 olevaa masuasukkia :) Noh, toki syy käyntiin oli, että halusin selvittää sukupuolta, kun sitä ei rakenneultrassa lääkäri suostunut katsomaan.. Kätilö siellä kertoi todella tarkkaan mitä missäkin oli ja saatiin tosi paljon kuvia...
  15. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Heinäkuussa**

    IMN , mistä tilasit noita Isi juttuja? Mun pitäis saada tilattua kans jotain, mutta ehdottomasti Isä tekstillä, isiksi ei kuulemma saa kutsua... Terkkuja hiljaiselosta palstailun kannalta..Olen kyllä lukenut, mutta oma napa jäänyt kertoilematta..joten pikaselvitys :) Rakenneultrassa oli...
  16. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

    JIPSUKiitos kommenteista, mimmoiset ne matkarattaat onkaan? Mä voisin varmaan KVG:n, nehän vois olla kätevät pienemmille reissuille?! Mut varmaankin leikataan, joten en ihan heti kanna kaukaloa muutenkaan.. Isosisko täällä harjoittelee jo nukkevauvan laittoa kaukaloon, olkkarissa meillä on siis...
  17. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Moikkarallaaaa! Ihana kuulla teidän Ultrakuulumisia ! Tsemppiä muuttajille ja erityisesti Little Precious:lle :hug: Terkkuja ulkomaan löhölomalta, masu on jo sen verran iso, että kärähti auringossa heti eka päivänä ( en ikinä normaalisti pala ;) )..tänään poksahti 20 rikki ja just...
  18. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Kukkuuuu! Aurinkoiset terveiset neuvolareissulta! Esikoinen ekaluokkalainen ja mies olivat mukana kuuntelemassa pikkukarkurin sydänääniä, pamppaili 148-150 .. Oli liikkeellä eli oisko noi sitten POJAN sykkeitä ?!? Muillakin ollut migreeniä, mulla meni 2 viikkoa ihan höpöksi kun migreenit...
  19. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Kukkuu! Mahtavaa Jipsu! Ja tervetuloa Uudet palstailijat! Ultra terkkuja täältäkin :p , kaikki oli HYVIN, selkeä telinvoimistelija kun liikkui niin mahdottomasti ja isänsä nenällä varustettu :) Kuvia saatiin iso läjä, kätilö oli tositosi kiva, katseli tarkkaan eikä pitänyt kiirettä..se...
  20. P

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Hepskukkuuuu Kaikki :flower: Terveiset ekasta neuvolalääkärikäynniltä! Terkkarin kanssa ensin normijutut ja hän sanoi että sydänääniä ei kuunnella, minä jo melkein itkua väänsin, että pitää edes yrittää..Lääkäri oli TODELLA kiva nainen, laittoi heti lähetteen pelkopolille ( valoitin hieman...

Yhteistyössä